Bryllupsfest 14.04.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Akehurst2 » 23. mar 2018, 09:03

Altså, hvis din polterabend er planlag til samme dag, så er det vel lige så oplagt dine veninder, der skal sørge for pasning af hunden? Og jeg må indrømme, at det ville jeg aldrig have overvejet i forbindelse med en polterabend :genert:

Nå, men i og med, det er ret givet at polterabend ligger den dag for jer begge (medmindre det bliver i morgen eller den næste lørdag, og det ligger ikke lige for med påskeferien, jo) så synes jeg godt, du kan nævne det for dine veninder, så de er opmærksomme på det. HVis du gerne vil lade som om, du ikke har regnet ud, hvornår polterabend bliver, kan du bare nævne, at du ved, din kærestes polterabend skal holdes hos jer og at du er bekymret for oprydningen - så kan dine veninder jo bruge oplysningen som de vil.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 23. mar 2018, 10:14

Neenah skrev:Mon ikke vennerne har koordineret? Det gjorde vores.

Måske? Det er jo det jeg ikke ved. Tror ikke mændene har tænkt så langt, hvis jeg skal være ærlig :genert:

Akehurst2 skrev:Altså, hvis din polterabend er planlag til samme dag, så er det vel lige så oplagt dine veninder, der skal sørge for pasning af hunden? Og jeg må indrømme, at det ville jeg aldrig have overvejet i forbindelse med en polterabend :genert:

Nå, men i og med, det er ret givet at polterabend ligger den dag for jer begge (medmindre det bliver i morgen eller den næste lørdag, og det ligger ikke lige for med påskeferien, jo) så synes jeg godt, du kan nævne det for dine veninder, så de er opmærksomme på det. HVis du gerne vil lade som om, du ikke har regnet ud, hvornår polterabend bliver, kan du bare nævne, at du ved, din kærestes polterabend skal holdes hos jer og at du er bekymret for oprydningen - så kan dine veninder jo bruge oplysningen som de vil.

Ja, det kan lige så godt være dem. Og jeg tænker nemlig, at hvis ikke de lige er klar over, at det ligger samtidig og tænker tanken videre, så kan det bare skabe et unødigt problem.
Det bliver den 7. april, så der er lige et par uger til. Skal måske prøve at smide et par hints til veninderne. Jeg kan jo ikke rigtig sige det til min mand, for så afslører jeg jo, at hans polterabend ligger dér :lol2:
0
J, juli 2018.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Akehurst2 » 23. mar 2018, 10:28

Zonta skrev:
Neenah skrev:Mon ikke vennerne har koordineret? Det gjorde vores.

Måske? Det er jo det jeg ikke ved. Tror ikke mændene har tænkt så langt, hvis jeg skal være ærlig :genert:



Men hvis bare, der er nogen par, hvor de skal med til hver jeres polterabend, så er der nogen i hver gruppe, der ved det, og som sikkert taler om det.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf godtnavn » 23. mar 2018, 18:04

Spørg din kærestes venner du ved holder det om de har tjekket at det ikke falder sammen med din?
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 1. apr 2018, 13:11

godtnavn skrev:Spørg din kærestes venner du ved holder det om de har tjekket at det ikke falder sammen med din?

Nå, en lille update på det her - jeg spurgte min mands kammerat om de havde overvejet at sørge for en hundepasser. Det synes han godt selv jeg kunne gøre - det har han i princippet ret i, men jeg kan ikke lade være med at være irriteret over, at hvis ikke min mand havde røbet polter-planer for mig, så havde vi jo stået uden. Nu har jeg booket en enkelt dag i pension til kræet - og så ved min mand jo nok godt hvad klokken har slået, når jeg tager hunden afsted og det er sidste lørdag inden brylluppet og han stadig ikke har været på polterabend :stoned:

Desuden har jeg bedt dem om at rydde op, så jeg ikke skal stå med det hele dagen efter. Det magter jeg simpelthen ikke med en uge til brylluppet på det tidspunkt. Det kommenterede han nu ikke på, men jeg håber, at nogen af dem har nok pli til at sørge for det.

