54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf Slettet bruger » 13. jan 2018, 16:00

DenBruneMunk skrev:
eks-Maupassant skrev:Anyway ja, så er vi enige om at det starter med en anonym kilde, og bagefter bekræfter demokraterne.

enig


Og ydermere

1) Det er ikke en demokrats job at redde Trumps røv
2) Der er ikke brudt nogen love, ellers ville FBi jo være efter ham
3) Der er heller ikke brut nogen andre regler, ellers ville republikanerne sige det. F.eks. Paul Ryan der er leder af republikanerne er blevet spurgt om sagen, og sagde bare det var et uheldigt ordvalg, men intet om regler. Og jeg tænker Paul Ryan er rimeligt godt inde i det :)
0
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf annellaII » 13. jan 2018, 16:02

eks-Maupassant skrev:Anyway ja, så er vi enige om at det starter med en anonym kilde, og bagefter bekræfter demokraterne.


Jamen så kan republikanerne dementere det - og så er det påstand mod påstand og forløber i sandet.
0
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf annellaII » 13. jan 2018, 16:08

Trumps twittr-kommentar til udtalelsen:


Donald J. Trump

@realDonaldTrump
The language used by me at the DACA meeting was tough, but this was not the language used. What was really tough was the outlandish proposal made - a big setback for DACA!

1:28 PM - Jan 12, 2018
38,977 38,977 Replies 22,465 22,465 Retweets 90,723 90,723 likes
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf Slettet bruger » 13. jan 2018, 16:17

annellaII skrev:
eks-Maupassant skrev:Anyway ja, så er vi enige om at det starter med en anonym kilde, og bagefter bekræfter demokraterne.


Jamen så kan republikanerne dementere det - og så er det påstand mod påstand og forløber i sandet.


Bortset fra at Trumps påstande tæller for ingenting, fordi ingen tager ham alvorligt mere :)

Hvis nogen af det andre republikanere sagde han ikke sagde det, så ville det have vejet noget mere. Men det gjorde de ikke.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf dgd2007 » 13. jan 2018, 16:25

Hvis det virkelig er Putin, der har haft en finger med i spillet mht. at få T valgt, så har han da ikke kunnet ønske sig et bedre udbytte.

Skridt for hastige skridt giver USA afkald på alle krav på verdensherredømmet - hvilket jo altid har været Putins mål. Billede
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf DenBruneMunk » 13. jan 2018, 16:34

eks-Maupassant skrev:
annellaII skrev:
eks-Maupassant skrev:Anyway ja, så er vi enige om at det starter med en anonym kilde, og bagefter bekræfter demokraterne.


Jamen så kan republikanerne dementere det - og så er det påstand mod påstand og forløber i sandet.


Bortset fra at Trumps påstande tæller for ingenting, fordi ingen tager ham alvorligt mere :)

Hvis nogen af det andre republikanere sagde han ikke sagde det, så ville det have vejet noget mere. Men det gjorde de ikke.

Det er altså forkert, for lige præcis dette indlæg du har lavet handler om nogen mener hans ord skal tages alvorligt og de griner ikke just af det, og mener hans holdning er racitisk.

Så alvorligt bliver det skam taget, eller også er du bare den ene som griner af alvoren i dette.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf Slettet bruger » 13. jan 2018, 16:49

DenBruneMunk skrev:
eks-Maupassant skrev:
annellaII skrev:
eks-Maupassant skrev:Anyway ja, så er vi enige om at det starter med en anonym kilde, og bagefter bekræfter demokraterne.


Jamen så kan republikanerne dementere det - og så er det påstand mod påstand og forløber i sandet.


Bortset fra at Trumps påstande tæller for ingenting, fordi ingen tager ham alvorligt mere :)

Hvis nogen af det andre republikanere sagde han ikke sagde det, så ville det have vejet noget mere. Men det gjorde de ikke.

Det er altså forkert, for lige præcis dette indlæg du har lavet handler om nogen mener hans ord skal tages alvorligt og de griner ikke just af det, og mener hans holdning er racitisk.

Så alvorligt bliver det skam taget, eller også er du bare den ene som griner af alvoren i dette.


Jow, men der er vel ingen der tror at han lyver når han siger shitholes hvor han i virkeligheden mener det er nogen gode lande?

Det med hans racisme, det skal jo også tages på baggrund af en hel masse udtalelser, han har kalde nazister for "good boys" og også haft det helt fint med at KKK støtter ham.

Jeg ved ikke om afrikanerne ved det, de er måske bare sure over at blive kaldt shitholes, hvad han så mener med det.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf Slettet bruger » 13. jan 2018, 16:50

dgd2007 skrev:Hvis det virkelig er Putin, der har haft en finger med i spillet mht. at få T valgt, så har han da ikke kunnet ønske sig et bedre udbytte.

