Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2017, 18:31

Mi55y skrev:Jeg er også godt på vej med gaverne til min modtager.

Et helt lavpraktisk spørgsmål - hvordan kommer man uden om at skrive afsender på sin pakke? Jeg har ikke været med før og kan ikke lige lure, hvordan man holder afsender hemmelig?


Jeg tror ikke de tjekker dit navn så måske du kan skrive "Fra Julenissen, Debatten.net. Grønland"
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf zembra1986 » 8. nov 2017, 21:41

Jeg vil gerne være med i år :)

EDIT: NOOOO, kan se tilmeldingsfristen er overskredet :8: Det er da også tidligt med en tilmeldingsfrist d. 31/10.....synes jeg :genert:
0
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Nuttede-Nuser » 9. nov 2017, 07:46

zembra1986 skrev:Jeg vil gerne være med i år :)

EDIT: NOOOO, kan se tilmeldingsfristen er overskredet :8: Det er da også tidligt med en tilmeldingsfrist d. 31/10.....synes jeg :genert:


Er ked af at du ikke har set tråden før. :( Jeg gik bare ud fra den tilmeldingsdato der har været de andre år. Men en månede til fordeling af deltagere, planlægning og indkøb af gaver samt afsendelse er vel heller ikke for meget, tænker jeg. :genert:
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf zembra1986 » 9. nov 2017, 08:07

Nuttede-Nuser skrev:
zembra1986 skrev:Jeg vil gerne være med i år :)

EDIT: NOOOO, kan se tilmeldingsfristen er overskredet :8: Det er da også tidligt med en tilmeldingsfrist d. 31/10.....synes jeg :genert:


Er ked af at du ikke har set tråden før. :( Jeg gik bare ud fra den tilmeldingsdato der har været de andre år. Men en månede til fordeling af deltagere, planlægning og indkøb af gaver samt afsendelse er vel heller ikke for meget, tænker jeg. :genert:


Jeg ville snildt kunne klare både indkøb og forsendelse på et par dage, så jeg synes at en hel måned er meget :genert:

Men det er selvfølgelig forståeligt at du tog efter datoen fra sidste år :) jeg er bare ærgelig over jeg ikke nåede at være med, jeg er sådan en der ikke tænker på jul, gaver osv, før i november, så jeg ville slet ikke opsøge juletråde herinde, før nu.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Persnikedy » 9. nov 2017, 12:47

Jeg syndes det er rart at der er en måned til det hele.
Fx så tager en pakke emd postNord jo gerne over en uge at nå fra den ene landsdel til den anden. Posthusene er en djævel sidst i November.
Hvis man har lidt travlt en uge så er det rart at vide at man ikke skal "hu-hej vilde dyr" afsted ud og køber gaver men kan tage sig tiden til at nyde en at lave en adventskalender.

Jeg synes det er synd at du ikke nåede med i år Zebra, men der er jo altid næste år
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Muddi » 9. nov 2017, 13:02

Jeg “nåede” det heller ikke i år, men det er fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg får sådan en “præstations angst”. :genert:
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Mangoness » 9. nov 2017, 13:08

Muddi skrev:Jeg “nåede” det heller ikke i år, men det er fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg får sådan en “præstations angst”. :genert:


x2. Jeg overvejede også virkelig længe, om jeg skulle tilmelde mig eller ej :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Muddi » 9. nov 2017, 13:09

Mangoness skrev:
Muddi skrev:Jeg “nåede” det heller ikke i år, men det er fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg får sådan en “præstations angst”. :genert:


x2. Jeg overvejede også virkelig længe, om jeg skulle tilmelde mig eller ej :genert:


Hvad besluttede du så?
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Persnikedy » 9. nov 2017, 13:12

Muddi skrev:Jeg “nåede” det heller ikke i år, men det er fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg får sådan en “præstations angst”. :genert:


Må jeg spøger hvad der afskrækker?
Jeg var selv sådan helt "hvad fanden har jeg rodet mig ud i" det første år, men det er blevet en rigtig hyggeting for mig nu. Måske jeg kan punktere nogle af de afskrækkende tanker?
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Muddi » 9. nov 2017, 13:16

Persnikedy skrev:
Muddi skrev:Jeg “nåede” det heller ikke i år, men det er fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg får sådan en “præstations angst”. :genert:


Må jeg spøger hvad der afskrækker?
Jeg var selv sådan helt "hvad fanden har jeg rodet mig ud i" det første år, men det er blevet en rigtig hyggeting for mig nu. Måske jeg kan punktere nogle af de afskrækkende tanker?


