Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23126

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Aragorn » 15. okt 2018, 05:56

LaScrooge skrev:
Aragorn skrev:
LaScrooge skrev:
FruitFly skrev:
Misantropen skrev:
FruitFly skrev:
Misantropen skrev:I dag er der ikke mange der løfter et øjenbryn over fleshlights.

Tal for dig selv! Ingen af dem, som jeg kender (og som jeg taler med den slags om) synes de er "OK". Men "to each his own", så længe det ikke går ud over nogen.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener.

Skal det forstås sådan at dem du kender ikke bryder sig om brugen af Fleshlights, men at de er ligeglade med at andre bruger dem?

Altså, de få gange emnet er kommet op i dannet samtale (og det sker!), så har jeg endnu til gode at høre nogen sige andet end "ad" og "latterligt" og "hvad skal det gøre godt for - jeg kan da flå i banditten selv?". That's all.


Man kan jo gøre alt au naturel, men jeg kan ikke se hvorfor, når man kan variere onanioplevelsen ved at inddrage redskaber der giver en anden følelse. Man snyder bare sig selv.


Fordi sexlegetøj til onani symboliserer kvindens frigørelse og leg med sin seksualitet. Hun har et valg hver gang: En mand eller legetøj? Der holdes dildo parties etc. Der skrives pop sange der handler om at piger skal elske deres krop, vise den frem hvis hun vil, hun er en gudinde og sådan.

For manden symboliserer sexlegetøj til onani den totale fallit. Du kan få lov til at komme i et stykke gummi i en konservesdåse, og den føles godt nok som en fisse, men når du vasker den tre dage senere fordi du vil have en tur mere og der stadig er sovs i den, så skal du huske at du er helt alene.

Samtidigt er der ingen sange om at mænd er riddere, og mens kvinder kan få lov til at se i spejlet og skrive side op og ned på blogs og ævle løs i videoer på YouTube om deres uperfekte krop fordi de har en delle et eller andet sted, så har mænd ikke det privilegium at få lov til at tale om deres usikkerhed i forhold til skæve tænder eller flyveører eller bumser.

Mænd kan kun acceptere de ligner en trold, og så ellers tage tøj på og gå på arbejde.

Så mens det bestemt er vanskeligt at være kvinde på mange måder, så er det ekstremt priviligeret slet ikke at kunne forstå, at det at investere mange tusinde kroner i noget plastik der kan kneppes er det ultimative nederlag fordi det er en investering lagt i en erkendelse af at manden altid vil være alene. Det er accepten af sin egen utilstrækkelighed for en mand, og det er ydmygende at være et underlegent eksemplar af det mandlige køn.

Derfor tager mænd afstand fra de ting. For en mand er det uden værdighed.


Aha, ja. Shaming. Og det bliver vigtigt for Fruitly at understrege, at han i hvert fald ikke selv er en af de sørgelige mænd der bruger onanilegetøj. Hvis Fruitfly er en kvinde, kan afsmagen det bunde i usikkerhed: hvad nu hvis tengaægget gør, at han bliver mindre afhængig af mig til tilfredsstille, fordi det kan føles godt uden. Det fordrer at man et sted inde i sig selv kan tro, at man kan erstattes af noget dødt; at man reelt kan føle sig truet af det sexliv en partner har med sig selv

I min del af verden bruges onaniredskaber til at have et spændende sexliv med sig selv, både mens man har partner og når man ikke har. Der findes virkelig mange spændende redskaber til mænd, også flere, end der gør til kvinder, og jeg har foræret mange til mine kærester igennem tiderne.


Kald det nu bare skam eller udskamning. Det er gode dansk ord.

Men nej, det er ikke shaming, der gør at mænd undlader at bruge disse ting. Det er det uundgåelige selvhad der følger med.

Og i 'min del af verden' er det en følelse der kan æde et menneskes sjæl.

