Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Zorglup
Indlæg: 491
Tilmeldt: 17. sep 2015, 11:53
Kort karma: 25
Geografisk sted: Djursland
Likede indlæg: 582

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Zorglup » 17. feb 2018, 17:49

Nu har vi i mange år forsøgt at holde 'ulvene' fra 'fårene'. Der er helt klar lovgivning omkring emnet. Det er forbudt.
Nu er problematikken, at 'fårene' er begyndt at bryde ud og opsøge 'ulvene'. Hvordan forhindrer vi det ?
Det er vel emnet. Ikke, at der findes forskruede voksne.
Og det er sgu fårene, der er problemet her ;)
2
:ninja: >>Kung-fu'tze si'r : Ispind i mund, er bedre end ispind i øje !<< :ninja:
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Aragorn » 18. feb 2018, 09:53

LaScrooge skrev:Vinklingen i denne historie er unge pigers ulidelige selvoptagelse. "Se mig, se mig". Håndteringen af problemet er noget med at tale med sine unge mennesker (eller rettere: børn) om, at de skal lade være med at lægge så meget værdi i omverdenens anerkendelse. Resultatet noget i retning af "Se hvad der sker, når du jagter likes på den måde - så er der en eller anden voksen mand som knepper din 13-årige krop. Nu må du altså holde op."

Hvor ville det være fantastisk, hvis problemidentifikationen for én gangs skyld var tålelig, fordi den placerede ansvaret og problemet dér hvor det retteligt ligger: hos de forkvaklede typer, som har sex med børn og alt for unge mennesker. Som helt bevidst har profiler på snapchat, facebook, instagram og hvad der nu ellers er af portaler, for at få kontakt, så de kan udbytte og misbruge. Hvis der ikke var mænd der gjorde det, ville lige præcis denne historie ikke eksistere.


Så hvis der ikke var mænd der var villige til at have sex med disse piger, så ville de være mennesker i balance, som ikke havde andre tilsvarende tunge problematikker såsom misbrug af narkotiske stoffer?

Det er konsekvensen af din logik. Hvis blot mænd undlod at kneppe børn, ville de børn der er så skadede at de gerne vil kneppe for en telefon ikke findes.

Jeg stiller mig glædeligt op som skjold og værner ethvert barn mod hver en forkvaklet voksen, M/K, der vil gøre dem ondt - men jeg kan ikke gøre så meget ved det, hvis børnene i det skjulte opsøger forkvaklede mænd, velvidende at de mænd er netop forkvaklede, med intentionen om at gøre noget de så udmærket godt ved ikke er rigtigt, men som de også ved er en hurtig genvej til at få hvad de ønsker. I det tilfælde er jeg magtesløs.

De børn der er ude i dette her, de er ofre - men de er oplyste og vidende om, at det af os 'normale' mennesker anses for at være helt vanvittigt og afskyeligt, hvad der foregår. De ved godt de ikke er normalt. Det ville du også have vidst da du var 13. Det vidste jeg selv, da jeg var 13 - og det er væsentligt for at diskutere vinklen på problemet.

Paint har ret - du tager fejl.
4

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Aragorn » 18. feb 2018, 10:00

For at skære det ud i pap: Pigerne ved, der er en lyssky industri, de kan benytte sig af, og de gør det aktivt og effektivt med moderne redskaber som de ved, de benytter bedre end mange voksne.

Det er, som jeg læser artiklen og uden at have personlig erfaring, det nye. Derfor er overskriften som den er.


Hvad nyt er der i, at mænd er svin?
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Mocca » 18. feb 2018, 10:26

Det, der aldrig stopper med at gå mig på, er hvor mange mænd, der gerne vil have sex med 13-14 årige, hvis de har muligheden.

