Hvor er?

Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvor er?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. jun 2018, 08:34

Tux skrev:
Fru Sunshine skrev:
Mavis skrev:Det er nok lidt tid siden, men hvorfor er Advocatus-Diaboli blevet bortvist? Jeg synes han bidrog til mange interessante debatter.

Fordi han overtrådte retningslinjerne med flere kilometer adskillige gange og blæste på henstillinger.

Det har dog ikke forhindret ham i ar opretre en ny profil :fløjt:

Som han har formået at være knap så strid med.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Hvor er?

Indlægaf Moxy-lady » 10. jun 2018, 09:22

Er vi sikre på at det er ham? Jeg har fået et grønt fra den profil som jeg er ret sikker på at vi snakker om, og der blev koden :lun : (eller var det :dåne :? ) brugt. Det ville umiddelbart ligne A_D dårligt, synes jeg?
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Hvor er?

Indlægaf Moxy-lady » 10. jun 2018, 10:11

Lemonella skrev:
Moxy-lady skrev:Er vi sikre på at det er ham? Jeg har fået et grønt fra den profil som jeg er ret sikker på at vi snakker om, og der blev koden :lun : (eller var det :dåne :? ) brugt. Det ville umiddelbart ligne A_D dårligt, synes jeg?


Jeg har nu også engang fået et grønt med en “lun” smiley i fra ham. Det er længe siden, men jeg husker det tydeligt, netop fordi det ikke lignede ham at gøre det. :D


Præcis :lol: man tror jo næsten at han er blevet hacket.
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Hvor er?

Indlægaf Seladon » 12. jun 2018, 19:00

Akehurst2 skrev:
kidkomb skrev:
Tux skrev:
Akehurst2 skrev:Hvorfor har Eks-Maupassant slettet sig?

Er glad for at han har ladet sine indlæg stå, men ville da foretrække at han også selv var blevet her.

Hvorfor egentlig?

Fordi Tux, selvom du ikke kan lide en person, så er der måske andre der kan?


Lige præcis. Jeg synes, han var en god debattør og interessant at diskutere med, selvom vi ikke altid var enige.


Debatten er ikke det samme uden Eks M. God debattør, med fin argumentation og sans for humor. Hvad er det sket?

Hvad med Kalashnikov? Han er også forduftet.
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Hvor er?

Indlægaf Undtagelsen » 13. jun 2018, 05:32

Viskelæder?
Har hun fået alt for travlt udenfor debatten?
Jeg kan godt se at hun har været lidt aktiv, men jeg savner hendes kloge indlæg.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvor er?

Indlægaf Planten » 13. jun 2018, 06:40

Undtagelsen skrev:Viskelæder?
Har hun fået alt for travlt udenfor debatten?
Jeg kan godt se at hun har været lidt aktiv, men jeg savner hendes kloge indlæg.

Jeg tror bare, hun har for travlt lige nu :)
0
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: Hvor er?

Indlægaf Kaffe » 22. jun 2018, 19:31

Tux skrev:
Fru Sunshine skrev:
Mavis skrev:Det er nok lidt tid siden, men hvorfor er Advocatus-Diaboli blevet bortvist? Jeg synes han bidrog til mange interessante debatter.

Fordi han overtrådte retningslinjerne med flere kilometer adskillige gange og blæste på henstillinger.

Det har dog ikke forhindret ham i at oprette en ny profil :fløjt:


Jeg har altid godt kunnet lide ham. Han skriver tingene, som de er i stedet for det, som lyder bedst. Det er meget ligetil.
Men hvem er han nu?
3
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvor er?

Indlægaf Krølle » 23. jun 2018, 12:34

Mistermor skrev:Hvorfor er alle Dikus´ indlæg væk, og de tråde hun har startet overtaget af andre?


Oh noes!
2
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvor er?

Indlægaf Sorenspige » 23. jun 2018, 18:56

Mistermor skrev:Hvorfor er alle Dikus´ indlæg væk, og de tråde hun har startet overtaget af andre?


Øv :(. Det ville jeg også godt vide.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvor er?

Indlægaf Planten » 24. jun 2018, 06:35

Men hvorfor er det, at man får notifikationer på gamle indlæg, hvor brugernavne, som bliver anonymiseret, er nævnt? Jeg bliver da herre forvirret - og skide nysgerrig af det :lol:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvor er?

Indlægaf decibell » 24. jun 2018, 12:48

Mistermor skrev:Hvorfor er alle Dikus´ indlæg væk, og de tråde hun har startet overtaget af andre?



På Dikus' vegne: Dikus har forladt debatten og dermed også moderatorjobbet. Hun ønsker ikke at være her mere, da det blev for personligt negativt i visse debatter og endte med at tage for meget energi og påvirke hendes gode humør, hver gang hun loggede på.

Der er vi andre rigtig kede af, og vi kommer til at savne hende meget, men vi forstår hende godt. Det skal være sjovt og hyggeligt at være her, ikke mindst hvis man skal kunne holde til moderatortjansen, og det var det ikke længere for hende.

Der er ikke mere, jeg/vi kan sige om det, så ønsker I mere info, må I kontakte hende selv via andre kanaler. :)
5
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvor er?

Indlægaf decibell » 24. jun 2018, 12:51

Planten skrev:Men hvorfor er det, at man får notifikationer på gamle indlæg, hvor brugernavne, som bliver anonymiseret, er nævnt? Jeg bliver da herre forvirret - og skide nysgerrig af det :lol:


Jeg ved det ikke, men jeg gætter på, at det er selve anonymiseringsprocessen, der får systemet til at se det som et nyt indlæg , og så aktiverer det notifikationerne.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvor er?

Indlægaf Planten » 24. jun 2018, 12:54

decibell skrev:
Planten skrev:Men hvorfor er det, at man får notifikationer på gamle indlæg, hvor brugernavne, som bliver anonymiseret, er nævnt? Jeg bliver da herre forvirret - og skide nysgerrig af det :lol:


Jeg ved det ikke, men jeg gætter på, at det er selve anonymiseringsprocessen, der får systemet til at se det som et nyt indlæg , og så aktiverer det notifikationerne.

Det var også det, jeg kom frem til :) tak :)
1
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvor er?

Indlægaf bluetof1 » 24. jun 2018, 20:44

Smiling_Goat skrev:Jeg tænker nogle gange på ManicNinja. Jeg synes, det er ærgerligt, hun ser ud til at være forsvundet. Jeg troede, hun måske bare behøvede en lille pause, men den har da alligevel varet noget tid nu.

Jeg håber, hun har det godt under alle omstændigheder


Hende tænker jeg også på engang imellem.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvor er?

Indlægaf dykkersild » 27. jun 2018, 06:50

decibell skrev:
Mistermor skrev:Hvorfor er alle Dikus´ indlæg væk, og de tråde hun har startet overtaget af andre?



På Dikus' vegne: Dikus har forladt debatten og dermed også moderatorjobbet. Hun ønsker ikke at være her mere, da det blev for personligt negativt i visse debatter og endte med at tage for meget energi og påvirke hendes gode humør, hver gang hun loggede på.

Der er vi andre rigtig kede af, og vi kommer til at savne hende meget, men vi forstår hende godt. Det skal være sjovt og hyggeligt at være her, ikke mindst hvis man skal kunne holde til moderatortjansen, og det var det ikke længere for hende.

Der er ikke mere, jeg/vi kan sige om det, så ønsker I mere info, må I kontakte hende selv via andre kanaler. :)


Det er godt nok øv med øv på - hun var rigtig god og empatisk.
4

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"