Det er fint, jeg forventer ikke at en kvinde forstår det, for uanset hvordan man vender og drejer det, så er faktum at det er kvinder der udvælger mænd til partnere, og det giver en skævhed i debatten, for der er noget i den, som kvinder ikke forstår og en kamp de ikke kæmper.

Men ham drankeren på 55 år der ser ud som om han er 75 nede på den lokale, han er produktet af det manglende intime forhold med en kvinde. Han kender alt til kampen og til at have tabt.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Sangius » 15. okt 2018, 06:10

Det er godt nok helt ude i havet at skrive, at en gammel dranker er et produkt at mangel på kvinde.
Det antyder at mænds eneste problem i livet er at finde en kvinde, og har de en kvinde, så er livet nemt, har de ikke, så går det galt.

Desuden er jeg rørende uenig i, at det er kvinden er vælger manden - jeg kender da flere tilfælde hvor jeg ville vurdere situationen omvendt. Eller ligeværdig, for det meste.

Nå, men det ksn jeg jo ikke vide noget om, for jeg er en kvinde.
5
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf LaScrooge » 15. okt 2018, 06:44

Aragorn skrev:
LaScrooge skrev:
Aha, ja. Shaming. Og det bliver vigtigt for Fruitly at understrege, at han i hvert fald ikke selv er en af de sørgelige mænd der bruger onanilegetøj. Hvis Fruitfly er en kvinde, kan afsmagen det bunde i usikkerhed: hvad nu hvis tengaægget gør, at han bliver mindre afhængig af mig til tilfredsstille, fordi det kan føles godt uden. Det fordrer at man et sted inde i sig selv kan tro, at man kan erstattes af noget dødt; at man reelt kan føle sig truet af det sexliv en partner har med sig selv

I min del af verden bruges onaniredskaber til at have et spændende sexliv med sig selv, både mens man har partner og når man ikke har. Der findes virkelig mange spændende redskaber til mænd, også flere, end der gør til kvinder, og jeg har foræret mange til mine kærester igennem tiderne.


Kald det nu bare skam eller udskamning. Det er gode dansk ord.

Men nej, det er ikke shaming, der gør at mænd undlader at bruge disse ting. Det er det uundgåelige selvhad der følger med.

Og i 'min del af verden' er det en følelse der kan æde et menneskes sjæl.

Det er fint, jeg forventer ikke at en kvinde forstår det, for uanset hvordan man vender og drejer det, så er faktum at det er kvinder der udvælger mænd til partnere, og det giver en skævhed i debatten, for der er noget i den, som kvinder ikke forstår og en kamp de ikke kæmper.

Men ham drankeren på 55 år der ser ud som om han er 75 nede på den lokale, han er produktet af det manglende intime forhold med en kvinde. Han kender alt til kampen og til at have tabt.


Men mænd undlader jo ikke at bruge disse ting. Det afslører mængden af varianter på markedet. De lader måske som om, blandt andet fordi de hører sig selv omtalt som latterlige af deres egne venner, men de bruger dem.

Jeg forstår ikke din fjendtlighed og insisteren på, at jeg ikke forstår [et eller andet]. Jeg forstår heller ikke koblingen til sørgelige eksistenser. Fra sexlegetøj til alkoholisme? Huh?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23126

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Aragorn » 15. okt 2018, 06:45

Sangius skrev:Det er godt nok helt ude i havet at skrive, at en gammel dranker er et produkt at mangel på kvinde.
Det antyder at mænds eneste problem i livet er at finde en kvinde, og har de en kvinde, så er livet nemt, har de ikke, så går det galt.

Desuden er jeg rørende uenig i, at det er kvinden er vælger manden - jeg kender da flere tilfælde hvor jeg ville vurdere situationen omvendt. Eller ligeværdig, for det meste.

Nå, men det ksn jeg jo ikke vide noget om, for jeg er en kvinde.


Min pointe er, at mænd ikke kan klare sig alene. De bliver absolut miserable, og deres liv meningsløse.


