Tak for grønne kort..!

Brugeravatar
Hønsekræmmeren
Indlæg: 213
Tilmeldt: 3. sep 2015, 17:47
Kort karma: 15
Geografisk sted: Henne om hjørnet - nede i kælderen...
Likede indlæg: 300

Tak for grønne kort..!

Indlægaf Hønsekræmmeren » 21. jan 2016, 12:50

Jeg har fået nogle grønne kort for enkelte af mine indlæg - og dem er jeg rigtig glad for..!

At modtage og/eller give et grønt kort må betyde jo at et indlæg er fundet velskrevet, morsomt, lærerigt, rørende - eller på andre måder læseværdigt for én eller flere af os andre..

Nu er jeg jo stadig en af de forholdsvis nye drenge i klassen - derfor kender jeg ikke helt kutymen herinde omkring modtagelse af disse grønne 'tommel-op-ting' - og hellere forspørge sig end forgøre sig..

- såe, kort og godt - tak for gode kort.. :D :D
1
'Vi kan ikke løse vores problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem'.. (Albert Einstein)
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14589

Re: Tak for grønne kort..!

Indlægaf Pjeps » 21. jan 2016, 13:18

Jeg tror bare man skal blive glad , eller smile, grine, ryste på hovedet eller hvad der lige falder en ind.

Hvis der følger et frækt tilbud med i det grønne kort, er det klart at man svarer tilbage :D
4
:ninja:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Tak for grønne kort..!

Indlægaf Flora » 21. jan 2016, 14:26

Allmost_Famous skrev:Hvor ser I de kort henne?


Tryk på den grønne knap med 1-tallet i øverste højre hjørne, så ser du det kort jeg lige har givet dig.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: Tak for grønne kort..!

Indlægaf Daine » 21. jan 2016, 14:31

Pjeps skrev:Jeg tror bare man skal blive glad , eller smile, grine, ryste på hovedet eller hvad der lige falder en ind.

Hvis der følger et frækt tilbud med i det grønne kort, er det klart at man svarer tilbage :D


Der er bare langt mellem snapsene hvad angår de frække tilbud :sur:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"