Og så har jeg sagt til dem, at de nok lige skal snakke sammen med dem, der arrangerer mit polterabend for at være sikre på, at vi ikke bliver to hold poltere hjemme hos os. 1) Det kræver en del plads 2) Der er ikke nogen af os der ønsker at være sammen med den anden på polterabend. Oooog så tror jeg, at jeg finder en veninde at sove hos den dag. Jeg går ikke meget i byen og slet ikke lige for tiden, da jeg er gravid, så det med at feste til langt ude på natten er nok ikke scenariet her. Det er nok mere hos min mand det er sådan og jeg gider ikke komme hjem og skal ligge og høre på fulde mænd, mens jeg prøver at falde i søvn. Det vil de nok også sætte pris på :lol:
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 2. apr 2018, 12:38

Så er der gang i lidt DIY-pynt :) De famøse debat-lyskæder og så lidt hjertekonfetti, som er en af de ting, der skal være på bordene :)

*Slettet*
Senest rettet af Zonta 14. okt 2018, 18:09, rettet i alt 1 gang.
2
J, juli 2018.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 5. apr 2018, 11:05

Så har jeg en brudekjole med hjem :banan:

Jeg har et sæt øreringe, et armbånd og en hårkam på vej med posten :) Og så skal jeg til prøveopsætning i morgen. Tror nu nok det skal blive meget godt.
4
J, juli 2018.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 6. apr 2018, 13:01

Så er der prøveopsætning - synes det er så fint :) og så når kammen kommer med, så bliver det rigtig godt!

*Slettet*
Senest rettet af Zonta 14. okt 2018, 18:09, rettet i alt 1 gang.
16
J, juli 2018.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 8. apr 2018, 06:03

I går var jeg på polterabend. Min mand havde jo lidt afsløret det, men den seneste uge var jeg lidt begyndt at tvivle, for jeg havde ingen aftaler med nogen og min mand skulle jo også selv afsted.
Men jeg blev overrasket med brunch efter vi havde afleveret hunden i pension (det er jeg glad for, at vi gjorde!) Så tog vi i Mystery Room, ud og drikke kaffe og spise kage, jeg fik en ansigtsbehandling og så tog vi ud at spise. De havde også lavet et par små quizzer og det var generelt bare en virkelig hyggelig, nede på jorden dag.
Jeg har sovet hos nogle venner i nat, for jeg orkede ikke at sove derhjemme med mega fuld mand og alt det. Han var klædt ud som Pikachu og havde haft en dejlig dag. Han ænsede ikke, at jeg kom over for at hente nogle ting og lidt senere skrev han "Hvor gemmer du dig henne?" :lol:
Så nu er vi endnu mere klar til lørdag. At vi stadig liiiige mangler en del ting, det tager vi senere :D
8
J, juli 2018.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf godtnavn » 8. apr 2018, 10:38

Lyder som en hyggelig dag :lun:

Og hvor er det vildt at det allerede er på lørdag!
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 8. apr 2018, 11:17

godtnavn skrev:Lyder som en hyggelig dag :lun:

Og hvor er det vildt at det allerede er på lørdag!

Helt vildt :gisp: Synes da nærmest lige, at vi har sat datoen :genert:
0
J, juli 2018.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf godtnavn » 8. apr 2018, 11:21

Zonta skrev:
godtnavn skrev:Lyder som en hyggelig dag :lun:

Og hvor er det vildt at det allerede er på lørdag!

