Brugen af røde kort

Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Aspargsen » 29. jun 2017, 09:20

Nomine skrev:Så du er blevet klogere på reglerne nu, og hvis det var det du ville med tråden så er det nu klaret.


Man kan ikke lave regler der tager højde for alt uden af de kommer til af fylde så meget af der ikke er nogen der gider af læse dem, og selv der vil der stadig være smuthuller

Men man kan lave grundlæggende regler, og gå ud fra af folk ikke opfører sig vildt mærkelig
som for eksempel personer der allerede er blevet slettet 2 gange, kommer igen 3. gang og kun deltager igennem røde kort :8:

Nomine skrev:det handler udelukkende om ikke at debattere herinde.

Hvis du ikke vil debattere herinde, hvorfor har du så oprettet din 3. konto ??
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Aspargsen » 29. jun 2017, 09:26

Aspargsen skrev:
Nomine skrev:Jeg forfølger ikke nogen med røde kort, der har været tale om røde kort givet i forbindelse med en konkret 'samtale'


Samtale ???

Hvis man vil Samtale hvorfor sender man så ikke en PB ???
der er meget nemt man klikker på brugernavnet, og derefter klikker man på send


Nomine skrev:Man kan skrive på tre måder herinde - jeg benytter mig af den måde jeg gør og så længe jeg ikke bryder nogen regler så bliver jeg ved med det. Jeg åbner ikke op for en samtale i mine kort som sådan men jeg kan sagtens forstå at man får lyst til at svare på et kort og så udvikler det sig nogle gange til en samtale.

Du er yderst underholdene og nu hvor Advokaten, ikke er her mere, så er du da et spændende indslag, men da man ikke kan læse hvad du underholder de andre brugere med, så vil jeg sige af din underholdningsværdi falder en smule
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Aspargsen » 29. jun 2017, 09:28

Aspargsen skrev:
Nomine skrev:Så du er blevet klogere på reglerne nu, og hvis det var det du ville med tråden så er det nu klaret.


Man kan ikke lave regler der tager højde for alt uden af de kommer til af fylde så meget af der ikke er nogen der gider af læse dem, og selv der vil der stadig være smuthuller

Men man kan lave grundlæggende regler, og gå ud fra af folk ikke opfører sig vildt mærkelig
som for eksempel personer der allerede er blevet slettet 2 gange, kommer igen 3. gang og kun deltager igennem røde kort :8:

Nomine skrev:det handler udelukkende om ikke at debattere herinde.

Hvis du ikke vil debattere herinde, hvorfor har du så oprettet din 3. konto ??


Nomine skrev:Jeg deltager primært gennem likes og kort (både grønne og røde) og alt det har jeg svaret på i tråden her så bare læs mine indlæg - der finder du alle svar på dine spørgsmål :)

Hvis du ikke vil debattere herinde, hvorfor gør du et så, selv om du vælger en meget unormal måde af gøre det på ?
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Aspargsen » 29. jun 2017, 09:51

Hvis min samtale medXXXXXX - brugernavn fjernet af moderator kommer til af fortsætte på den her måde kan det være af der kommer en hel side hvor der kun er mig på :D
det tror jeg aldrig ser sket før
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Aspargsen » 29. jun 2017, 10:14

Nomine skrev:Jeg har ikke mere at tilføje - som jeg skrev til dig så har jeg allerede svaret på dine spørgsmål i tråden her. Dem er du velkommen til at læse.


øv, nu får jeg aldrig en hel side kun med mig :(
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf achillaxedprune » 29. jun 2017, 11:15

Nomine skrev:Jamen så anmeldt det da hvis du tror jeg har brudt nogle regler. Det er jo så nemt så nemt at få afklaret. Hvis du ikke vil anmelde, så må du altså fortsætte det her uden mig. Jeg synes jeg har forklaret mig. Og jeg har ikke brug for din forståelse eller accept af min debatstil - jeg lever fint med at de debattører jeg selv har det svært ved også har det svært ved mig.


Jeg kunne egentlig fint lide dig som XXXXXX - brugernavn fjernet af moderator, men jeg synes, du virker helt tåbelig i denne tråd... Det er simpelthen for plat at sende røde kort til folk, når man ikke engang debatterer herinde. Og at sende 5 røde kort til den samme person på samme dag er en hetz... helt ærligt, det er sgu for dumt at du påstår andet.

Men jeg mindes også - mens jeg skriver dette indlæg - at du også på jubii gik langt over stregen mod en anden debattør, og derfor blev smidt udenfor døren... Du postede bl.a. en del billeder af debattøren. Dengang valgte du også at stå stejlt på, at du i hvert fald ikke havde opført dig grimt.

Personligt synes jeg det ville klæde dig, hvis du står inde for du kører dårlig stil... For det gør du. Også selvom du måske teknisk set ikke bryder nogen regler.
9
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Aspargsen » 29. jun 2017, 11:27

Nomine skrev:Jeg blev ikke smidt udenfor døren og du må meget gerne fjerne mit gamle navn fra dit indlæg - resten er jo bare et personangreb som jeg ikke har behov for at kommentere yderligere på.


Hvorfor må man ikke sige af du hed XXXXXX - brugernavn fjernet af moderatorfør ?

og hvis det her er din 3. konto.
hvad hed du så før XXXXXX - brugernavn fjernet af moderator?
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21047

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf catnip » 29. jun 2017, 11:30

:popkorn:
5
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf landsbytossen » 29. jun 2017, 11:38

Aspargsen skrev:
Nomine skrev:Jeg blev ikke smidt udenfor døren og du må meget gerne fjerne mit gamle navn fra dit indlæg - resten er jo bare et personangreb som jeg ikke har behov for at kommentere yderligere på.


Hvorfor må man ikke sige af du hed [før ?

og hvis det her er din 3. konto.
hvad hed du så før ?

Hvor er det her umodent, Aspargsen.

Mods har allerede slettet det brugernavn i tidligere indlæg i tråden.
3
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Brugen af røde kort

Indlægaf Aspargsen » 29. jun 2017, 11:47

landsbytossen skrev:Mods har allerede slettet det brugernavn i tidligere indlæg i tråden.


Med hvilken begrundelse ?
Eftersom vedkommende selv deltager i tråden, så kan det ikke hemmeligkoldes hvem den omtalte er
Senest rettet af Aspargsen 29. jun 2017, 12:03, rettet i alt 1 gang.
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Moderation

Indlægaf icelady » 29. jun 2017, 12:03

Vi låser tråden, da den er gået over til at omhandle een debattør, fremfor et emne.

Fra moderatorsiden synes vi også det er en underlig måde at debattere via kort, (og især røde kort, eftersom røde kort sjældent opfattes positivt.), men eftersom vi hverken har modtaget anmeldelser eller det overtræder retningslinjerne kan vi pt ikke gøre noget.


Som skrevet før, så overvejer vi, om der evt skal/kan rettes på kortsystemet og/eller regler.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"