Det er der desværre ikke noget nyt i.
Jeg fik SÅ mange tilnærmelser, upassende nærgående kram og hahakunforsjov-tilbud, da jeg var 10-15 år, og virkelig en smuk pige. Det var mænd i alle aldre. Det var familie, ikkefamilie, venner af familien, tilfældige, og to gange en myndighedsperson(lærer)
Jeg var voksen og selvstændig af min alder, men gik aldrig udfordrende klædt.
Nu havde jeg heldigvis ben i næsen, og kunne sige fra.
Også selvom jeg nok manglede omsorg.

Så jeg kan sagtens sætte mig i disse unge pigers sted. Ja, de opsøger det selv. Men kun fordi de har erfaret, at de kan. Og det de kan, er at få er erstatning for den omsorg og opmærksomhed, de ellers mangler. Dyre ting = positiv opmærksomhed og status i omgangskredsen.

Synes jeg så, at mænd er svin? Nej da!
Men jeg har faktisk svært ved at rumme, hvor mange mænd der nok ville gøre det, hvis de fik muligheden, og var sikre på, at det ikke ville blive opdaget.
1
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Aragorn » 18. feb 2018, 10:36

Dikus skrev:Det er virkeligt nyt for mig, hvis mænd generelt vi have sex med børn, når bare de er skadede nok til selv at opsøge det. Hvis det virkeligt passede, skulle jeg godt nok ændre mit menneskesyn meget


Hvem der end har sagt det er tilfældet, har heller ikke ret i dét - så der vil ikke være noget behov for at du ændrer dit verdenssyn på det punkt. Rigtige mænd skader ikke uskyldige mennesker.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf FruitFly » 18. feb 2018, 11:00

Dikus skrev:Det er virkeligt nyt for mig, hvis mænd generelt vi have sex med børn, når bare de er skadede nok til selv at opsøge det. Hvis det virkeligt passede, skulle jeg godt nok ændre mit menneskesyn meget

Det er ikke fordi de vil have sex med "børn". Disse piger har en fysik som en ung kvinde. Man kan sige meget ækelt om disse mænd, men det er ikke en sexuel tiltrækning til børn, der nødvendigvis driver værket. Disse piger har bryster og balder og virker fysisk som "rimelige" mål for sexuel lyst. Men når dét er sagt, skal disse mænd finde noget andet at kneppe - af moralske årsager.
0
#Klimatosse
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Aragorn » 18. feb 2018, 11:16

FruitFly skrev:
Dikus skrev:Det er virkeligt nyt for mig, hvis mænd generelt vi have sex med børn, når bare de er skadede nok til selv at opsøge det. Hvis det virkeligt passede, skulle jeg godt nok ændre mit menneskesyn meget

Det er ikke fordi de vil have sex med "børn". Disse piger har en fysik som en ung kvinde. Man kan sige meget ækelt om disse mænd, men det er ikke en sexuel tiltrækning til børn, der nødvendigvis driver værket. Disse piger har bryster og balder og virker fysisk som "rimelige" mål for sexuel lyst. Men når dét er sagt, skal disse mænd finde noget andet at kneppe - af moralske årsager.


Hvilket faktisk skulle være et af de mest tiltrækkende features ved kvinders ansigt, i mænds øjne: Ungdommelighed. De skal have træk som børn - jeg glemmer den psykologiske term.

Men det er korrekt hvad du siger - det er ikke en tiltrækning til børn som sådan, det er en tiltrækning til kønsmodne kvinder, omend ikke voksne. Det er ikke pædofile mennesker. Det er stadig fucked up, men det er ikke pædofili.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf LaScrooge » 18. feb 2018, 11:21

Aragorn skrev:
LaScrooge skrev:Vinklingen i denne historie er unge pigers ulidelige selvoptagelse. "Se mig, se mig". Håndteringen af problemet er noget med at tale med sine unge mennesker (eller rettere: børn) om, at de skal lade være med at lægge så meget værdi i omverdenens anerkendelse. Resultatet noget i retning af "Se hvad der sker, når du jagter likes på den måde - så er der en eller anden voksen mand som knepper din 13-årige krop. Nu må du altså holde op."

