De små spørgsmål til det tekniske.

Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: De små spørgsmål til det tekniske.

Indlægaf Aspargsen » 19. jun 2017, 11:13

mulledit skrev:
Aspargsen skrev:
mulledit skrev:Ville det være muligt at afmelde sig en tråd? Altså så den ikke længere fremgår under "Dine indlæg"

Hvis du har lavet et indlæg i en tråd, så har du jo lavet indlægget ?

Har du prøvet af fjerne tråden her
ucp.php?i=ucp_main&mode=subscribed


I Know :D Men hvis man nu ikke længere er interesseret i at følge tråden. Det var "i gamle dage" en mulighed på Jubii og jeg savner den :D Har korresponderet med Patrik om det før, tænkte bare om det var nyt.


Alle indlæg du har lavet er på lisen over alle indlæg du har lavet, det er jo ligesom formålet med den liste
Den liste jeg henviser til er over ting du finder intereseret, får du stadig påmindelser på grund af tråde / indlæg som du har sletter der fra ?
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: De små spørgsmål til det tekniske.

Indlægaf mulledit » 20. jun 2017, 07:58

Aspargsen skrev:
mulledit skrev:
Aspargsen skrev:
mulledit skrev:Ville det være muligt at afmelde sig en tråd? Altså så den ikke længere fremgår under "Dine indlæg"

Hvis du har lavet et indlæg i en tråd, så har du jo lavet indlægget ?

Har du prøvet af fjerne tråden her
ucp.php?i=ucp_main&mode=subscribed


I Know :D Men hvis man nu ikke længere er interesseret i at følge tråden. Det var "i gamle dage" en mulighed på Jubii og jeg savner den :D Har korresponderet med Patrik om det før, tænkte bare om det var nyt.


Alle indlæg du har lavet er på lisen over alle indlæg du har lavet, det er jo ligesom formålet med den liste
Den liste jeg henviser til er over ting du finder intereseret, får du stadig påmindelser på grund af tråde / indlæg som du har sletter der fra ?


Nej, den liste bruger jeg slet ikke.

Jeg er med på formålet osv. Men savner alligevel den funktion.
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"