Juletråden 2017

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Persnikedy » 22. okt 2017, 10:04

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde gavepapir allerede nu? Fysisk butik i århus, ikke alt det internet gøjl
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Daine » 22. okt 2017, 10:11

Panton skrev:Nu spørger en lurer lige, alle Jer der juler så tidligt og dermed længe, bliver I aldrig sådan trætte af det? :genert:

Jeg er allerede træt af alt det julegejl der er i butikkerne og har været det en rum tid. Når det bliver rigtig jul, december for mig, så er jeg så træt af det at det føles mere som en pligt end af lyst!

Jeg laver lidt juleforberedelser lige nu, men jeg "juler" ikke og det fylder ikke voldsomt meget i min hverdag. Jeg ved jeg skal passe på med ikke at pynte op for tidligt, jeg glæder mig altid til det - men jeg går død i julepynten midt i december, hvis jeg allerede pynter midt i november :genert: Så i år bliver det første weekend i december/dagene lige op til 1. December, har jeg bestemt mig for.
Det generer mig ikke, at butikkerne allerede er begyndt - jeg arbejder selv i en, og kender rumlen omkring hvorfor man gør det. Jeg er god til at lukke ned for indtryk, hvis jeg synes det er lidt for meget med nisser i november :)

Det der altid har været et issue for mig er mit arbejde. Vi har rigtig rigtig rigtig(!) travlt i december og de sidste år har jeg ikke rigtig kunnet nyde jul i december, fordi jeg har haft så travlt. Og den 20. december har jeg mest lyst til at kyle pakkerne i hovedet på kunderne og bede dem skride af h til, fordi jeg er så udkørt (disclamier: Jeg er naturligvis professionel og kunne aldrig drømme om at give udtryk for det andre steder end her. Kunder får pakket lige så pænt ind den 20. som den 2. december :) ). I år har jeg dog fået en meget overkommelig arbejdsplan, så jeg håber på at kunne nyde december noget mere end tidligere :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Daine » 22. okt 2017, 10:13

Persnikedy skrev:Er der nogen der ved hvor jeg kan finde gavepapir allerede nu? Fysisk butik i århus, ikke alt det internet gøjl

Hmm, prøv at spørge i Arnold Busck. Det skulle da undre mig, om de ikke har noget fra sidste år. De har det nok ikke fremme endnu, men hvis jeg ikke husker helt galt omkring deres lagerforhold, kan de nok hente lidt forskelligt frem ret hurtigt (jeg har selv gjort det flere gange til kunder, der skulle have ting sendt til udlandet) :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Panton » 22. okt 2017, 10:44

Persnikedy skrev:
Panton skrev:Nu spørger en lurer lige, alle Jer der juler så tidligt og dermed længe, bliver I aldrig sådan trætte af det? :genert:

Jeg er allerede træt af alt det julegejl der er i butikkerne og har været det en rum tid. Når det bliver rigtig jul, december for mig, så er jeg så træt af det at det føles mere som en pligt end af lyst!


Jeg syndes jeg bliver stresset hvis jeg venter til December med at jule. Jeg har så mange ting jeg gerne vil men december bliver simpelthen ødelagt hvis jeg venter.

Idag sidder jeg fx og sotere alle de adventskalendre jeg har gang i og tjekker om der mangler noget. Hvis jeg skulle gøre det ugen før første december så ville jeg ikke nyde det.


Måske fordi jeg ikke føler der er noget jeg skal skal nå, jeg giver ikke kalendere til nogen, udover min søn og jeg ved ikke engang om han får en i år. Aner simpelthen ikke hvad det skulle være, han mangler intet :wacko:

jeg har en kasse med julepynt på loftet og den ryger ned lige op til 1 dec, vi bruger også et genbrugstræ, jeg har sådan en nydeligt et i pink der får lyskæder og ting på :genert:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Panton » 22. okt 2017, 10:44

Daine skrev:
Panton skrev:Nu spørger en lurer lige, alle Jer der juler så tidligt og dermed længe, bliver I aldrig sådan trætte af det? :genert:

Jeg er allerede træt af alt det julegejl der er i butikkerne og har været det en rum tid. Når det bliver rigtig jul, december for mig, så er jeg så træt af det at det føles mere som en pligt end af lyst!

Jeg laver lidt juleforberedelser lige nu, men jeg "juler" ikke og det fylder ikke voldsomt meget i min hverdag. Jeg ved jeg skal passe på med ikke at pynte op for tidligt, jeg glæder mig altid til det - men jeg går død i julepynten midt i december, hvis jeg allerede pynter midt i november :genert: Så i år bliver det første weekend i december/dagene lige op til 1. December, har jeg bestemt mig for.
Det generer mig ikke, at butikkerne allerede er begyndt - jeg arbejder selv i en, og kender rumlen omkring hvorfor man gør det. Jeg er god til at lukke ned for indtryk, hvis jeg synes det er lidt for meget med nisser i november :)

Det der altid har været et issue for mig er mit arbejde. Vi har rigtig rigtig rigtig(!) travlt i december og de sidste år har jeg ikke rigtig kunnet nyde jul i december, fordi jeg har haft så travlt. Og den 20. december har jeg mest lyst til at kyle pakkerne i hovedet på kunderne og bede dem skride af h til, fordi jeg er så udkørt (disclamier: Jeg er naturligvis professionel og kunne aldrig drømme om at give udtryk for det andre steder end her. Kunder får pakket lige så pænt ind den 20. som den 2. december :) ). I år har jeg dog fået en meget overkommelig arbejdsplan, så jeg håber på at kunne nyde december noget mere end tidligere :)


:D
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Pandesteg » 22. okt 2017, 11:51

Panton skrev:Nu spørger en lurer lige, alle Jer der juler så tidligt og dermed længe, bliver I aldrig sådan trætte af det? :genert:

Jeg er allerede træt af alt det julegejl der er i butikkerne og har været det en rum tid. Når det bliver rigtig jul, december for mig, så er jeg så træt af det at det føles mere som en pligt end af lyst!