Hvad angår at kvinder er dem der vælger, og din uenighed: Evolutionen er uenig med dig. Hvad er det nu feministerne kalder det? Nå jo, privilegieblindhed.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf annellaII » 15. okt 2018, 07:03

Aragorn skrev:
Sangius skrev:Det er godt nok helt ude i havet at skrive, at en gammel dranker er et produkt at mangel på kvinde.
Det antyder at mænds eneste problem i livet er at finde en kvinde, og har de en kvinde, så er livet nemt, har de ikke, så går det galt.

Desuden er jeg rørende uenig i, at det er kvinden er vælger manden - jeg kender da flere tilfælde hvor jeg ville vurdere situationen omvendt. Eller ligeværdig, for det meste.

Nå, men det ksn jeg jo ikke vide noget om, for jeg er en kvinde.


Min pointe er, at mænd ikke kan klare sig alene. De bliver absolut miserable, og deres liv meningsløse.


Det var da noget af en påstand, som du sikkert har belæg for?

Jeg derimod kender mange mænd, der klarer sig udmærket alene og hverken har et miserabelt eller meningsløst liv - tværtimod.
4
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23126

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Aragorn » 15. okt 2018, 11:18

annellaII skrev:
Aragorn skrev:
Sangius skrev:Det er godt nok helt ude i havet at skrive, at en gammel dranker er et produkt at mangel på kvinde.
Det antyder at mænds eneste problem i livet er at finde en kvinde, og har de en kvinde, så er livet nemt, har de ikke, så går det galt.

Desuden er jeg rørende uenig i, at det er kvinden er vælger manden - jeg kender da flere tilfælde hvor jeg ville vurdere situationen omvendt. Eller ligeværdig, for det meste.

Nå, men det ksn jeg jo ikke vide noget om, for jeg er en kvinde.


Min pointe er, at mænd ikke kan klare sig alene. De bliver absolut miserable, og deres liv meningsløse.


Det var da noget af en påstand, som du sikkert har belæg for?

Jeg derimod kender mange mænd, der klarer sig udmærket alene og hverken har et miserabelt eller meningsløst liv - tværtimod.


Jeg kender mænd der klarer sig godt og jeg kender mænd der er helt til rotterne, og mine personlige observationer beviser lige så lidt som dine.

Men vi kunne da starte med at kigge på hvor hårdt overrepræsenteret mænd er hvad angår misbrug, selvmord, hjemløshed og fængsel. Det er veldokumenteret, og det er også veldokumenteret at det sjældent er familiefædre med fast job der ender med at junke.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf LaScrooge » 15. okt 2018, 11:56

Aragorn skrev:
annellaII skrev:
Aragorn skrev:
Sangius skrev:Det er godt nok helt ude i havet at skrive, at en gammel dranker er et produkt at mangel på kvinde.
Det antyder at mænds eneste problem i livet er at finde en kvinde, og har de en kvinde, så er livet nemt, har de ikke, så går det galt.

Desuden er jeg rørende uenig i, at det er kvinden er vælger manden - jeg kender da flere tilfælde hvor jeg ville vurdere situationen omvendt. Eller ligeværdig, for det meste.

Nå, men det ksn jeg jo ikke vide noget om, for jeg er en kvinde.


Min pointe er, at mænd ikke kan klare sig alene. De bliver absolut miserable, og deres liv meningsløse.


Det var da noget af en påstand, som du sikkert har belæg for?

Jeg derimod kender mange mænd, der klarer sig udmærket alene og hverken har et miserabelt eller meningsløst liv - tværtimod.


Jeg kender mænd der klarer sig godt og jeg kender mænd der er helt til rotterne, og mine personlige observationer beviser lige så lidt som dine.

Men vi kunne da starte med at kigge på hvor hårdt overrepræsenteret mænd er hvad angår misbrug, selvmord, hjemløshed og fængsel. Det er veldokumenteret, og det er også veldokumenteret at det sjældent er familiefædre med fast job der ender med at junke.


