Banned

gæst
Permanent bortvist
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21. nov 2019, 08:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 2

Banned

Indlægaf gæst » 21. nov 2019, 17:59

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor jeg er blevet banned, det kan ikke kun være pga af et enkelt ord, for så er der dælme nogen der har set sig sur på mig, og bare vil have mig væk herfra, og hvis det er tilfældet så syntes jeg lige man skulle se på det problem, og ikke lade det gå ud over folk der bare forsøger at debattere. og endda i sober tone, for jeg har ikke svinet folk til på nogen måde.
Jeg fik første gang en besked om hvorfor jeg var blevet banned, men det er åbenbart også slut, men nu kan i så svare på denne tråd. i ved selv hvem jeg er, og jeg har flere mails, så jeg kan altid bruge en ny, hvis i også banner denne konto uden anden grund end pigesurhed.

Jeg syntes personligt det virker lidt for meget som hets mod mig, da det ikke er første gang at det sker, og sidste gang skabte det røre i andedammen, fordi det var totalt ligegyldig grund, selv dem der ikke plejer være med mig, syntes den var for dårlig, jeg ved ikke hvad de syntes denne gang, om jeg er den eneste der kan se et problem med at blive banned pga et ord.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Banned

Indlægaf kidkomb » 21. nov 2019, 18:03

Altså jeg har ingen anelse om hvem du er faktisk :gruble:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 672
Likede indlæg: 21160

Re: Banned

Indlægaf catnip » 21. nov 2019, 18:05

Jeg gætter på at det er cola og at ordet der henvises til er "fejlfarve".
8
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Moderation

Indlægaf decibell » 21. nov 2019, 18:12

Jeg har skrevet en pb til dig, da vi ikke diskuterer enkeltsager i trådene.

Retningslinjerne skrev:Moderation:
- Diskussion af generel moderation skal foregå enten i forummet "Spørgsmål om debatten" eller "Forslag til forbedringer". Forekommer dette andre steder, vil indlæggene enten blive flyttet eller slettet uden varsel, og medføre yderligere moderation om nødvendigt.
- Diskussion af generel moderation skal lige som alle andre indlæg herinde foregå i en tone og et sprog, der overholder de øvrige retningslinjer.
- Moderatorerne må ikke udtale sig om enkeltsager. Sager, som du selv er en del af, kan du selvfølgelig altid have en dialog med en moderator omkring i pb.
- Er du uenig med moderationen herinde, eller føler du, at en given moderator er inhabil i en specifik afgørelse, kan du skrive en pb til Patrick, hvorefter der bliver kigget på det internt.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Moderation

Indlægaf decibell » 21. nov 2019, 18:29

Er man bortvist, kan man ikke bare lave nye profiler og tro, det så er godt igen. Denne profil er også bortvist, og tråden er lukket.
2

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"