Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Artem » 1. maj 2018, 20:12

FruitFly skrev:Fandens! Nu var jeg lige begyndt virkelig at holde af Søren Pind!

Det er svært ikke at kunne lide Pinden selv om man langt fra er enig med ham i alt. Men han er bare en karakter og farverig person.
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf 1234 » 1. maj 2018, 20:17

fisken80 skrev:
ajnaM skrev:Og så håber jeg i øvrigt Merete Riisager bliver. Hun er dygtig og kerer sig rent faktisk for sit område.


Der må jeg erklære mig helt uenig. Hendes tåbelige fjernelse af muligheden for at tilgå skolens bibliotek af ibøger er dybt forfejlet. Selv intranet med materiale fra undervisningen må ikke længere tilgås til eksamen, men skal downloades til computeren, hvilket er fuldkommen tåbeligt.
Jeg er generelt møghamrende træt af undervisningsministeriet og deres konstante ændringer og beslutninger, der er meningsløse for os, der står med fingrene i fadet dagligt.

Det var også mere mit indtryk, at skolefolk gerne ville af med hende.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf landsbytossen » 2. maj 2018, 02:24

Solrun bliver udnævnt som minister.
7
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf hotlips » 2. maj 2018, 03:24

ajnaM skrev:
Seladon skrev:hæ hæ hæ, vild glæde i andedammen . :lol: :klap: Hvad hvis Arbejds-Lars finder een der er værre end ELL? :stoned:


Det skal han da godt nok lede længe efter.


Nej, er ikke i tvivl om at bæredygtigt landbrug står klar med en masse kandidater, og eller kan de vel altid spørge formanden for ulvefrit Danmark.. Der er også ham på Møn der hentede 500 tons sand til sit gods fra den lokale strand.
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf hotlips » 2. maj 2018, 03:36

Artem skrev:
Anne Droid skrev:Jeg har lige sagt til kæresten, at jeg ikke behøver julegave i år (men satser på han glemmer det). At ELL går af, er det bedste der er sket i år.

Måske et dumt spørgsmål, men hvad er problemet med ELL? Kan huske der var noget med fiskerikvoter som gjorde at han ikke længere skulle være fiskeriminister. Men ellers gør han det vil ikke være eller bedre end så mange andre?


En miljøminister der mest bruger tiden på at støtte indførelse af jagt på ellers fredede arter, dispensationer på miljøområdet og ophævelse af fredede områder, det er så slemt at det er tæt på man burde kunne straffes for det.
3
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf FruitFly » 2. maj 2018, 05:50

1234 skrev:
fisken80 skrev:
ajnaM skrev:Og så håber jeg i øvrigt Merete Riisager bliver. Hun er dygtig og kerer sig rent faktisk for sit område.


Der må jeg erklære mig helt uenig. Hendes tåbelige fjernelse af muligheden for at tilgå skolens bibliotek af ibøger er dybt forfejlet. Selv intranet med materiale fra undervisningen må ikke længere tilgås til eksamen, men skal downloades til computeren, hvilket er fuldkommen tåbeligt.
Jeg er generelt møghamrende træt af undervisningsministeriet og deres konstante ændringer og beslutninger, der er meningsløse for os, der står med fingrene i fadet dagligt.

Det var også mere mit indtryk, at skolefolk gerne ville af med hende.

Vil skolefolk ikke altid gerne af med ministeren? Jeg kan ikke huske en undervisningsminister, der var populær blandt skolefolk?
1
#Klimatosse
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Seladon » 2. maj 2018, 06:32

FruitFly skrev:
1234 skrev:
fisken80 skrev:
ajnaM skrev:Og så håber jeg i øvrigt Merete Riisager bliver. Hun er dygtig og kerer sig rent faktisk for sit område.


Der må jeg erklære mig helt uenig. Hendes tåbelige fjernelse af muligheden for at tilgå skolens bibliotek af ibøger er dybt forfejlet. Selv intranet med materiale fra undervisningen må ikke længere tilgås til eksamen, men skal downloades til computeren, hvilket er fuldkommen tåbeligt.
Jeg er generelt møghamrende træt af undervisningsministeriet og deres konstante ændringer og beslutninger, der er meningsløse for os, der står med fingrene i fadet dagligt.