Skridt for hastige skridt giver USA afkald på alle krav på verdensherredømmet - hvilket jo altid har været Putins mål. Billede


Nok også kineserne der klapper i hænderne. De er jo allerede ved at overtage Afrika.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf dgd2007 » 13. jan 2018, 17:01

eks-Maupassant skrev:Nok også kineserne der klapper i hænderne. De er jo allerede ved at overtage Afrika.

Ja, det er jo Putin, der er mistænkt for at have haft en finger med i spillet. Men jeg er enig i, at kineserne selvfølgelig er meget mere seriøse konkurrenter til verdensherredømmet end et gammelt, ramponeret Rusland.

Nogle af de store amerikanske firmaer har jo også lige måttet gøre "kowtow" til den kinesiske kejser, fordi de havde formastet sig til at opføre Taiwan som et land på deres hjemmesider.

Med Amerika helt i internt "disarray" (og de amerikanske allierede i tvivl om, hvad de kan regne med) bliver det spændende at se, hvornår de begynder at provokere lidt mere og spille med musklerne i forb.m. de kunstige øer og Taiwan. :genert:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf dgd2007 » 13. jan 2018, 21:33

landsbytossen skrev:Det er sagt i et lukket forum. Amerikanerne bør kræve en undskyldning af de politikere, som har viderebragt Trumps udtalelse. Det er ikke Trump, der er den største skurk i denne sag.

Ej, ved du nu hvad, Landsbytosse!

Det lyder meget som tyveknægten, der siger: "Hvis den nævenyttige betjent bare havde set den anden vej, havde der slet ikke været noget problem!" :-p
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf Bimmerdyret » 13. jan 2018, 21:53

Trump er et dokumenteret racistisk svin, og enhver der hører hans udgydelser bør protestere og tage afstand.
Manden er imbeicil, og dokuemteret ikke egnet til sit embede (kan ikke nationalsangen, kan ikke de grundlæggende love)

Det mest humane er at der en nogen, der afliver ham på stedet, og hvis jeg var dødeligt syg, så befriede jeg gerne verden for ham.
1
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf landsbytossen » 13. jan 2018, 21:53

dgd2007 skrev:
landsbytossen skrev:Det er sagt i et lukket forum. Amerikanerne bør kræve en undskyldning af de politikere, som har viderebragt Trumps udtalelse. Det er ikke Trump, der er den største skurk i denne sag.

Ej, ved du nu hvad, Landsbytosse!

Det lyder meget som tyveknægten, der siger: "Hvis den nævenyttige betjent bare havde set den anden vej, havde der slet ikke været noget problem!" :-p

Det kan ikke sammenlignes.

1. Trump gør intet ulovligt. Det gør tyven.
2. De, som lækker, fra et lukket møde, gør det ofte af personlig interesse. Betjenten udfører sit job.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf landsbytossen » 13. jan 2018, 21:56

Bimmerdyret skrev:Trump er et dokumenteret racistisk svin, og enhver der hører hans udgydelser bør protestere og tage afstand.
Manden er imbeicil, og dokuemteret ikke egnet til sit embede (kan ikke nationalsangen, kan ikke de grundlæggende love)

Det mest humane er at der en nogen, der afliver ham på stedet, og hvis jeg var dødeligt syg, så befriede jeg gerne verden for ham.

Så det er altså bedre at komme med, hvad der kan opfattes som dødstrusler, end at være citat: "et dokumenteret racistisk svin".
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf Bimmerdyret » 13. jan 2018, 22:09

landsbytossen skrev:
Bimmerdyret skrev:Trump er et dokumenteret racistisk svin, og enhver der hører hans udgydelser bør protestere og tage afstand.
Manden er imbeicil, og dokuemteret ikke egnet til sit embede (kan ikke nationalsangen, kan ikke de grundlæggende love)

Det mest humane er at der en nogen, der afliver ham på stedet, og hvis jeg var dødeligt syg, så befriede jeg gerne verden for ham.

Så det er altså bedre at komme med, hvad der kan opfattes som dødstrusler, end at være citat: "et dokumenteret racistisk svin".


Jag tror ikke ligefrem jeg er alene med den opfattelse, at Trump aflivet er et globat gode :)

Jeg siger det og ja.. dødstrussel... you bet...
, og ja.. hans udtalelser er racistiske, og det er ikke ligefrem noget nyt fra hans side af ( udtalelser 20 år tilbage).

Anmeld mig bare... :)
I take one for the team... :klap:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: 54 afrikanske lande kræver undskyldning fra Trump

Indlægaf dgd2007 » 13. jan 2018, 23:47

landsbytossen skrev:Det kan ikke sammenlignes.

1. Trump gør intet ulovligt. Det gør tyven.
2. De, som lækker, fra et lukket møde, gør det ofte af personlig interesse. Betjenten udfører sit job.

Næh nej, men indstillingen minder meget om det: "Det er ikke handlingen, der er problemet, men det at det blev opdaget" ;)
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"