Status på ting der næsten virker

Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 11. aug 2015, 18:16

Update på kort:
I skulle nu gerne kunne se jeres kort via de to links i jeres indlæg (Både tallet øverst til højre, samt tallet ud for "Kort karma" i venstre side).

------------------

Nu ligger der efterhånden lidt info rundt omkring i trådene, som alle måske ikke lige får set. Derfor får i nu en update på alt det som jeg er klar over ikke virker! (sådan.. de vigtigste ting, om ikke andet) :klap:

Kort:
11-08:
Lige nu er det muligt at læse andre brugeres kort.
- Jeg forsøger at få det løst indenfor rimelig tid (3-6 måneder ifølge el-giganten :deer:).

12-08:
Det er nu ikke længere muligt at læse andres kort.

Billeder:
Gæster burde ikke længere kunne se de billeder i uploader direkte hertil (fanen "Vedhæftede filer", når i skriver indlæg). Billeder der vises med img tagget, samt youtube videoer, kan ses af gæster.


Hvis i finder andre små sikkerhedshuller eller privatlivs-krænkende-faktorer må i meget gerne sende mig en besked direkte (eller skrive det her, hvis det ikke er super seriøst).

Jeg holder denne tråd opdateret løbende.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 13:19

Ok - så er der vist en mindre update på kort situationen.

Før kunne man trykke på ikonet der viser antal kort man har fået for et indlæg, ved at trykke på ikonet øverst til højre i et indlæg. Denne knap skulle nu gerne være inaktiv, så den kun viser summen af kort.

Man kunne også trykke på tallet ved siden af "Kort karma:" i venstre side af et indlæg. Den kan nu heller ikke længere trykkes på.

Inde på folks profiler kan man stadig trykke "detaljer" og se antallet af grønne og røde kort de har modtaget, men kun læse kommentarerne på ens egen profil.


Det ville være meget rart, hvis et par stykker af jer lige vil melde tilbage om det rent faktisk virker som jeg påstår, og meget gerne skrive hvilken browser i bruger.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 13:27

.... :D Super! 100% fail.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 13:32

Dikus skrev:Jeg kan trykke på tallet ved siden af "Kort karma" på dit indlæg og få teksten på dine kort frem.

Men øhhh... jeg ved ikke noget om, hvilken browser, jeg bruger :blush: Den, jeg har fået fra arbejdet...


Yvooonne skrev:Jeg kan godt læse kommentarer på andres kort. Jeg har lige tjekket. Og jeg sidder på Mac i Safari.


Kan i to også læse kommentarerne, hvis i går ind på folks profiler og trykker ind på oversigten over kortene der?
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 13:48

Yvooonne skrev:Jeg har lige prøvet igen - nu kan jeg ikke længere trykke på tallet ved en anden og se kommentarer - måske skulle systemet bare lige tænke lidt.


Heller ikke når du trykker på knappen med tallet i ved siden af de to "kort" knapper?
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 13:50

Dikus skrev:
Patrick skrev:Heller ikke når du trykker på knappen med tallet i ved siden af de to "kort" knapper?


Jeg kan i hvert fald stadig se dem.


Modtaget - jeg finder på noget.
0
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 15:02

Dikus skrev:Jeg ved, hvem Patrick er: En super god kæreste og debat-redder :D


:-D

Han havde en profil for mange år siden på debatten - men han har ikke været aktiv derinde sådan rigtigt. Han har læst med engang imellem som gøst (og garanteret stalket mig!). Jeg har været derinde siden... ehm... 2008 tror jeg nok. Havde en profil før Ultraviolet som jeg fik slettet. Vil gerne love at han ikke er høvdingen :tie:
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 15:07

Dikus skrev:Jeg må ikke give flere grønne kort :whine:


I spammer jo også bare de kort for vildt mand. Tror den hedder 50 om dagen nu :D Hvis ikke det var fordi den afstemning var sat til at køre en uge så havde vi sat den op til ubegrænset allerede. Synes bare lige at folk skal have mulighed for at opdage siden/oprette/sig/finde afstemningen/stemme. Så hold ud en 5 dages tid til demokratiet har talt :afro:
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Wizzze » 12. aug 2015, 15:12

Dikus skrev:Jeg må ikke give flere grønne kort :whine:


Sådan går det når års manglende kortgiveri syndrom, bliver udløst :lol:

Ultra & Co. jeg tror I undervurderer HVOR hårdt ramt gamle jubii brugere har været ramt af deres manglende kort giveri :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 15:12

Dikus skrev:Men jeg har jo saaaaavnet de grønne kort :blush:


Me too! Rigtig meget!
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 15:14

Dikus skrev:
Wizzze skrev:
Dikus skrev:Jeg må ikke give flere grønne kort :whine:


Sådan går det når års manglende kortgiveri syndrom, bliver udløst :lol:

Ultra & Co. jeg tror I undervurderer HVOR hårdt ramt gamle jubii brugere har været ramt af deres manglende kort giveri :D


Der er bare nogle ting, jeg ikke kan undvære for længe af gangen... Jeg bliver sur og muggen - og går over gevind, når jeg endelig får lov igen :afro:


Det ses :deer: :devil:
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 15:17

Dikus skrev:Sig mig. Bliver jeg tilmeldt "Overvågning af det her emne" hver gang jeg poster et indlæg? Også selvom jeg før har meldt mig fra?


Det burde du ikke. Kun hvis du bliver citeret eller hvis det er en tråd du selv har startet. Burde det ihvertfald være. Får du notifikationer hver gang der er nogen der skriver i en tråd du har skrevet i som du ikke selv har startet?
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 16:07

I highjacker min vigtig-per tråd med ikke-vigtig-per stads! :evil:

Angående kort:
Der er en god chance for at kort næsten er hemmelige nu. Det var en smule mere bøvlet at få de to knapper på indlæggene til at opføre sig, som jeg gerne ville have, så derfor burde i alle sammen være nægtet adgang til at kunne bruge dem, indtil jeg finder en måde at løse det på.

Der var ingen der sagde at de kunne se andres kortkommentarer ved at gå igennem profilen, så jeg antager at det virker indtil nogen siger andet.

I må meget gerne prøve at snyde systemet og tvinge jer adgang til at læse andres kommentarer, og melde tilbage om det er lykkedes jer.


Jeg regner med at få de to knapper på indlæggene til at virke på et tidspunkt, men jeg skal desværre også lidt have ryddet lidt op.. Og lave mad til Ultraviolet..... :tie: :whip:


Edits:
Man kan selvfølgelig stadig godt se sine egne kortkommentarer ved at gå ind på sin profil og trykke "detaljer" ud for "Kort karma" nederst til højre.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 16:48

Yvooonne skrev:Jeg kan godt give dig kort, jeg kan ikke se min kommentar - hverken ved at trykke direkte på tallet eller via din profil (stadigvæk Mac og Safari)


Hm - det var selvfølgelig lige en funktion jeg ikke lige havde tænkt var nødvendig. Jeg noterer det ned, og prøver at rode med det på et tidspunkt.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Status på ting der næsten virker

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 17:00

Yvooonne skrev:Hvad er en nødvendighed? Jeg tænker da at det jeg beskriver er sådan det skal være. Man kan give kort, men ikke læse andres kort.


Ah - Jeg fik vist lige misforstået. Jeg troede at du ville have, at man skulle kunne læse de kommentarer man selv har givet, men ikke dem andre har givet. Sådan... En Kort-outbox af en art.

Jeg tror at det er på tide med den pause herfra :stoned:
0

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"