Kønsopdelte skoleklasser af hensyn til muslimerne

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
JoyNips
Indlæg: 12154
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34196

Re: Kønsopdelte skoleklasser af hensyn til muslimerne

Indlægaf JoyNips » 7. feb 2017, 12:44

Mand, hvor bliver jeg træt af at dette site nu også skal oversvømmes af den her slags racistiske tråde. Det var jo bl.a derfor, jeg skred fra det unævnelige sted.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kønsopdelte skoleklasser af hensyn til muslimerne

Indlægaf kidkomb » 7. feb 2017, 13:21

Jeg tænker at det kunne være virkelig, mega rart, hvis man kunne få ignore-listen til at virke sådan, så ALT fra en ignoreret debattør var usynligt.
OGSÅ opstartede tråde. Og hvis man kunne vælge at alt indhold fra pågældende var helt usynligt. Altså sådan så indlæg ikke stod som "dette indlæg er skjult, fordi debattøren er på din ignore-liste".
Se DET kunne være rart. Og så kunne de skabe sig lige så tosset med de samme ti debattører, som ikke havde dem på ignore.
Kan I mærke det? :banan:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Kønsopdelte skoleklasser af hensyn til muslimerne

Indlægaf dykkersild » 7. feb 2017, 13:33

MaybeBaby skrev:
dykkersild skrev:Jamen hvor er det dog himmelråbende morsomt - jeg kan faktisk godt forstå at TS prøver sig frem her. Derovre er det jo kun: ja det er muslimernes skyld, enig, ude med dem osv. Så tro da pokker at han kommer herover for at få lidt modstand og det kræver jo ingen indsats lige at lave en copy-paste. Oh well det bliver ikke for mig - mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Og så kom jeg lige i tanke om, hvor p..irriterende de der pop-up reklamer er derovre.


Jeg var nødt til at kigge også. Det ligner jo "Rygklappernes Generalforsamling" :tie:.

Al debat, uanset emnet, bliver da for unuanceret og kedelig, hvis alle er enige.


Hørt - eller nowet :D
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Kønsopdelte skoleklasser af hensyn til muslimerne

Indlægaf dykkersild » 7. feb 2017, 13:52

dykkersild skrev:
MaybeBaby skrev:
dykkersild skrev:Jamen hvor er det dog himmelråbende morsomt - jeg kan faktisk godt forstå at TS prøver sig frem her. Derovre er det jo kun: ja det er muslimernes skyld, enig, ude med dem osv. Så tro da pokker at han kommer herover for at få lidt modstand og det kræver jo ingen indsats lige at lave en copy-paste. Oh well det bliver ikke for mig - mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Og så kom jeg lige i tanke om, hvor p..irriterende de der pop-up reklamer er derovre.


Jeg var nødt til at kigge også. Det ligner jo "Rygklappernes Generalforsamling" :tie:.

Al debat, uanset emnet, bliver da for unuanceret og kedelig, hvis alle er enige.


Hørt - eller nowet :D


Maybebaby - som i en joke - fordi vi er enige.
0
Brugeravatar
Forhedehulehelvede
Permanent bortvist
Indlæg: 565
Tilmeldt: 7. jan 2017, 05:36
Kort karma: 11
Likede indlæg: 297

Re: Kønsopdelte skoleklasser af hensyn til muslimerne

Indlægaf Forhedehulehelvede » 7. feb 2017, 14:07

abcd skrev:Nej, det kan de ikke.


Så er ligestilling et mærkeligt begreb.
0
Brugeravatar
ussenterprise
Permanent bortvist
Indlæg: 133
Tilmeldt: 15. jan 2017, 08:52
Kort karma: 1
Likede indlæg: 11

Re: Kønsopdelte skoleklasser af hensyn til muslimerne

Indlægaf ussenterprise » 7. feb 2017, 15:27

paint skrev:
ussenterprise skrev:
paint skrev:Jeg har ikke læst hele tråden, men så vidt jeg kan se, er 'artiklen' fra TV2 noget de har fået fra Ritzau - og som i øvrigt intet har med muslimske skoler, kønsopdeling eller vaner at gøre.

Hvis man prøver at konkludere det (ud fra Ritzaus artikel) skal man da være ualmindelig tendentiøs 'kreativ' - nærmest på niveau med 'Fake News'


Nej det er ikke fake news. :)


Du citerer en artikel om kønsopdelte skoler, som i Sverige har baggrund i noget helt andet end muslimske elever - men det stik modsatte; svensk feminisme, som vil udviske forskellene mellem drenge og piger. Dette tager du så til indtægt for et forsøg på at redde resterne af det vestlige demokrati i Sverige, med henvisning til muslimsk praksis.

Det er da at bruge en artikel, der handler om én ting, til at konkludere noget helt andet.

På jubii debatten, hvor du også kommer skriver du:



"Sverige er tabt til muslimerne, de fleste af svenskerne har bare ikke opdaget det endnu, eller også så lader de som om, at der ingen problemer er!"

http://www.dindebat.dk/topic/714663-k%C ... uslimerne/


Ja, jeg er enig i den sidste kommentar! :ivrig: ;)
0
Jo mere uenig du er med din meddebattør, jo mere pænt skal du skrive til ham/hende*S*! :D

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"