Hvor ville det være fantastisk, hvis problemidentifikationen for én gangs skyld var tålelig, fordi den placerede ansvaret og problemet dér hvor det retteligt ligger: hos de forkvaklede typer, som har sex med børn og alt for unge mennesker. Som helt bevidst har profiler på snapchat, facebook, instagram og hvad der nu ellers er af portaler, for at få kontakt, så de kan udbytte og misbruge. Hvis der ikke var mænd der gjorde det, ville lige præcis denne historie ikke eksistere.


Så hvis der ikke var mænd der var villige til at have sex med disse piger, så ville de være mennesker i balance, som ikke havde andre tilsvarende tunge problematikker såsom misbrug af narkotiske stoffer?

Det er konsekvensen af din logik. Hvis blot mænd undlod at kneppe børn, ville de børn der er så skadede at de gerne vil kneppe for en telefon ikke findes.

Jeg stiller mig glædeligt op som skjold og værner ethvert barn mod hver en forkvaklet voksen, M/K, der vil gøre dem ondt - men jeg kan ikke gøre så meget ved det, hvis børnene i det skjulte opsøger forkvaklede mænd, velvidende at de mænd er netop forkvaklede, med intentionen om at gøre noget de så udmærket godt ved ikke er rigtigt, men som de også ved er en hurtig genvej til at få hvad de ønsker. I det tilfælde er jeg magtesløs.

De børn der er ude i dette her, de er ofre - men de er oplyste og vidende om, at det af os 'normale' mennesker anses for at være helt vanvittigt og afskyeligt, hvad der foregår. De ved godt de ikke er normalt. Det ville du også have vidst da du var 13. Det vidste jeg selv, da jeg var 13 - og det er væsentligt for at diskutere vinklen på problemet.

Paint har ret - du tager fejl.


Nej, det er ikke konsekvensen af min logik. Børnene er ikke skadede fordi der er mænd, der vil kneppe dem, så din forståelse af min forståelse af kausaliteten er fejlagtigt.
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Aragorn » 18. feb 2018, 11:22

Ellin skrev:
LaScrooge skrev:Overskrift: Mænd opsøger ekstremt unge piger med henblik på at købe sex

Hvem fanden er de klamme svin? Hvordan ændrer vi de normer, som åbenbart gør det okay i et segment af befolkningens bevidsthed? Hvordan gør vi det muligt at kontrollere voksne menneskers adgang til børn og unge, de ikke kender, så vi kan forhindre seksuel udnyttelse af sårbare unge?


Dette kan ikke fremhæves nok, i denne diskussion.


Jo, det kan. Det er en nemlig ikke diskussionen.

Diskussionen er, hvorfor og hvordan piger der er alt for unge aktivt opsøger seksuelle forhold for at få noget for det, som de mangler.

De klamme svin der forgriber sig på andre mennesker, og udnytter deres nød og elendighed er beskrevet ret detaljeret, og vi ved meget om dem. De spørgsmål du stiller om hvem de er og hvordan man ændrer deres adfærd er der også en del viden om.

Vi ved til gengæld meget lidt om pigerne, og det ville være godt for dem, hvis vi lærte mere om dem for så ville vi kunne hjælpe dem - så skal vi lægge fokus et forkert sted, eller skal vi blive klogere? Det er lidt det valg vi har.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Aragorn » 18. feb 2018, 11:31

LaScrooge skrev:
Aragorn skrev:
LaScrooge skrev:Vinklingen i denne historie er unge pigers ulidelige selvoptagelse. "Se mig, se mig". Håndteringen af problemet er noget med at tale med sine unge mennesker (eller rettere: børn) om, at de skal lade være med at lægge så meget værdi i omverdenens anerkendelse. Resultatet noget i retning af "Se hvad der sker, når du jagter likes på den måde - så er der en eller anden voksen mand som knepper din 13-årige krop. Nu må du altså holde op."

