Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf Wizzze » 16. sep 2021, 08:14

https://dk.trustpilot.com/review/debatten.net

Hvem er med i klikken? og må jeg være med? :-D

Og vil konspirationsteoretikerne og pusse-nusse feministerne lige række en hånd i vejret, bare lige så man ved hvem I er? :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 563
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 170
Likede indlæg: 1323

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf MissDitte » 16. sep 2021, 08:31

Altså det er jo også lidt rigtigt. Jeg selv har været her siden 2001 (startede selvfølgelig på den unævnelige). Og der ER da nogen der er lidt populære og mange af de gamle "kender" hinanden og det skinner igennem i nogle tråde. Så måske kan det føles overvældende for nye. Men der kommer da heldigvis også nye til, som godt kan lide det, og at nye ikke er velkomne synes jeg ikke er rigtigt :)
3
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf TinaW » 16. sep 2021, 08:33

Wizzze skrev:https://dk.trustpilot.com/review/debatten.net

Hvem er med i klikken? og må jeg være med? :-D

Og vil konspirationsteoretikerne og pusse-nusse feministerne lige række en hånd i vejret, bare lige så man ved hvem I er? :devil:


Det er vist meget enten eller med de få anmeldelser :D
Som forholdsvis ny bruger, synes jeg dog at man generelt bliver taget godt i mod.
Men det kommer jo også an på, hvad man selv bidrager med.

PS: jeg er hverken med i kliken, konspirationsteoretiker eller pusse-nusse feminist.
3
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf JoyNips » 16. sep 2021, 09:01

Haha, lidt sandhed er der da over det. Men jeg tror så også, at nogle af de utilfredse ikke lige har taget sig tiden til at læse lidt med, stikke en finger i jorden og fornemme rummet lidt. Kommer man flyvende med en opførsel og en bidskhed, der mere hører hjemme på Nationen end her, så vil man også opleve at blive mødt af en hel gruppe der er imod én. På den vis er det rigtigt nok at der ikke er plads til alle. Der er plads til uenighed om alt, men man skal evne at debattere fremfor at skændes.

Ofte har jeg smidt en ny profil på ignore indenfor få indlæg, fordi vedkommende simpelthen hurtigt udviste en adfærd, jeg ikke gad spilde krudt på.
14
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf Artem » 16. sep 2021, 09:24

Synes der er meget sandhed i de anmeldelser. Som måske er nemmere for en som mig at se der netop ofte har en holdning der er modsat den dominerende her på stedet.
7
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf Anne Droid » 16. sep 2021, 09:54

Jeg gætter på den ene er Ballondrengen.
4
Klimatosse
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10070
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1211
Likede indlæg: 18116

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf .Magic. » 16. sep 2021, 09:58

Det er jo bare ballonpersonen :lol:

Dog er der lidt sandhed i at man skal være en integreret del af debatten for at føle sig rigtig velkommen og det kan være ret svært at blive en del af det.
Flere har hinanden på FB osv så der er mange interne snakke.

Og når alt det er sagt så synes jeg at folk tager rigtig godt imod nye medlemmer som er aktive og seriøse.

Folk tog også ballonpersonen alvorligt i starten og besvarede trådene seriøst.
Indtil vedkommende begyndte at opføre sig som en troll så gik luften af ballonen og så gider man jo ikke tage vedkommende alvorligt.

Jeg gjorde/gør i hvert fald ikke.
2
Brugeravatar
NoLady
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 13. jan 2020, 13:48
Kort karma: 83
Likede indlæg: 2665

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf NoLady » 16. sep 2021, 10:07

"Brugeren kan opdeles i to gruppe en…

Brugeren kan opdeles i to gruppe en klikke fra 2015/2016 og så resten. Den første er meget dominerer og ofte ret ubehagelige over for nye brugere som formentlig ikke er ønsket. Der gives ofte udtryk for mishag ved nye brugers deltagelse i debatter og det især om emner som er af personlig karakter.

Det er positivt at der ikke florerer meget racisme hvilket ellers er normen. Til gengæld så er brugerne langt overvældende til vestre fra midten og det ses både i emnevalg, argumenterer og ageren.

Det er dog positivt at der er så mange bruger, at der deltags flittigt og med en bred vifte af emner som ikke kun omhandler indvandring.
Så det er primært klikke-dannelsen, kombineret med intolerance over for nye bruger som gør at den ikke kan få en god rating. Potentialet er der og sitet fungerer teknisk rigtig godt.

Og gruppen som startede i 2015/2016 har det tydeligvis fremragende internt med hinanden."


Syntes faktisk at denne anmeldelse dækker det meget godt.
5
Det er umuligt, sagde tvivlen
Det er farligt, sagde frygten
Det er unødigt, sagde fornuften
Gør det alligevel, sagde hjertet
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf Zonta » 29. sep 2021, 18:07

Jeg er vist ikke med i nogen af delene :trist:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7405
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23352

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf Aragorn » 29. sep 2021, 18:14

JoyNips skrev:Haha, lidt sandhed er der da over det. Men jeg tror så også, at nogle af de utilfredse ikke lige har taget sig tiden til at læse lidt med, stikke en finger i jorden og fornemme rummet lidt. Kommer man flyvende med en opførsel og en bidskhed, der mere hører hjemme på Nationen end her, så vil man også opleve at blive mødt af en hel gruppe der er imod én. På den vis er det rigtigt nok at der ikke er plads til alle. Der er plads til uenighed om alt, men man skal evne at debattere fremfor at skændes.

Ofte har jeg smidt en ny profil på ignore indenfor få indlæg, fordi vedkommende simpelthen hurtigt udviste en adfærd, jeg ikke gad spilde krudt på.


Hvis man er ny her, så skal man opføre sig sådan. Det kan godt være, vi skal vurderes - men den nye har også noget at bevise. Det er sådan jeg selv tænker.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Har I læst vores anmeldelser på Trust Pilot??

Indlægaf D.itsen » 29. sep 2021, 18:33

TinaW skrev:
Wizzze skrev:https://dk.trustpilot.com/review/debatten.net

Hvem er med i klikken? og må jeg være med? :-D

Og vil konspirationsteoretikerne og pusse-nusse feministerne lige række en hånd i vejret, bare lige så man ved hvem I er? :devil:


Det er vist meget enten eller med de få anmeldelser :D
Som forholdsvis ny bruger, synes jeg dog at man generelt bliver taget godt i mod.
Men det kommer jo også an på, hvad man selv bidrager med.

PS: jeg er hverken med i kliken, konspirationsteoretiker eller pusse-nusse feminist.

Haha, jeg synes du har været her altid. Det er både godt og skidt at have dårlig debathukommelse. For mig er du en del af de faste... hvad det så end dækker over
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"