Mænd har traditionelt ikke været vant til at snakke om deres følelser eller pleje deres relationer. Det er årsagen til, at så mange mænd gik i hundene når deres hustruer forlod dem. Det er heldigvis ved at ændre sig, fordi den traditionelle manderolle er ved at ændre sig.

Og det har jeg fra forskning i hjemløshed.
1
And we both know: I will be delicious
Thomas31
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2389

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Thomas31 » 15. okt 2018, 12:22

Aragorn skrev:
LaScrooge skrev:
Aragorn skrev:
LaScrooge skrev:
FruitFly skrev:
Misantropen skrev:
FruitFly skrev:
Misantropen skrev:I dag er der ikke mange der løfter et øjenbryn over fleshlights.

Tal for dig selv! Ingen af dem, som jeg kender (og som jeg taler med den slags om) synes de er "OK". Men "to each his own", så længe det ikke går ud over nogen.

Jeg forstår ikke helt hvad du mener.

Skal det forstås sådan at dem du kender ikke bryder sig om brugen af Fleshlights, men at de er ligeglade med at andre bruger dem?

Altså, de få gange emnet er kommet op i dannet samtale (og det sker!), så har jeg endnu til gode at høre nogen sige andet end "ad" og "latterligt" og "hvad skal det gøre godt for - jeg kan da flå i banditten selv?". That's all.


Man kan jo gøre alt au naturel, men jeg kan ikke se hvorfor, når man kan variere onanioplevelsen ved at inddrage redskaber der giver en anden følelse. Man snyder bare sig selv.


Fordi sexlegetøj til onani symboliserer kvindens frigørelse og leg med sin seksualitet. Hun har et valg hver gang: En mand eller legetøj? Der holdes dildo parties etc. Der skrives pop sange der handler om at piger skal elske deres krop, vise den frem hvis hun vil, hun er en gudinde og sådan.

For manden symboliserer sexlegetøj til onani den totale fallit. Du kan få lov til at komme i et stykke gummi i en konservesdåse, og den føles godt nok som en fisse, men når du vasker den tre dage senere fordi du vil have en tur mere og der stadig er sovs i den, så skal du huske at du er helt alene.

Samtidigt er der ingen sange om at mænd er riddere, og mens kvinder kan få lov til at se i spejlet og skrive side op og ned på blogs og ævle løs i videoer på YouTube om deres uperfekte krop fordi de har en delle et eller andet sted, så har mænd ikke det privilegium at få lov til at tale om deres usikkerhed i forhold til skæve tænder eller flyveører eller bumser.

Mænd kan kun acceptere de ligner en trold, og så ellers tage tøj på og gå på arbejde.

Så mens det bestemt er vanskeligt at være kvinde på mange måder, så er det ekstremt priviligeret slet ikke at kunne forstå, at det at investere mange tusinde kroner i noget plastik der kan kneppes er det ultimative nederlag fordi det er en investering lagt i en erkendelse af at manden altid vil være alene. Det er accepten af sin egen utilstrækkelighed for en mand, og det er ydmygende at være et underlegent eksemplar af det mandlige køn.

Derfor tager mænd afstand fra de ting. For en mand er det uden værdighed.


Aha, ja. Shaming. Og det bliver vigtigt for Fruitly at understrege, at han i hvert fald ikke selv er en af de sørgelige mænd der bruger onanilegetøj. Hvis Fruitfly er en kvinde, kan afsmagen det bunde i usikkerhed: hvad nu hvis tengaægget gør, at han bliver mindre afhængig af mig til tilfredsstille, fordi det kan føles godt uden. Det fordrer at man et sted inde i sig selv kan tro, at man kan erstattes af noget dødt; at man reelt kan føle sig truet af det sexliv en partner har med sig selv

I min del af verden bruges onaniredskaber til at have et spændende sexliv med sig selv, både mens man har partner og når man ikke har. Der findes virkelig mange spændende redskaber til mænd, også flere, end der gør til kvinder, og jeg har foræret mange til mine kærester igennem tiderne.