Hvor ville det være fantastisk, hvis problemidentifikationen for én gangs skyld var tålelig, fordi den placerede ansvaret og problemet dér hvor det retteligt ligger: hos de forkvaklede typer, som har sex med børn og alt for unge mennesker. Som helt bevidst har profiler på snapchat, facebook, instagram og hvad der nu ellers er af portaler, for at få kontakt, så de kan udbytte og misbruge. Hvis der ikke var mænd der gjorde det, ville lige præcis denne historie ikke eksistere.


Så hvis der ikke var mænd der var villige til at have sex med disse piger, så ville de være mennesker i balance, som ikke havde andre tilsvarende tunge problematikker såsom misbrug af narkotiske stoffer?

Det er konsekvensen af din logik. Hvis blot mænd undlod at kneppe børn, ville de børn der er så skadede at de gerne vil kneppe for en telefon ikke findes.

Jeg stiller mig glædeligt op som skjold og værner ethvert barn mod hver en forkvaklet voksen, M/K, der vil gøre dem ondt - men jeg kan ikke gøre så meget ved det, hvis børnene i det skjulte opsøger forkvaklede mænd, velvidende at de mænd er netop forkvaklede, med intentionen om at gøre noget de så udmærket godt ved ikke er rigtigt, men som de også ved er en hurtig genvej til at få hvad de ønsker. I det tilfælde er jeg magtesløs.

De børn der er ude i dette her, de er ofre - men de er oplyste og vidende om, at det af os 'normale' mennesker anses for at være helt vanvittigt og afskyeligt, hvad der foregår. De ved godt de ikke er normalt. Det ville du også have vidst da du var 13. Det vidste jeg selv, da jeg var 13 - og det er væsentligt for at diskutere vinklen på problemet.

Paint har ret - du tager fejl.


Nej, det er ikke konsekvensen af min logik. Børnene er ikke skadede fordi der er mænd, der vil kneppe dem, så din forståelse af min forståelse af kausaliteten er fejlagtigt.


Okay, det er fint, så har jeg taget fejl.

Men skal vi konstatere det åbentlyse (værende at det er forkert at voksne mænd har sex med piger), eller skal vi forsøge at løse problemet? Det er ligesom her, jeg forskellen i opfattelsen. Vi kan diskutere overskriften, eller forsøge at finde ud af hvorfor de her piger gør således, så vi kan forhindre det i fremtiden.

Det kræver naturligvis en erkendelse af, at der er et problem.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Mocca » 18. feb 2018, 11:36

Aragorn skrev:
Ellin skrev:
LaScrooge skrev:Overskrift: Mænd opsøger ekstremt unge piger med henblik på at købe sex

Hvem fanden er de klamme svin? Hvordan ændrer vi de normer, som åbenbart gør det okay i et segment af befolkningens bevidsthed? Hvordan gør vi det muligt at kontrollere voksne menneskers adgang til børn og unge, de ikke kender, så vi kan forhindre seksuel udnyttelse af sårbare unge?


Dette kan ikke fremhæves nok, i denne diskussion.


Jo, det kan. Det er en nemlig ikke diskussionen.

Diskussionen er, hvorfor og hvordan piger der er alt for unge aktivt opsøger seksuelle forhold for at få noget for det, som de mangler.

De klamme svin der forgriber sig på andre mennesker, og udnytter deres nød og elendighed er beskrevet ret detaljeret, og vi ved meget om dem. De spørgsmål du stiller om hvem de er og hvordan man ændrer deres adfærd er der også en del viden om.

Vi ved til gengæld meget lidt om pigerne, og det ville være godt for dem, hvis vi lærte mere om dem for så ville vi kunne hjælpe dem - så skal vi lægge fokus et forkert sted, eller skal vi blive klogere? Det er lidt det valg vi har.


Gør vi? Ved nok om de mænd?
Det er jo ikke kun pædofile mænd. Der er en stor gråzone af mænd, der ellers har en helt almindelig sexualitet, men som også gerne vil have sex med unge piger, som næsten er voksne.
Hvis du spørger dem selv, vil de helt klart mene, at de ikke tænder på børn.
Det er helt almindelige mænd, som jeg ikke tror, at man kan spotte eller kategorisere.