Helt vildt :gisp: Synes da nærmest lige, at vi har sat datoen :genert:


Tænk at det hele er forbi om en uge... Jeg glæder mig dog til at se billeder :D
2
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 10. apr 2018, 14:36

Gud, hvor er der bare ikke lang tid til..... Jeg er ikke startet på talen til min mand, sååå det presser lidt på :nerve:

Derudover er vi nu meget godt med, tror jeg. Der er styr på maden, drikkevarerne, værelsesfordelingen, toastmasteren og hans rolle, fotografer, snacks, pynt, bordkort osv. Min mand har fri på fredag, så der bruger vi tiden på at tage ned og gøre alt klar, som vi kan. Glæder mig helt vildt og er samtidig meget spændt og lidt nervøs for hvordan det hele nu går. Jeg prøver at holde mig fra vejr-app's, for det stresser mig mere end det gavner og det er trods alt en af tingene vi ikke kan lave om på alligevel :D

Vi har ikke været sådan vildt gode til at holde øje med budgettet løbende, så jeg er ret spændt på at se hvad det ender med, når vi engang har fået overstået og betalt alt :lol: Der var nogen i en facebookgruppe, der var gået 50% over budget - fra 100.000 til 150.000 og deroppe i den ende ender vi trods alt ikke. Men det kan godt være, at vi går et par tusinde over.
2
J, juli 2018.
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Aquadorable » 11. apr 2018, 07:10

Zonta skrev:Gud, hvor er der bare ikke lang tid til..... Jeg er ikke startet på talen til min mand, sååå det presser lidt på :nerve:

Derudover er vi nu meget godt med, tror jeg. Der er styr på maden, drikkevarerne, værelsesfordelingen, toastmasteren og hans rolle, fotografer, snacks, pynt, bordkort osv. Min mand har fri på fredag, så der bruger vi tiden på at tage ned og gøre alt klar, som vi kan. Glæder mig helt vildt og er samtidig meget spændt og lidt nervøs for hvordan det hele nu går. Jeg prøver at holde mig fra vejr-app's, for det stresser mig mere end det gavner og det er trods alt en af tingene vi ikke kan lave om på alligevel :D

Vi har ikke været sådan vildt gode til at holde øje med budgettet løbende, så jeg er ret spændt på at se hvad det ender med, når vi engang har fået overstået og betalt alt :lol: Der var nogen i en facebookgruppe, der var gået 50% over budget - fra 100.000 til 150.000 og deroppe i den ende ender vi trods alt ikke. Men det kan godt være, at vi går et par tusinde over.


Hvor er det bare spændende! :D

Vi er sådan et par, du beskriver der :P Vi håbede på at kunne holde budgettet omkring 100.000 kroner, men det endte nok nærmere med at koste 140-150.000 kroner :nerve:
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllupsfest 14.04.18

Indlægaf Zonta » 11. apr 2018, 07:58

Aquadorable skrev:
Zonta skrev:Gud, hvor er der bare ikke lang tid til..... Jeg er ikke startet på talen til min mand, sååå det presser lidt på :nerve:

Derudover er vi nu meget godt med, tror jeg. Der er styr på maden, drikkevarerne, værelsesfordelingen, toastmasteren og hans rolle, fotografer, snacks, pynt, bordkort osv. Min mand har fri på fredag, så der bruger vi tiden på at tage ned og gøre alt klar, som vi kan. Glæder mig helt vildt og er samtidig meget spændt og lidt nervøs for hvordan det hele nu går. Jeg prøver at holde mig fra vejr-app's, for det stresser mig mere end det gavner og det er trods alt en af tingene vi ikke kan lave om på alligevel :D

Vi har ikke været sådan vildt gode til at holde øje med budgettet løbende, så jeg er ret spændt på at se hvad det ender med, når vi engang har fået overstået og betalt alt :lol: Der var nogen i en facebookgruppe, der var gået 50% over budget - fra 100.000 til 150.000 og deroppe i den ende ender vi trods alt ikke. Men det kan godt være, at vi går et par tusinde over.


Hvor er det bare spændende! :D

Vi er sådan et par, du beskriver der :P Vi håbede på at kunne holde budgettet omkring 100.000 kroner, men det endte nok nærmere med at koste 140-150.000 kroner :nerve:

Vores budget er også 100.000. Og vi har endda ikke regnet vielsesringe eller tøj til min mand med ind i :lol: ringene fik vi jo til selve vielsen og min mand fik skræddersyet to jakkesæt sidste år, da han skulle være forlover, men har kun brugt det ene, så på lørdag kommer det andet på.
1
J, juli 2018.

Tilbage til "Fest og bryllup"