Citater

TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Citater

Indlægaf TomKah » 30. mar 2017, 19:39

Er det ikke muligt at få ændret på opsætningen, så citat kun citerer en enkelt besked i stedet for en hel tråd, sådan som det var i gamle dage på den unævnelige?
Nu er jeg blevet bedt om at slette et citat, som er fire tråde oppe, og får at vide at det er halvdårlig debatstil at citere hele en kæmpe lang tråd, men omvendt tror jeg også mange af os er med fra vores telefoner, hvor selve operationen med at delslette citater, er ikke så lidt besværlig.
Jeg synes det ville være en fordel kun at få et enkelt indlæg i stedet for en hel tråd.
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Citater

Indlægaf Joe » 30. mar 2017, 20:55

Jeg ville elske hvis det blev lavet om. Jeg er kun på fra telefon eller iPad, og jeg bruger ret lang tid på at slette det hver gang. Tid der gør at jeg ofte siger "Why bother" og går videre i programmet.
Jeg kan godt se fordelene i systemet, men for mig opvejer det bare overhovedet ikke generne.
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Citater

Indlægaf TomKah » 31. mar 2017, 15:32

Æv
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Citater

Indlægaf Patrick » 31. mar 2017, 16:57

Der er kommet en software opdatering til forummet, som giver mulighed for at begrænse antallet af citater der kan være i et indlæg, og selv beskærer det. Som nogle af jer har prøvet før, er de her software opdateringer ikke altid helt ligetil. Jeg har lavet nogle rettelser rundt omkring på forummet, som jeg gerne skal være helt sikker på stadig virker efter opdateringen er udført.

For en sikkerheds skyld vil jeg gerne have testet alle mine ændringer ordentligt igennem, inden jeg bare opdaterer alting, og det kommer til at tage lidt mere tid end jeg har lige for tiden. Umiddelbart er det min plan at begynde at kigge på det når mit igangværende semester på studiet er overstået (juni/juli).
6

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"