Tråde du undrer dig over/tænker WTF

IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf IrmaPigen » 21. maj 2017, 11:58

TS starter.

Jeg undrer mig lidt over tråden om hvorvidt man går til tandlægen.

Jeg tænker "WTF, gør alle ikke det 1-2 gangen året"
0
Brugeravatar
Hurrze
Indlæg: 607
Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:05
Kort karma: 46
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 429

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf Hurrze » 3. dec 2017, 22:51

IrmaPigen skrev:TS starter.

Jeg undrer mig lidt over tråden om hvorvidt man går til tandlægen.

Jeg tænker "WTF, gør alle ikke det 1-2 gangen året"


Er ikke alle der gør det faktisk. Kender flere der aldrig går til tandlæge pga tandlægeskræk og også et par stykker der bare slet ikke har råd :genert:
1
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf HappyHippo » 3. dec 2017, 23:12

Jeg gik ikke til tandlæge i 7år pga økonomi. Mine tænder fejlede heldigvis ingenting
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf dgd2007 » 4. dec 2017, 04:02

Som medlem af den mandlige debatminoritet er der selvfølgelig en del tråde, hvor man tænker: "Milde Moses ... er der noget at diskutere mht. det?" :)
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf Stitch » 4. dec 2017, 05:58

dgd2007 skrev:Som medlem af den mandlige debatminoritet er der selvfølgelig en del tråde, hvor man tænker: "Milde Moses ... er der noget at diskutere mht. det?" :)


Det tænker man også som kvinde :lol2:
4
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf Juki » 4. dec 2017, 08:05

Den den fugletråd hvor man skriver hvor fuld man er.

Den generer mig ikke, jeg undrer mig bare over at man i en brandert, hvad end man stadig er i byen eller er kommet hjem, tænker at man da lige er nødt til at logge ind og skrive hvor fuld man er? :genert:

Når jeg har været i byen er det i hvert fald ikke lige det jeg har haft fokus på at skulle :D
8
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf dgd2007 » 4. dec 2017, 08:12

Juki skrev:Den den fugletråd hvor man skriver hvor fuld man er.

Den generer mig ikke, jeg undrer mig bare over at man i en brandert, hvad end man stadig er i byen eller er kommet hjem, tænker at man da lige er nødt til at logge ind og skrive hvor fuld man er? :genert:

Når jeg har været i byen er det i hvert fald ikke lige det jeg har haft fokus på at skulle :D

Men det er jo meget skægt for os andre at læse, så nogen skal jo gøre det ... :lun:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf Juki » 4. dec 2017, 08:38

dgd2007 skrev:
Juki skrev:Den den fugletråd hvor man skriver hvor fuld man er.

Den generer mig ikke, jeg undrer mig bare over at man i en brandert, hvad end man stadig er i byen eller er kommet hjem, tænker at man da lige er nødt til at logge ind og skrive hvor fuld man er? :genert:

Når jeg har været i byen er det i hvert fald ikke lige det jeg har haft fokus på at skulle :D

Men det er jo meget skægt for os andre at læse, så nogen skal jo gøre det ... :lun:

Bestemt! :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf cola » 13. dec 2017, 04:41

Alle de tråde hvor en kvinde spørger debatten om et eller andet ang hendes kæreste, hvor et af de første spørgsmål eller hun selv nævner det, er "har i snakket sammen"... hvor svaret eller hun selv har skrevet "nej, de har ikke snakket sammen endnu"
Jeg er altid sådan WTF??? Hallo du er i et forhold, måske første tanke frem for debatten, var at tage en snak med din kæreste.

Og ja jeg har med vilje skrevet hun... for mænd skriver ikke den slags.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf LaScrooge » 13. dec 2017, 07:29

cola skrev:Alle de tråde hvor en kvinde spørger debatten om et eller andet ang hendes kæreste, hvor et af de første spørgsmål eller hun selv nævner det, er "har i snakket sammen"... hvor svaret eller hun selv har skrevet "nej, de har ikke snakket sammen endnu"
Jeg er altid sådan WTF??? Hallo du er i et forhold, måske første tanke frem for debatten, var at tage en snak med din kæreste.

Og ja jeg har med vilje skrevet hun... for mænd skriver ikke den slags.


Det kan nu være ganske frugtbart og konstruktivt at tænke en ting grundigt igennem inden man åbner en samtale, hvis man er i tvivl om hvor man selv står, hvis man er i tvivl om man er uretfærdig, hvis man kunne bruge andres perspektiver på ens partners handlinger eller holdninger, eventuelt for at forstå dem bedre - så man går mere velovervejet og afklaret ind i dialogen. Ganske sundt, synes jeg faktisk.
7
And we both know: I will be delicious
Shannon
Indlæg: 37
Tilmeldt: 19. nov 2017, 22:45
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: Tråde du undrer dig over/tænker WTF

Indlægaf Shannon » 13. dec 2017, 08:11

cola skrev:Alle de tråde hvor en kvinde spørger debatten om et eller andet ang hendes kæreste, hvor et af de første spørgsmål eller hun selv nævner det, er "har i snakket sammen"... hvor svaret eller hun selv har skrevet "nej, de har ikke snakket sammen endnu"
Jeg er altid sådan WTF??? Hallo du er i et forhold, måske første tanke frem for debatten, var at tage en snak med din kæreste.

Og ja jeg har med vilje skrevet hun... for mænd skriver ikke den slags.
I betragtning af hvor mange der så kan kloge sig i andres parforhold ud fra debatindlæg, så får man, om ikke andet, da valuta for pengene.
0

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"