Hvor er?

Brugeravatar
Kerrigan
Kort karma: 245
Likede indlæg: 5239

Re: Hvor er?

Indlægaf Kerrigan » 9. jan 2021, 12:26

Dmitra skrev:Er Ex-Coastal forsvundet helt? :gruble:

Ham har jeg også tænkt på. Sad han ikke midt i en skilsmisse? Det kan være at han har brug for en time-out. :)
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 456
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 8149

Indlægaf RavenClaw » 9. jan 2021, 15:26

Er Pax helt væk nu? Jeg kan huske, han planlagde at fri til kæresten, og jeg er simpelthen nysgerrig på, hvordan det gik, og om han endelig har fået sin fru Pax.
4
Stay negative.
1234
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2268

Indlægaf 1234 » 16. jan 2021, 20:50

Misantropen skrev:Der var en bruger for noget tid siden hvis brugernavn vidst kun bestod af tal. Måske var det både noget tal og bogstaver, men ikke et decideret ord.

Hun var meget aktiv en periode og boede vist i Nordjylland, men ville gerne flytte til København. Jeg tror hun havde været bruger med et andet brugernavn tidligere, men uden det er et jeg kan huske.

Er det noget der ringer en klokke hos nogen? :lol: Det er længe siden hun har været aktiv herinde så jeg spekulerer på om hun har oprettet en ny bruger.

Nej jeg er her ikke med en anden bruger.
Jeg har haft travlt siden jeg flyttede til København, så har kun fået logget på i ny og næ for læse med, men har ikke lige fået skrevet noget :)
0
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 663
Likede indlæg: 11933

Indlægaf Misantropen » 16. jan 2021, 21:07

1234 skrev:
Misantropen skrev:Der var en bruger for noget tid siden hvis brugernavn vidst kun bestod af tal. Måske var det både noget tal og bogstaver, men ikke et decideret ord.

Hun var meget aktiv en periode og boede vist i Nordjylland, men ville gerne flytte til København. Jeg tror hun havde været bruger med et andet brugernavn tidligere, men uden det er et jeg kan huske.

Er det noget der ringer en klokke hos nogen? :lol: Det er længe siden hun har været aktiv herinde så jeg spekulerer på om hun har oprettet en ny bruger.

Nej jeg er her ikke med en anden bruger.
Jeg har haft travlt siden jeg flyttede til København, så har kun fået logget på i ny og næ for læse med, men har ikke lige fået skrevet noget :)

Hej :wave: :D
0
Hvis du har lyst til at vise Nordjylland, at hele Danmark bakker dem op, så kan du like opslaget her :pompom:

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"