Kald det nu bare skam eller udskamning. Det er gode dansk ord.

Men nej, det er ikke shaming, der gør at mænd undlader at bruge disse ting. Det er det uundgåelige selvhad der følger med.

Og i 'min del af verden' er det en følelse der kan æde et menneskes sjæl.

Det er fint, jeg forventer ikke at en kvinde forstår det, for uanset hvordan man vender og drejer det, så er faktum at det er kvinder der udvælger mænd til partnere, og det giver en skævhed i debatten, for der er noget i den, som kvinder ikke forstår og en kamp de ikke kæmper.

Men ham drankeren på 55 år der ser ud som om han er 75 nede på den lokale, han er produktet af det manglende intime forhold med en kvinde. Han kender alt til kampen og til at have tabt.


Alt du udråber som faktuel sandhed er i virkeligheden den store løgn, der bekræfter så mange mænd i deres egen elendighed. Jeg er enig i, at mange mænd tror, at det er "kvinder der udvælger mænd", men det gør det ikke sandt. Det er disse mænds egen destruktive tankegang, der står i vejen for dem, givetvis fordi de måler sig selv på en masse forældede værdier og i øvrigt overhovedet ikke forstår kvinder. De har ikke brug for at blive bekræftet i det ævl. De har brug for noget selvtillid og selvrespekt og så ellers bare komme ud og opdage, hvor vanvittigt intereserede i mænd, de fleste kvinder er.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Misantropen » 15. okt 2018, 12:46

Thomas31 skrev:
Aragorn skrev:
LaScrooge skrev:En
Lang
Tekst

Er I ikke søde at klippe mit brugernavn ud af den lange citering? :)

Billede
0
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf FruitFly » 15. okt 2018, 20:03

LaScrooge skrev:
FruitFly skrev:
Thomas31 skrev:Vi skal derhen, hvor man forstår, at man ikke altid bare kan lufte sine personlige aversioner uden at bidrage til generel fordømmelse.

Lad os sige for argumentationens skyld at ovenstående er korrekt. Og lad os også bare sige at det ikke er tilladt at "bidrage til generel fordømmelse". Men selv under sådanne omstændigheder, må man vel stadig gerne sige at homoseksualitet er unaturligt f.eks. i denne samtale:
"I dag synes de fleste at homoseksualitet er helt naturligt"
"Det er jeg ikke sikker på er rigtigt - alle dem jeg kender (inkl. mig selv) siger at de synes det er unaturligt".


Når man udtrykker noget som det du udtrykker, så må man forvente at *vække* fordømmelse, rettet mod sig selv. Som du udmærket ved, har man ret til sine holdninger, men ikke ret til at de står uantastet. Og selvom det kan være nok så vanskeligt at sætte ord på hvorfor man mener det man mener, især når det man mener bare er baseret i afsmag, så er det alligevel en forudsætning for at være på et debatforum. Hvilket du også udemærket ved.

Ja, det er endog meget vanskeligt at være uenig i det, du skriver her.
0
#Klimatosse
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf FruitFly » 15. okt 2018, 20:04

LaScrooge skrev:Aha, ja. Shaming. Og det bliver vigtigt for Fruitly at understrege, at han i hvert fald ikke selv er en af de sørgelige mænd der bruger onanilegetøj. Ligesom når man lægger afstand til homoseksualitet fordi man frygter, at andre tror man er bøsse hvis man ikke gør. Hvis Fruitfly er en kvinde, kan afsmagen det bunde i usikkerhed: hvad nu hvis tengaægget gør, at han bliver mindre afhængig af mig til tilfredsstille, fordi det kan føles godt uden. Det fordrer at man et sted inde i sig selv kan tro, at man kan erstattes af noget dødt; at man reelt kan føle sig truet af det sexliv en partner har med sig selv

Tak for kaffe!
:lol:
0
#Klimatosse
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Jedi » 15. okt 2018, 20:39

Aragorn skrev:
Sangius skrev:Det er godt nok helt ude i havet at skrive, at en gammel dranker er et produkt at mangel på kvinde.
Det antyder at mænds eneste problem i livet er at finde en kvinde, og har de en kvinde, så er livet nemt, har de ikke, så går det galt.