Nej aldrig :) jeg bliver tværtimod stresset hvis jeg venter til 1. December med at jule, fordi jeg altid har en hel masse sysler jeg gerne vil nå i juletiden.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Persnikedy » 22. okt 2017, 12:12

Lisma skrev:
Persnikedy skrev:Er der nogen der ved hvor jeg kan finde gavepapir allerede nu? Fysisk butik i århus, ikke alt det internet gøjl

Tiger og Føtex har jule-gavepapir fremme nu.


Min Føtex (skejby centret ved århus) havde ikke julegavepapir så jeg købte en rulle brun papir så jeg i det mindste kan kamuflere gaverne. Så blivr de pakket om sener
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Persnikedy » 22. okt 2017, 12:14

Jeg så forresten Føtex chokoladekalender udvalg og nøøøøj, der er flere jeg gerne ville have fingrene i. Jeg ender nok "bare" med en milka men den fra Lindt kaldte godt nok på mig - men 250kr for en kalender er for meget for mig... tror jeg :genert:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Daine » 22. okt 2017, 12:42

Persnikedy skrev:Jeg så forresten Føtex chokoladekalender udvalg og nøøøøj, der er flere jeg gerne ville have fingrene i. Jeg ender nok "bare" med en milka men den fra Lindt kaldte godt nok på mig - men 250kr for en kalender er for meget for mig... tror jeg :genert:

Så du hvad Milka koster? 'Min' Føtex havde ikke noget som helst fremme i fredags, ikke engang det de reklamere med :rulle: De pleje ikke at være så langsomme, der må været kommet nye medarbejdere til.

Jeg har købt den fra Karamelkompaniet, så jeg skal også kun have Milka i år. Tror jeg :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Persnikedy » 22. okt 2017, 15:10

Daine skrev:
Persnikedy skrev:Jeg så forresten Føtex chokoladekalender udvalg og nøøøøj, der er flere jeg gerne ville have fingrene i. Jeg ender nok "bare" med en milka men den fra Lindt kaldte godt nok på mig - men 250kr for en kalender er for meget for mig... tror jeg :genert:

Så du hvad Milka koster? 'Min' Føtex havde ikke noget som helst fremme i fredags, ikke engang det de reklamere med :rulle: De pleje ikke at være så langsomme, der må været kommet nye medarbejdere til.

Jeg har købt den fra Karamelkompaniet, så jeg skal også kun have Milka i år. Tror jeg :D


Jeg tror det var omkring 50-60kr. Jeg indrømmer gerne at Lindt kalenderen havde mest af min opmærksomhed så jeg fokuserede ikke så meget på Milkaen
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Daine » 22. okt 2017, 15:51

Persnikedy skrev:
Daine skrev:
Persnikedy skrev:Jeg så forresten Føtex chokoladekalender udvalg og nøøøøj, der er flere jeg gerne ville have fingrene i. Jeg ender nok "bare" med en milka men den fra Lindt kaldte godt nok på mig - men 250kr for en kalender er for meget for mig... tror jeg :genert:

Så du hvad Milka koster? 'Min' Føtex havde ikke noget som helst fremme i fredags, ikke engang det de reklamere med :rulle: De pleje ikke at være så langsomme, der må været kommet nye medarbejdere til.

Jeg har købt den fra Karamelkompaniet, så jeg skal også kun have Milka i år. Tror jeg :D


Jeg tror det var omkring 50-60kr. Jeg indrømmer gerne at Lindt kalenderen havde mest af min opmærksomhed så jeg fokuserede ikke så meget på Milkaen

Det lyder (desværre) ikke helt urealistisk. Jeg kan stadig huske, da den kostede 35-36 kroner for nogle år siden, den har fået et ordenligt smæk opad i prisen :( En skam jeg ikke skal til Tyskland snart.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59559

Re: Juletråden 2017

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2017, 16:05

Jeg skal have en af Aldis egne chokoladekalendere. Den koster 20 kr. og minder en del om Milkas, som vi engang havde i en skoleklasse, jeg var tilknyttet.
Aldi har også forskellige andre kalendere fra på onsdag. Den med chokolakrids er god ifg. mine forældre.

Screenshot 2017-10-22 at 18.01.55.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Daine » 22. okt 2017, 17:30

Salling har lige sendt et sneakpeak af deres store julekatalog på mail. Det udkommer på fredag - så er det snart jul :lun:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Persnikedy » 23. okt 2017, 08:00

Jeg ved at jeg deler den hvert år, men det er stadig en af mine yndlings julehistorier

2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Wizzze » 23. okt 2017, 08:45

Julepynten er begyndt at komme op i London :lun:
5
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Fest og bryllup"