Hvor er?
Re: Hvor er?
Akehurst2 skrev:Hvorfor er cola bortvist?
Tænker at det skyldes fejlfarve-kommentarene i en tråd. Mener det var i "hvad undrer du dig over?".
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Kerrigan skrev:Akehurst2 skrev:Hvorfor er cola bortvist?
Tænker at det skyldes fejlfarve-kommentarene i en tråd. Mener det var i "hvad undrer du dig over?".
Det giver mening, nu jeg kiggede efter. Tak

1
Akehurst2 skrev:Hvorfor er cola bortvist?
Jeg ved ikke om det var derfor, men hun havde postet et ikke-sløret billede af nogle børn der gjorde noget forkert i et supermarked, som blev anmeldt og slettet af mod., men som hun blev ved med at argumentere for at hun havde ret til.
Jeg gætter på det var noget med det.
1
dgd2007 skrev:Akehurst2 skrev:Hvorfor er cola bortvist?
Jeg ved ikke om det var derfor, men hun havde postet et ikke-sløret billede af nogle børn der gjorde noget forkert i et supermarked, som blev anmeldt og slettet af mod., men som hun blev ved med at argumentere for at hun havde ret til.
Jeg gætter på det var noget med det.
Det akkumulerede sig vist.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
- Ado
- Kort karma: 1840
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 24443
- Kontakt:
Aragorn skrev:Hvad blev der af maanii?
Hendes tråd er i hvert fald væk. Jeg håber ikke hun fik nogle trælse svar, og at det er derfor hun er væk.
0
Ado skrev:Aragorn skrev:Hvad blev der af maanii?
Hendes tråd er i hvert fald væk. Jeg håber ikke hun fik nogle trælse svar, og at det er derfor hun er væk.
Jeg er totalt overbevist om, det er derfor hun er væk.
Jeg har ellers gået i flere dage med en joke om at jeg hader dværge og når man slår dem med en kæp bliver de til en bunke guldmønter. Og den fik jeg ikke lov til at komme af med.
0
Dit cis-kønnede møgsvin!
Ado skrev:Aragorn skrev:Hvad blev der af maanii?
Hvilken tråd var det?
0
Alle gode ting starter med z. Zebrafinker, Zimbabwe, zombier og kærlighed 
Zoe 12-10-18

Zoe 12-10-18
Moxy-lady skrev:Ado skrev:Aragorn skrev:Hvad blev der af maanii?
Hvilken tråd var det?
Den der med at kvinder ikke kunne lide hende. Ironisk nok.
0
Dit cis-kønnede møgsvin!
Nej, nej, nej.
Det er bare ikke OK.
Maanii er en rigtigt god debattør.
Hun spurgte om noget meget menneskeligt i "Livets Forhold".
Jeg synes så, at hun fik mange gode- positive svar, men nogle var ikke særligt pæne.
Sådan er det på en debatside, men jeg tror, at Maanii blev rigtigt ked af mange af svarene. Tilsyneladende også i grønne kort.
Jeg er læser meget på sidelinjen- uden at svare. Min fejl.
Men at hun har slettet sin profil er bare rigtigt kedeligt.
Det er bare ikke OK.
Maanii er en rigtigt god debattør.
Hun spurgte om noget meget menneskeligt i "Livets Forhold".
Jeg synes så, at hun fik mange gode- positive svar, men nogle var ikke særligt pæne.
Sådan er det på en debatside, men jeg tror, at Maanii blev rigtigt ked af mange af svarene. Tilsyneladende også i grønne kort.
Jeg er læser meget på sidelinjen- uden at svare. Min fejl.
Men at hun har slettet sin profil er bare rigtigt kedeligt.
7
- decibell
- Moderator
- Kort karma: 313
- Geografisk sted: Oldtiden
- Likede indlæg: 7654
Moderation
Vi vil lige minde om følgende, inden det udvikler sig:
Retningslinjerne skrev:Negativ omtale af andre/tidligere debattører fra andre debatter er heller ikke ønsket her på debatten og vil blive redigeret bort fra indlæggene uden forudgående varsel og medføre henstillinger fra moderatorteamet - og siden hen advarsler m.m., hvis henstillingerne ikke bliver fulgt.
0