Den der "manhunt"..

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Den der "manhunt"..

Indlægaf RavenClaw » 30. sep 2018, 11:53

A 7 skrev:
RavenClaw skrev:
A 7 skrev:
Buller skrev:
A 7 skrev:Eller også er det typisk dansk adfærd, at man ikke rigtig kan sætte sig ind i, hvor frustrerende det må være at sidde i kø i seks timer stort set uden at få noget som helst at vide.


Det er vel ikke mere frustrerende end at sidde bag et uheld, hvor de heller ikke kan sige, hvornår vejen bliver åbnet igen.

Den blev lukket fordi politiet følte behov for det, det er jo sådan set grund nok.


Og?
Jeg har da intet skrevet om, at der ikke var grund nok til at lukke.


Men hvorfor skal normalbefolkningen absolut kende grunden til, at veje bliver lukket?


Det skal de vel heller ikke.

Jeg skriver bare, at det er lidt for nemt at sidde hjemme bag skærmen og bashe dem, der ikke synes, det var særlig fedt at få spoleret deres fredag aften. Vær dog i stedet lidt rummelige, og glæd jer over, at det ikke var jer, der var på vej til et eller andet.


Altså, jeg er enig i, at det ikke er særlig fedt at sidde i kø på vej over broen, men jeg synes ikke, at det retfærdiggør, at nogle stille spørgsmålstegn ved politiets ageren i situationen, blot fordi de har været fanget midt i aktionen :)
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"