Men jeg giver dig ret i, at det er pigerne (og drengene), vi skal prøve at forstå og hjælpe.
0
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf FruitFly » 18. feb 2018, 11:44

Mocca skrev:
Aragorn skrev:De klamme svin der forgriber sig på andre mennesker, og udnytter deres nød og elendighed er beskrevet ret detaljeret, og vi ved meget om dem. De spørgsmål du stiller om hvem de er og hvordan man ændrer deres adfærd er der også en del viden om.


Gør vi? Ved nok om de mænd?
Det er jo ikke kun pædofile mænd. Der er en stor gråzone af mænd, der ellers har en helt almindelig sexualitet, men som også gerne vil have sex med unge piger, som næsten er voksne.
Hvis du spørger dem selv, vil de helt klart mene, at de ikke tænder på børn.
Det er helt almindelige mænd, som jeg ikke tror, at man kan spotte eller kategorisere.

Ja, det er helt almindelige mænd med en sund seksualitet, der gør at de tiltrækkes af unge, fødedygtige kvinder. De har så en forkvalket moral i og med at de indlader sig med piger, som er alt for unge til at være "consenting adults". Som du beskriver dem, er der en snert af forargelse over mændenes seksualitet. Det er ikke fair og at give udtryk for dén holdning gør det også meget vanskeligere at få disse mænd i tale (hvis det er dét man vil).
0
#Klimatosse
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Aragorn » 18. feb 2018, 12:07

Mocca skrev:
Aragorn skrev:
Ellin skrev:
LaScrooge skrev:Overskrift: Mænd opsøger ekstremt unge piger med henblik på at købe sex

Hvem fanden er de klamme svin? Hvordan ændrer vi de normer, som åbenbart gør det okay i et segment af befolkningens bevidsthed? Hvordan gør vi det muligt at kontrollere voksne menneskers adgang til børn og unge, de ikke kender, så vi kan forhindre seksuel udnyttelse af sårbare unge?


Dette kan ikke fremhæves nok, i denne diskussion.


Jo, det kan. Det er en nemlig ikke diskussionen.

Diskussionen er, hvorfor og hvordan piger der er alt for unge aktivt opsøger seksuelle forhold for at få noget for det, som de mangler.

De klamme svin der forgriber sig på andre mennesker, og udnytter deres nød og elendighed er beskrevet ret detaljeret, og vi ved meget om dem. De spørgsmål du stiller om hvem de er og hvordan man ændrer deres adfærd er der også en del viden om.

Vi ved til gengæld meget lidt om pigerne, og det ville være godt for dem, hvis vi lærte mere om dem for så ville vi kunne hjælpe dem - så skal vi lægge fokus et forkert sted, eller skal vi blive klogere? Det er lidt det valg vi har.


Gør vi? Ved nok om de mænd?
Det er jo ikke kun pædofile mænd. Der er en stor gråzone af mænd, der ellers har en helt almindelig sexualitet, men som også gerne vil have sex med unge piger, som næsten er voksne.
Hvis du spørger dem selv, vil de helt klart mene, at de ikke tænder på børn.
Det er helt almindelige mænd, som jeg ikke tror, at man kan spotte eller kategorisere.

Men jeg giver dig ret i, at det er pigerne (og drengene), vi skal prøve at forstå og hjælpe.


Jeg har ikke sagt vi nødvendigvis ved nok om dem, jeg har sagt vi ved meget om dem. Deres adfærd er godt belyst og forstået, men pigernes indtog på digitale platforme hvor de tilbyder seksuelle ydelser for statussymboler (i modsætning til nødvendigheder som mad) er en ny ting. Det kan vise sig at være en gammel ting i ny indpakning, men det er stadig problematisk.

