Joachim B. Olsen: Særlig uacceptabelt at true politikere

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Joachim B. Olsen: Særlig uacceptabelt at true politikere

Indlægaf Modesty Blame » 19. jan 2018, 19:25

Jeg kan ikke udstå JBO, men jeg er også enig med ham.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Joachim B. Olsen: Særlig uacceptabelt at true politikere

Indlægaf vibbsen » 19. jan 2018, 19:50

Falstria skrev:
vibbsen skrev:
Falstria skrev:
vibbsen skrev:Jeg har det MEGA stramt med JBO....Men jeg må indrømme at jeg synes at manden har en pointe.

Der er visse grupper i samfundet som det efter min mening er fuldstændig uacceptabelt at true. Og herunder hører bl.a. politikere og politifolk.


Og kongehuset og andre embedsmænd (M/K) og ambassadører/diplomater fra andre lande.


Enig.

Men jeg vil iøvrigt derudover gerne understrege at jeg udover dette er uenig med JBO om alt...bare sådan af princip..Og at jeg hellere ville have haft at forslaget var kommet fra en anden....Bare sådan rent pricipielt.....Og at det ikke ville gøre mig noget hvis JBO blev kørt over af en bus ved et uheld :fløjt: :fløjt:


Der er ikke tale om noget nyt forslag. Det er allerede gældende lov i dag og det er domfældelsen af en person der har givet anledning til denne tråd :)

JBO skriver at han er tilfreds med dommen og ikke mener der skal gøres endnu mere, ved sådanne trusler.
Det kan man også kun være enig med ham i.

Så du er enig med ham i hele 2 ting nu :D


Du kunne ikke nære dig, hva' ?? Du skulle partout ødelægge min fredag aften....FØJ....

Nu er jeg nød til at drikke den flaske rose jeg har liggende i køleskabet for at dulme mit selvhad.... :-D
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Joachim B. Olsen: Særlig uacceptabelt at true politikere

Indlægaf vibbsen » 20. jan 2018, 09:07

Falstria skrev:
vibbsen skrev:
Falstria skrev:
vibbsen skrev:
Falstria skrev:
vibbsen skrev:Jeg har det MEGA stramt med JBO....Men jeg må indrømme at jeg synes at manden har en pointe.

Der er visse grupper i samfundet som det efter min mening er fuldstændig uacceptabelt at true. Og herunder hører bl.a. politikere og politifolk.


Og kongehuset og andre embedsmænd (M/K) og ambassadører/diplomater fra andre lande.


Enig.

Men jeg vil iøvrigt derudover gerne understrege at jeg udover dette er uenig med JBO om alt...bare sådan af princip..Og at jeg hellere ville have haft at forslaget var kommet fra en anden....Bare sådan rent pricipielt.....Og at det ikke ville gøre mig noget hvis JBO blev kørt over af en bus ved et uheld :fløjt: :fløjt:


Der er ikke tale om noget nyt forslag. Det er allerede gældende lov i dag og det er domfældelsen af en person der har givet anledning til denne tråd :)

JBO skriver at han er tilfreds med dommen og ikke mener der skal gøres endnu mere, ved sådanne trusler.
Det kan man også kun være enig med ham i.

Så du er enig med ham i hele 2 ting nu :D


Du kunne ikke nære dig, hva' ?? Du skulle partout ødelægge min fredag aften....FØJ....

Nu er jeg nød til at drikke den flaske rose jeg har liggende i køleskabet for at dulme mit selvhad.... :-D


Du har jo fortjent den flaske Rosé. Den vil selv JBO unde dig :) Han vil egentlig nok gerne give dig endnu flere flasker Rosé for samme mønt og tilmed give dig flere mønter ;)

I ender nok med at blive perlegode venner en dag :D


Now we are talking business :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"