Julekalender med lakridspiber

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Julekalender med lakridspiber

Indlægaf Juki » 25. nov 2017, 22:37

Jeg ved godt at jeg ikke ligefrem er tidligt ude, men ved I hvor man kan få fat i årets julekalender med lakridspiber?

Gerne et sted online, der ikke er nemlig.com eller et andet sted, hvor der ikke er et højt minimumsbeløb for at få leveret. Fysiske butikker i Århus C kan også bruges.

På forhånd tak for hjælpen! :banan:

Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Julekalender med lakridspiber

Indlægaf Tux » 25. nov 2017, 23:03

De fås i min lokale Fakta.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Julekalender med lakridspiber

Indlægaf Juki » 25. nov 2017, 23:10

Tux skrev:De fås i min lokale Fakta.

Hvor ligger den henne i verden? Og hvornår har du set dem?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Julekalender med lakridspiber

Indlægaf Tux » 25. nov 2017, 23:54

Juki skrev:
Tux skrev:De fås i min lokale Fakta.

Hvor ligger den henne i verden? Og hvornår har du set dem?

De har haft dem en stykke tid, og det er i Albertslund. Men siden de har dem, tænker jeg at andre Fakta´er nok også har - eller andre COOP butikker.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Julekalender med lakridspiber

Indlægaf Rapfisk » 26. nov 2017, 00:15

Jeg har set den i Føtex - dog heller ikke i Århus, men det betyder, at Dansk Supermarked også har den.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Julekalender med lakridspiber

Indlægaf Juki » 26. nov 2017, 01:52

Jeg har tjekket bl.a Føtex, Bilka og Coops hjemmeside uden at finde en :( Jeg er også ret sikker på at jeg tidligere år har set den i Netto.

Grunden til at det helst skal være online er at den er til min nevø, og da vi ikke bor i samme by og ikke når at se hinanden inden d. 1. december, så ville det være smart hvis jeg kunne bestille den online og få den sendt direkte hjem til ham. Alternativt må jeg bestille den ved Nemlig og selv sende den, selvom det er lidt bøvlet.

Havde jeg ikke været sent ude og i tidsnød havde det næppe været et problem, men det kan jeg kun takke mig selv for.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Julekalender med lakridspiber

Indlægaf Mangoness » 26. nov 2017, 04:46

Jeg tror, at jeg har set dem i Rema1000 her i Nordjylland :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Julekalender med lakridspiber

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. nov 2017, 08:05

Juki skrev:Jeg har tjekket bl.a Føtex, Bilka og Coops hjemmeside uden at finde en :( Jeg er også ret sikker på at jeg tidligere år har set den i Netto.

Grunden til at det helst skal være online er at den er til min nevø, og da vi ikke bor i samme by og ikke når at se hinanden inden d. 1. december, så ville det være smart hvis jeg kunne bestille den online og få den sendt direkte hjem til ham. Alternativt må jeg bestille den ved Nemlig og selv sende den, selvom det er lidt bøvlet.

Havde jeg ikke været sent ude og i tidsnød havde det næppe været et problem, men det kan jeg kun takke mig selv for.


Nu ved jeg ikke, hvor gammel din nevø er, men kunne du evt. alliere dig med hans forældre og få dem til at kigge efter kalenderen i deres nærmeste supermarkeder? Hvis de bor i overskuelig afstand fra butikker, selvfølgelig.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Julekalender med lakridspiber

Indlægaf Juki » 26. nov 2017, 17:05

DetSorteCirkus skrev:
Juki skrev:Jeg har tjekket bl.a Føtex, Bilka og Coops hjemmeside uden at finde en :( Jeg er også ret sikker på at jeg tidligere år har set den i Netto.

Grunden til at det helst skal være online er at den er til min nevø, og da vi ikke bor i samme by og ikke når at se hinanden inden d. 1. december, så ville det være smart hvis jeg kunne bestille den online og få den sendt direkte hjem til ham. Alternativt må jeg bestille den ved Nemlig og selv sende den, selvom det er lidt bøvlet.

Havde jeg ikke været sent ude og i tidsnød havde det næppe været et problem, men det kan jeg kun takke mig selv for.


Nu ved jeg ikke, hvor gammel din nevø er, men kunne du evt. alliere dig med hans forældre og få dem til at kigge efter kalenderen i deres nærmeste supermarkeder? Hvis de bor i overskuelig afstand fra butikker, selvfølgelig.

Det er derfor de fysiske butikker i Århus også kan bruges :D

Min nevø er 6 år så han er ikke gammel nok til selv at tage rundt og lede, det skulle også helst være en overraskelse fordi han så godt kan lide lakridspiber.

Men jeg har bestilt den ved Nemlig nu, da jeg ikke turde satse på at jeg selv finder den i en butik inden eller ville risikere at den blev udsolgt ved Nemlig i mellemtiden. Så forhåbentlig løser det sig :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Julekalender med lakridspiber

Indlægaf Mangoness » 27. nov 2017, 15:17

Nu har du godt nok allerede bestilt - men hvis der er andre, som mangler den, så kan jeg nu bekræfte, at den kan findes i Rema1000 :-D

Billede 27-11-2017 14.16.22.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Fest og bryllup"