Hvordan fandt du herind?

Hvordan fandt du herind?

Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat i en privatbesked.
44
15%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat, men offentligt i en tråd.
6
2%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på et socialt medie uden for debatterne, fx Facebook.
6
2%
Jeg så i en tråd på dindebat, at andre nævnte debatten her, og blev nysgerrig.
201
67%
Jeg så, at andre nævnte det på et andet socialt medie, fx Facebook, og blev nysgerrig.
15
5%
Jeg fandt forummet via Google eller andre søgninger.
13
4%
Andet (skriv det gerne i tråden).
13
4%
 
Afgivne stemmer: 298
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 07:21

Wizzze skrev:
Badesandalen skrev:Jeg kan ikke huske hvem det var, men der var en eller anden på DD der nærmest aggressivt annoncerede at hun var herovre, hvilket gjorde mig nysgerrig. Da jeg så kiggede ind var der ingen reklamer der angreb mig, der var mangel på personer jeg ikke bryder mig så meget om og der var en meget aktiv juletråd. Den på DD er kun på 10 sider og den døde 16. december, så alle de dejlige jule-tosser må være smuttet herover. :lun:


Jep jule-tosser har vi i overflod herinde :lol: :jule:
Hellig tre konger er overstået de damer, nu er julen ovre, så kan I godt begynde at pakke sammen :P

Jeg synes altså at "julen varer lige til påske" bør tages mere seriøst.
Resten af sangen er noget skod og vi kan godt afskaffe fastelavn for min skyld.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Maoam » 7. jan 2016, 07:35

eks-Maupassant skrev:
Anilara skrev:Det er selvfølgelig forståeligt at flertallet kommer fra dd/jubii, men jeg håber også sådan, at flere udefrakommende finder vej.

Hvordan får man f.eks udefrakommende til at vælge den her debat til deres dilemmaer, frem for f.eks jubii?
Vi kan jo ikke reklamere derinde, og det sidste jeg egentlig mangler før jeg føler den her debat er "fuldendt", er brevkasseaspektet.

Det er lidt ironisk, at jeg savner det, for har tidligere (på woman) følt, at der gik for meget brevkasse i den... Det må være den gyldne mellemvej jeg efterlyser.

Nå, men jeg fandt herind primært grundet henvisning fra viskelæder. :)


Ved at få siden højere op i googles søgninger.

Det gøres ved at få en masse link til siden ud på nettet - andre fora, linkkataloger, blogs o. lign. Jo flere andre sider der linker til det her forum, jo vigtigere tænker google det er, og jo højere kommer det op i søgningerne. 80% af kliks går til 1-5 på google, så man skal skal en del links til for at det rykker noget.


Jeg kender en, der arbejder med det. Han siger, at alt, der ligger på side to, når man googler, ikke eksisterer. Så vigtigt er det med en god placering for at blive fundet.

Virksomheder bruger rigtig mange penge på søgemaskineoptimering.
Senest rettet af Maoam 7. jan 2016, 08:15, rettet i alt 2 gange.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Studsgaard » 7. jan 2016, 08:02

Det er Sunshine og Triciolette der fortalte om denne hyggelige side :)
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf LadyFox » 7. jan 2016, 09:36

Jeg opdagede debatten i en tråd på dindebat da debatten blev lavet i sommers, men jeg kom herover fordi Viskelæder lokkede i en PB :love2:
1
...
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Purple Haze » 7. jan 2016, 10:22

Har set masser af henvisninger på DD de sidste mange måneder. Men tænkte som så mange andre at
1 - de der udbryder bevarer dør altid alligevel (har også stadig min profil på DD, just in case)
2 - har været på DD i maaaaange år og havde ikke nogen specielle problemer, så hvorfor gå

Men niveauet og det at DH begyndte at ændre i folks indlæg var dråben.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Badesandalen » 7. jan 2016, 10:27

Skralde skrev:
Badesandalen skrev:Jeg kan ikke huske hvem det var, men der var en eller anden på DD der nærmest aggressivt annoncerede at hun var herovre, hvilket gjorde mig nysgerrig. Da jeg så kiggede ind var der ingen reklamer der angreb mig, der var mangel på personer jeg ikke bryder mig så meget om og der var en meget aktiv juletråd. Den på DD er kun på 10 sider og den døde 16. december, så alle de dejlige jule-tosser må være smuttet herover. :lun:


Vi hyggede os sådan :lun: Ærgerligt at du gik glip af det :kys:


Det gjorde jeg nu ikke, jeg oprettede mig i oktober. Jeg var bare sent på den til denne tråd. :D
1
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Anne Droid » 11. jan 2016, 17:56

Crookshanks skrev:
No1 skrev:Jeg modtog også en PB fra blåvand i går. Men jeg er her jo allerede, så jeg undrer mig godt nok lidt. :lol:


Det lader til, at personen skyder med spredehagl, og det begynder at minde om spam derovre, hvilket i sidste ende giver et dårligt indtryk af stedet her.

Er der nogen som har skrevet tilbage og bedt personen om at stoppe med at skrive uopfordret folk?


Jeg spurgte vedkommende om hvorfor jeg fik den pb. Og det var åbenbart en fejl :trist:
Heldigvis var jeg her allerede :cool:
1
Klimatosse
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2823
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Torn » 12. feb 2016, 22:32

Jeg så Debatten.net nævnt i en tråd på Jubii. Jeg læste med fra begyndelsen, men dannede først min egen profil for et par måneder siden.
1
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Mamaseraptor » 13. feb 2016, 10:59

Jeg undrede mig over hvor alle de gode debatører var blevet af og fandt så et link og var ikke så forfærdelig længe om at finde herover :)
0
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Cookie » 14. feb 2016, 16:28

Jeg troede at debatten var helt død, men så blev jeg lige klogere her til aften! Så nu kan jeg blande mig i alting igen!! Har været med fra starten af dengang det var woman-debatten. Først som FlowerBitch, så som PoisonCookie, så Bacon og nu bare Cookie. Sikke et gammelt røvhul jeg er :jule:
6
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf ajnaM » 23. feb 2016, 18:51

Jeg endte alligevel med at blive FOR træt af den gamle debat!

Nu må vi se, hvordan det går! Under normale omstændigheder ville jeg måske have set det som en lejlighed til at bruge min tid på noget andet (og bedre?), meeeeeen... nu står jeg foran en barsel, og så skal jeg jo have noget at bruge mine dagstimer på! :P
6
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Tanten » 23. feb 2016, 18:54

Jeg blev opfordret både i pb'er og tråde samt på FB og så omtale af The Dark Side løbende på Debatten, og så blev jeg til sidst så træt af, hvordan tingene kørte ovre på "den gamle", at jeg skiftede arena.
0
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf mitze » 23. feb 2016, 19:33

Fulgte det med i "Hvem går tråden" på Jubii og oprettede mig her rimelig hurtigt.
0
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Julie » 23. feb 2016, 19:38

Kan faktisk ikke helt huske, hvordan jeg fandt herover.. Men kigger på DD en gang imellem, mest for at tjekke PB'er.. Kom til at nævne i en tråd, at man kunne skrive en PB, hvis man skulle ha link to the dark side :lol: :fløjt:
0
Nipsting
Indlæg: 108
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 139

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Nipsting » 25. feb 2016, 19:35

Jeg tiggede;) kunne ikke forstå hvor alle var henne;);)
4

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"