Jamen jeg ved det sgu ikke rigtig. Sådan noget med, om jeg kunne finde ud af at købe noget “ordentligt”, og som modtageren ville blive glad for, tror jeg :genert:
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Mangoness » 9. nov 2017, 13:31

Muddi skrev:
Mangoness skrev:
Muddi skrev:Jeg “nåede” det heller ikke i år, men det er fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg får sådan en “præstations angst”. :genert:


x2. Jeg overvejede også virkelig længe, om jeg skulle tilmelde mig eller ej :genert:


Hvad besluttede du så?


Jeg lod tiden glide ud. Så jeg "nåede" det heller ikke :lol: :stoned:

For mig har det nok også noget at gøre med, at jeg godt kan lide følelsen af at være lidt anonym :genert: (det giver muligvis ikke mening for andre end mig selv)
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf LadyFox » 9. nov 2017, 13:34

Muddi skrev:
Persnikedy skrev:
Muddi skrev:Jeg “nåede” det heller ikke i år, men det er fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg får sådan en “præstations angst”. :genert:


Må jeg spøger hvad der afskrækker?
Jeg var selv sådan helt "hvad fanden har jeg rodet mig ud i" det første år, men det er blevet en rigtig hyggeting for mig nu. Måske jeg kan punktere nogle af de afskrækkende tanker?


Jamen jeg ved det sgu ikke rigtig. Sådan noget med, om jeg kunne finde ud af at købe noget “ordentligt”, og som modtageren ville blive glad for, tror jeg :genert:

Jeg syntes også det var lidt grænseoverskridende at være med sidste år, men omvendt så virker det heller ikke som om at folk forventer mere end at de synes det er hyggeligt at pakke en gave op hver søndag. I virkeligheden tror jeg det er svært at gøre det "forkert" og skuffe sin modtager.
0
...
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Æble » 9. nov 2017, 13:36

Mht det med at være anonym. Jeg har været med både her og på Jubii i flere år, og jeg kan absolut ikke længere huske hvad mine modtagere hed. Jeg kan huske hvilken debattør jeg fik fra sidste år, men slet ikke hvad hun hed irl eller adressen eller noget. Så synes man godt kan være anonym alligevel. Jeg regner også med at der er en uskreven regel om fortrolighed i den her leg.

Jeg har handlet dag, og mangler kun en gave nu, som jeg godt ved hvad skal være. Min modtager har skrevet nogle gode stikord, så det er ekstra sjovt at prøve at finde noget hvor personen godt kan se der er tænkt over det.
3
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf zembra1986 » 9. nov 2017, 15:44

Persnikedy skrev:Jeg syndes det er rart at der er en måned til det hele.
Fx så tager en pakke emd postNord jo gerne over en uge at nå fra den ene landsdel til den anden. Posthusene er en djævel sidst i November.
Hvis man har lidt travlt en uge så er det rart at vide at man ikke skal "hu-hej vilde dyr" afsted ud og køber gaver men kan tage sig tiden til at nyde en at lave en adventskalender.

Jeg synes det er synd at du ikke nåede med i år Zebra, men der er jo altid næste år


Jeg kunne så heller ikke finde på at sende den med PostNord. Det er både for dyrt og tager for lang tid :genert: DAO og GLS for the win!
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Tilmelding Adventskalenderrouletten 2017

Indlægaf Persnikedy » 9. nov 2017, 16:54

Muddi skrev:
Persnikedy skrev:
Muddi skrev:Jeg “nåede” det heller ikke i år, men det er fordi jeg ikke kan tage mig sammen. Jeg får sådan en “præstations angst”. :genert:


Må jeg spøger hvad der afskrækker?
Jeg var selv sådan helt "hvad fanden har jeg rodet mig ud i" det første år, men det er blevet en rigtig hyggeting for mig nu. Måske jeg kan punktere nogle af de afskrækkende tanker?


Jamen jeg ved det sgu ikke rigtig. Sådan noget med, om jeg kunne finde ud af at købe noget “ordentligt”, og som modtageren ville blive glad for, tror jeg :genert:


Det er jo desværre chancen at man kan ramme helt forkert med hensyn til smag. Thank god for stikorderne.

Jeg har modtaget meget forskellige kalendre, men selvom en gave kunne få mit smil større end en anden, så var smilet der bare fordi nogen ahvde brugt tid og energi på at gøre mig glad i december
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Fest og bryllup"