Desuden er jeg rørende uenig i, at det er kvinden er vælger manden - jeg kender da flere tilfælde hvor jeg ville vurdere situationen omvendt. Eller ligeværdig, for det meste.

Nå, men det ksn jeg jo ikke vide noget om, for jeg er en kvinde.


Min pointe er, at mænd ikke kan klare sig alene. De bliver absolut miserable, og deres liv meningsløse.


Hvad angår at kvinder er dem der vælger, og din uenighed: Evolutionen er uenig med dig. Hvad er det nu feministerne kalder det? Nå jo, privilegieblindhed.


Det er jo kun de sidste 50 år, kvinder i den vestlige verden har kunne vælge selv. Inden da har det været, som det er mange steder i verden: arrangerede ægteskaber osv. Evolutionen har intet med dette at gøre.
1
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Jedi » 15. okt 2018, 20:44

Aragorn skrev:
annellaII skrev:
Aragorn skrev:
Sangius skrev:Det er godt nok helt ude i havet at skrive, at en gammel dranker er et produkt at mangel på kvinde.
Det antyder at mænds eneste problem i livet er at finde en kvinde, og har de en kvinde, så er livet nemt, har de ikke, så går det galt.

Desuden er jeg rørende uenig i, at det er kvinden er vælger manden - jeg kender da flere tilfælde hvor jeg ville vurdere situationen omvendt. Eller ligeværdig, for det meste.

Nå, men det ksn jeg jo ikke vide noget om, for jeg er en kvinde.


Min pointe er, at mænd ikke kan klare sig alene. De bliver absolut miserable, og deres liv meningsløse.


Det var da noget af en påstand, som du sikkert har belæg for?

Jeg derimod kender mange mænd, der klarer sig udmærket alene og hverken har et miserabelt eller meningsløst liv - tværtimod.


Jeg kender mænd der klarer sig godt og jeg kender mænd der er helt til rotterne, og mine personlige observationer beviser lige så lidt som dine.

Men vi kunne da starte med at kigge på hvor hårdt overrepræsenteret mænd er hvad angår misbrug, selvmord, hjemløshed og fængsel. Det er veldokumenteret, og det er også veldokumenteret at det sjældent er familiefædre med fast job der ender med at junke.


Måske den skal vendes om? Årsagen til at disse mænd ender i fængsel, med selvmord etc. er også årsagen til at de ikke kan finde en kvinde: psykiatri og/eller misbrug. Årsagen findes ikke hos kvinderne; den ses også i at kvinderne viger. Det drejer sig i øvrigt om en lille gruppe mænd.
0
Thomas31
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2389

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Thomas31 » 15. okt 2018, 21:37

FruitFly skrev:
LaScrooge skrev:Aha, ja. Shaming. Og det bliver vigtigt for Fruitly at understrege, at han i hvert fald ikke selv er en af de sørgelige mænd der bruger onanilegetøj. Ligesom når man lægger afstand til homoseksualitet fordi man frygter, at andre tror man er bøsse hvis man ikke gør. Hvis Fruitfly er en kvinde, kan afsmagen det bunde i usikkerhed: hvad nu hvis tengaægget gør, at han bliver mindre afhængig af mig til tilfredsstille, fordi det kan føles godt uden. Det fordrer at man et sted inde i sig selv kan tro, at man kan erstattes af noget dødt; at man reelt kan føle sig truet af det sexliv en partner har med sig selv

Tak for kaffe!
:lol:


Pinligt
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"