Nye emner knap?

Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Nye emner knap?

Indlægaf Artem » 10. jul 2017, 14:26

Nu er jeg ny her, men kan ikke finde en nye emner knap? For den der er her og som hedder "nye indlæg" er jo reelt senest aktive indlæg.
Det er naturligvis også en meget god funktion at have, hvor der bør være begge dele. Men det er der måske ikke?
Senest rettet af Artem 11. jul 2017, 14:10, rettet i alt 1 gang.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Nye indlæg knap?

Indlægaf Orchidea » 10. jul 2017, 14:48

Den knap savner jeg også.

På den gamle debat abonnerede man automatisk på tråde man havde deltaget i og så havde man denne nye indlæg knap. Super nemt at holde øje med nye svar i de tråde man selv havde skrevet i.

Men her skal man jo aktivt tilmelde sig en tråd.

Anyhow, så savner jeg også den funktion.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Nye indlæg knap?

Indlægaf Studsgaard » 10. jul 2017, 15:09

Hvad med "dine indlæg" eller "ulæste indlæg" er der ikke nogen af dem der kan bruges
1
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Nye indlæg knap?

Indlægaf Orchidea » 10. jul 2017, 15:18

Studsgaard skrev:Hvad med "dine indlæg" eller "ulæste indlæg" er der ikke nogen af dem der kan bruges


Hov, den havde jeg ikke opdaget (dine indlæg) - tak :gogo:
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Nye indlæg knap?

Indlægaf Artem » 10. jul 2017, 22:47

Studsgaard skrev:Hvad med "dine indlæg" eller "ulæste indlæg" er der ikke nogen af dem der kan bruges

Tak tænkte nok at det bare var noget jeg havde overset. Er jo ny her, og havde slet ikke opdaget den rullemenu. :banan:
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Nye indlæg knap?

Indlægaf dgd2007 » 11. jul 2017, 00:58

Orchidea skrev:Den knap savner jeg også.

På den gamle debat abonnerede man automatisk på tråde man havde deltaget i og så havde man denne nye indlæg knap. Super nemt at holde øje med nye svar i de tråde man selv havde skrevet i.

Men her skal man jo aktivt tilmelde sig en tråd.

Anyhow, så savner jeg også den funktion.

Jeg bliver da automatisk tilmeldt tråde, jeg har skrevet i.
Hvis man ikke gør det som "default", så er det noget, man sætte inde i indstillingerne. (Det kan jeg huske, om jeg har gjort, men det findes i hvert fald.)

Jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvad TS efterlyser? :gruble:
(Jeg har ikke været på "den gamle" i lang tid, hvis det er noget derfra, der hentydes til.)
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Nye indlæg knap?

Indlægaf Artem » 11. jul 2017, 14:08

dgd2007 skrev:
Orchidea skrev:Den knap savner jeg også.

På den gamle debat abonnerede man automatisk på tråde man havde deltaget i og så havde man denne nye indlæg knap. Super nemt at holde øje med nye svar i de tråde man selv havde skrevet i.

Men her skal man jo aktivt tilmelde sig en tråd.

Anyhow, så savner jeg også den funktion.

Jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvad TS efterlyser? :gruble:
(Jeg har ikke været på "den gamle" i lang tid, hvis det er noget derfra, der hentydes til.)

Ok kan godt se det ikke fremgik helt klart, men en knap til nye emner/tråde eller hvad man nu vil kalde det.

For "Nye indlæg" fører til de tråde der sidst er blevet skrevet i.
"Dine indlæg" fører til tråde jeg selv har skrevet i.
"Ulæste indlæg" føre til tråde jeg ikke har set endnu, men som godt kan være meget gamle.
"Ubesvarende indlæg" føre til tråde hvor ingen har svaret endnu, men som godt kan være gamle.

Så selv om jeg har fundet ud af at der er nogle flere muligheder i den menu, så mangler jeg stadig "Nye emner" Hvor der kommer de sidst oprettede tråde, ligegyldig om andre har svaret i dem eller ej.
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"