Det var også mere mit indtryk, at skolefolk gerne ville af med hende.

Vil skolefolk ikke altid gerne af med ministeren? Jeg kan ikke huske en undervisningsminister, der var populær blandt skolefolk?


Prøv Ole Vig Jensen. :)
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf FruitFly » 2. maj 2018, 06:36

Seladon skrev:
FruitFly skrev:
1234 skrev:Det var også mere mit indtryk, at skolefolk gerne ville af med hende.

Vil skolefolk ikke altid gerne af med ministeren? Jeg kan ikke huske en undervisningsminister, der var populær blandt skolefolk?


Prøv Ole Vig Jensen. :)

Ham kan jeg ikke huske ;)
0
#Klimatosse
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Seladon » 2. maj 2018, 06:37

FruitFly skrev:
Seladon skrev:
FruitFly skrev:
1234 skrev:Det var også mere mit indtryk, at skolefolk gerne ville af med hende.

Vil skolefolk ikke altid gerne af med ministeren? Jeg kan ikke huske en undervisningsminister, der var populær blandt skolefolk?


Prøv Ole Vig Jensen. :)

Ham kan jeg ikke huske ;)


hæ hæ hæ, det er også længe siden. :)
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf vibbsen » 2. maj 2018, 07:12

At Esben Lunde Larsen stopper i dansk politik må siges at være en af dagens bedste nyheder. Jeg tænker at det er meget bedre at få ham ud på den anden side af disken og lave lobby arbejde for landbruget....Og så kan jeg bare ikke lide ham...Sådan på et mere generelt plan. Synes han er pisse-arrogant...

Pinden derimod. Ham er jeg sgu lidt ked af at se gå af. Jeg har "kendt" ham siden mine dage i lokal lokalpolitik i Københavns kommune. Dengang var han vej & teknik borgmester, og jeg var til en del arrangementer sammen med ham. Og han var utrolig ukrukket og venlig i forhold til mange af de andre. Og jeg synes at han er en super rar personlighed og besidder den der efterhånden sjældne evne blandt vores politikere til at have sin egen holdning. Og turde sige den højt. Og så kan jeg godt lide at han siger tingene ligeud....Sådan helt aktuelt er der den med de unge som har det skidt....Men jeg husker også dengang han kom med de meget kontroversielle udtalelser om HA. Som han fik rigtig mange tæsk for. Men som gik rent ind hos mig. For jeg forstod udemærket hvad manden mente....Det var ikke en hyldest til HA. Det var et drag over nakken til samfundet....
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Wizzze » 2. maj 2018, 07:17

hrmmm.... det virker ikke til at regeringen planlægger at udnytte muligheden for at stille med stærkeste hold op til næste valg, i stedet ligner det en snæver Venstre omrokering. Snork :træt: :træt:
0
Do as I say! :whip:
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Akehurst2 » 2. maj 2018, 07:24

Wizzze skrev:hrmmm.... det virker ikke til at regeringen planlægger at udnytte muligheden for at stille med stærkeste hold op til næste valg, i stedet ligner det en snæver Venstre omrokering. Snork :træt: :træt:


Ja, men der blev jo allerede rusket godt op i sammensætningen, da LA og de konservative kom i regering, liegsom der jo også har været nogle rokader undervejs i Venstre, og for store forandringer med kun et år til valget er en dårlig ide. At få et nyt ministerområde kræver tid til at sætte sig ind i det, og i det hele taget er det godt med kontinuitet. Der har været for mange rokader de seneste år, både i denne regering og den forrige under Helle Thorning.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf dgd2007 » 2. maj 2018, 07:30

Jeg kommer da til at savne Pind lidt :-D
Men det er selvfølgelig heller ikke givet at han forsvinder helt.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf landsbytossen » 2. maj 2018, 08:53

Tommy Ahlers bliver minister
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Pinden og Esben Lunde stopper i politik

Indlægaf Akehurst2 » 2. maj 2018, 08:57

landsbytossen skrev:Tommy Ahlers bliver minister


Interessant. Har ingen ide om, hvad han står for politisk.
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"