Helt nøjagtigt er det dybt problematisk at vi ikke har den fjerneste idé om, hvordan vi forhindrer uønsket og umoralsk adfærd på internettet, og at det strider mod de vestlige frihedsprincipper at eksempelvis overvåge specifikke borgeres gøren og laden udelukkende for at kunne gribe ind over for en seksuel adfærd vi ikke ønsker. At vi så overvåger alt og alle i forbindelse med terror er noget andet.

Iran ville eksempelvis ikke have det samme problem i dette tilfælde, eller Kina. De vil skide på deres befolkninger, og der er ikke grænser for hvad man kan styre, hvis man nægter folket frihed.

Igen - hvis man lægger fokus på at de her mænd er klamme, så fint - så har vi den snak. Jeg er enig. Slut.

Det har bare endnu ikke løst problemet der består i, at de samme klamme mænd mødes med pigerne, i høj grad fordi pigerne gør det muligt.

Jeg prøver ikke at sige, at disse her piger har fortjent deres skæbne. Jeg prøver at sige, at hvis man gerne vil ændre deres skæbne, så er vinklingen 'mænd der har sex med unge piger er svin' ikke nyttig. Den vil ikke løse problemet. Det er alt jeg siger.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Mocca » 18. feb 2018, 12:13

FruitFly skrev:
Mocca skrev:
Aragorn skrev:De klamme svin der forgriber sig på andre mennesker, og udnytter deres nød og elendighed er beskrevet ret detaljeret, og vi ved meget om dem. De spørgsmål du stiller om hvem de er og hvordan man ændrer deres adfærd er der også en del viden om.


Gør vi? Ved nok om de mænd?
Det er jo ikke kun pædofile mænd. Der er en stor gråzone af mænd, der ellers har en helt almindelig sexualitet, men som også gerne vil have sex med unge piger, som næsten er voksne.
Hvis du spørger dem selv, vil de helt klart mene, at de ikke tænder på børn.
Det er helt almindelige mænd, som jeg ikke tror, at man kan spotte eller kategorisere.

Ja, det er helt almindelige mænd med en sund seksualitet, der gør at de tiltrækkes af unge, fødedygtige kvinder. De har så en forkvalket moral i og med at de indlader sig med piger, som er alt for unge til at være "consenting adults". Som du beskriver dem, er der en snert af forargelse over mændenes seksualitet. Det er ikke fair og at give udtryk for dén holdning gør det også meget vanskeligere at få disse mænd i tale (hvis det er dét man vil).


Er der?
Forargelse over mænds sexualitet og tiltrækning af fødedygtige kvinder, hvor?

Og er det det, de 13-14 årige er?
Nej, vel.
Selv fik jeg menstruation som 10 årig, og blev nysgerrig på min krop og sinds sexuelle udvikling nogenlunde samtidig.
Gjorde det mig til en ung fødedygtige kvinde?
Ja, hvis vi ikke havde haft evolution.

Der ER en grund til, at vi har en sexuel lavalder lovmæssigt.

Så ja! Hvis du VIL blande forargelse ind i det.
Så er jeg absolut forarget (og trist) over, at der er mænd, der handler på en urdrift, som de godt ved, der er potentiel skadelig for et andet menneske. Blot for en fysisk tilfredsstillelse, de kan få for egen hånd eller sammen med en ligeværdig partner.

Derfor er vi lige her næsten enige. Det er deres manglende etik og moral, jeg er forarget over.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Slettet bruger » 18. feb 2018, 12:30

Mocca skrev:Er der?
Forargelse over mænds sexualitet og tiltrækning af fødedygtige kvinder, hvor?

Og er det det, de 13-14 årige er?
Nej, vel.


Der er da masser af 13-14-årige som kan føde børn. Men det er måske "kvinder" betegnelsen du har indvendinger imod? Hvis vi ikke levede i et samfund med normer og regler, men stod på en lovløs savanne, tror jeg de fleste mænd ville være villige til at have sex med en 14-årig pige.
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"