Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Minitrolden » 18. feb 2018, 21:16

Kaffe skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Kaffe skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Kaffe skrev:Jeg forstår simpelthen ikke det med, at nogle mænd vil have sex med helt unge/små piger. Og det er åbenbart ikke så få. Hvad i alverden er det, der driver dem? Er der nogen, der har et bud? Jeg væmmes.


Det er en seksuel præference. Om det så handler om det fysiske, magten, købekraftens tvang, det forbudte eller en blanding.
Kombineret med en seksuel drift, der åbenbart i egen optik berettiger overgreb, udnyttelse og lovbrud.


Ja. Men så mange? Det er det, jeg undrer mig over.


Jeg er ikke overrasket over, at så mange kan have præferencen. Den menneskelige seksualitet har mange mørke kroge.
Men jeg undrer mig over, at så mange går efter at udleve deres fantasier, når de, må man gå ud fra, kender risikoen og, må man lige så gå ud fra, normalt har et moralkodeks, der ikke tillader overgreb og misbrug af andre.


Ja netop. Disse voksne mænd MÅ vide, at deres handling har konsekvenser for den unge. Ingen kan påstå sig uoplyst om følgevirkninger af voksne menneskers seksuelle brug af mindreårige. Det er en moralsk grænse, der overskrides. Det er et overgreb på et ungt menneskes liv. Udover at det er socialt uacceptabelt.

De er da mega ligeglade. Det tror jeg virkelig. De er helt vildt kolde i røven og når det bliver opdaget så er det stort set straffrit som mand. De svælger i himpathy. Det ender med at være synd for dem. Tænk sig at sådan en manipulerende 13-årig har budt sig til, hvordan skulle han sige nej? Og når hun så siger hun egentlig er 17, han måtte jo tro på det, hun havde det sikkert som et kald at være prostitueret! Og der står han med al sin testosteron og KAN ikke selv styre det....
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Slettet bruger » 19. feb 2018, 05:12

Minitrolden skrev:De er da mega ligeglade. Det tror jeg virkelig. De er helt vildt kolde i røven og når det bliver opdaget så er det stort set straffrit som mand. De svælger i himpathy. Det ender med at være synd for dem. Tænk sig at sådan en manipulerende 13-årig har budt sig til, hvordan skulle han sige nej? Og når hun så siger hun egentlig er 17, han måtte jo tro på det, hun havde det sikkert som et kald at være prostitueret! Og der står han med al sin testosteron og KAN ikke selv styre det....


Der er sgu da få mennesker der dømmes moralsk hårdere end mænd der forbryder sig imod mindreårige piger eller drenge. Hvis vi da bor i det samme land. Hvis du f.eks. bor i Irak, er det nok noget andet. Næh, det er nærmere sådan at når en kvinde har sex med en mindreårig dreng - for det sker også - dømmes hun overhovedet ikke moralsk. I hvert fald ikke af mænd, de har for travlt med at highfive den 14-årige der har scoret en voksen kvinde.

Himpathy... Den var ny.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Piger på 13-14 år opsøger mænd for at sælge sex

Indlægaf Slettet bruger » 19. feb 2018, 05:28

FruitFly skrev:
abcd skrev:
Mocca skrev:Ja, som jeg skrev tidligere, så er der mange mænd, der uden at være kategoriseret pædofile, gerne vil have sex med piger på 13-14 år. Der er også piger på 10-12 år, der kan føde børn.

Hvad har det med hele debatten at gøre?
Mener du, at det er urdriften om at sprede sin sæd i fødedygtige kvinder, der gør at der er mænd, der gerne betaler med Gucci-tasker for at udleve den drift?


Ja, det mener jeg. Som Fruitfly skrev er det almindelig mandlig seksualitet at være tiltrukket at unge piger/kvinder. Men de fleste mænd har det nok også sådan at en 18-årig kan være lige så god og har den fordel at det er både lovligt og langt mere socialt acceptabelt.

... men meget sværere at få fingre i ...


Det er vel derfor sugardating eksploderer i disse år. 50-årige mænd der køber sex med 19-årige kvinder på nettet. Og det forstærkes nok af at man kan læse den ene artikel efter den anden i aviserne om hvor meget de her sugarbabes tænder på at velstående, midaldrende mænd er villige til at bruge 10.000-vis af kroner på sex med dem. Det er virkelig alle de ikke stuerene kønsstereotyper der er i spil i det setup.
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"