Bryllup 23.06.18

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. apr 2018, 07:34

I øvrigt, fik et grønt kort med en dansk side der havde veganske skumfiduser, men de har kun mini :( Nogen der kender en dansk side/butik med store veganske skumfiduser? Kunne være rart at slippe for at betale dobbelt så meget i fragt som varerne koster ;)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Filipai » 21. apr 2018, 09:10

godtnavn skrev:
Filipai skrev: tag


Vil meget gerne se dine bordkort :)

Sorry for kæmpebillede
Screen Shot 2018-04-21 at 11.09.35.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. apr 2018, 09:48

De er fine! Helt jævne og pæne forhold til andre jeg har set, så er glad for at se at det godt kan gøres så pænt! Jeg overvejer runde med et hjerteformet hul, eller hjerteformede med et rundt hul. Tror jeg må lave en af hver og se hvad der er pænest :)
1
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Zonta » 21. apr 2018, 10:33

godtnavn skrev:De er fine! Helt jævne og pæne forhold til andre jeg har set, så er glad for at se at det godt kan gøres så pænt! Jeg overvejer runde med et hjerteformet hul, eller hjerteformede med et rundt hul. Tror jeg må lave en af hver og se hvad der er pænest :)

Synes personligt de markerede lyder finest - sådan underspillede, men stadig med kærlighed som tema :)
2
J, juli 2018.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 21. apr 2018, 13:06

Zonta skrev:
godtnavn skrev:De er fine! Helt jævne og pæne forhold til andre jeg har set, så er glad for at se at det godt kan gøres så pænt! Jeg overvejer runde med et hjerteformet hul, eller hjerteformede med et rundt hul. Tror jeg må lave en af hver og se hvad der er pænest :)

Synes personligt de markerede lyder finest - sådan underspillede, men stadig med kærlighed som tema :)


Det er også dem jeg hælder mest til, har en kageudstikker (sådan en med en tryk dims fra søstrene´grenes, ved ikke hvad den slags hedder) som er et miniature hjerte. Jeg kunne bare være bange for om hjertet blev tydeligt når det var så småt, så det må afprøves :) Men det bliver først om en måneds tid, skal lige forbi eksamnerne inden jeg laver dem, der har vi også den endelige gæsteliste hvilket nok er meget smart når jeg skal lave bordkort ;)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 23. apr 2018, 18:00

Se lige hvor langt vores ringe er :banan: Jeg kan slet ikke vente, håber de er så smukke som jeg tror :love:
Nu venter vi vel bare på told/moms regning, ved slet ikke hvordan den slags fungerer, men vi får vel en regning og så ringene udleveret når den er betalt eller?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Filipai » 23. apr 2018, 19:49

godtnavn skrev:Se lige hvor langt vores ringe er :banan: Jeg kan slet ikke vente, håber de er så smukke som jeg tror :love:
Nu venter vi vel bare på told/moms regning, ved slet ikke hvordan den slags fungerer, men vi får vel en regning og så ringene udleveret når den er betalt eller?

Jeps, der kommer bare sådan et brev hvor der står hvordan og hvorledes, og de sender det hurtigt efterfølgende.
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 23. apr 2018, 19:57

Filipai skrev:
godtnavn skrev:Se lige hvor langt vores ringe er :banan: Jeg kan slet ikke vente, håber de er så smukke som jeg tror :love:
Nu venter vi vel bare på told/moms regning, ved slet ikke hvordan den slags fungerer, men vi får vel en regning og så ringene udleveret når den er betalt eller?

Jeps, der kommer bare sådan et brev hvor der står hvordan og hvorledes, og de sender det hurtigt efterfølgende.


Intet er jo hurtigt med posten i Danmark :lol: Jeg havde håbet vi bare fik en regning og efterfølgende kunne hente det på posthuset. Jeg har slet ikke tålmodighed. Jeg er spændt på regningen, er de der toldberegnere på nettet helt præcise?
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Filipai » 23. apr 2018, 20:01

godtnavn skrev:
Filipai skrev:
godtnavn skrev:Se lige hvor langt vores ringe er :banan: Jeg kan slet ikke vente, håber de er så smukke som jeg tror :love:
Nu venter vi vel bare på told/moms regning, ved slet ikke hvordan den slags fungerer, men vi får vel en regning og så ringene udleveret når den er betalt eller?

Jeps, der kommer bare sådan et brev hvor der står hvordan og hvorledes, og de sender det hurtigt efterfølgende.


Intet er jo hurtigt med posten i Danmark :lol: Jeg havde håbet vi bare fik en regning og efterfølgende kunne hente det på posthuset. Jeg har slet ikke tålmodighed. Jeg er spændt på regningen, er de der toldberegnere på nettet helt præcise?

Hos mig har de passet på kroner og ører. Og der er faktisk kun gået 2 dage fra jeg har overført til jeg har stået med pakken i hånden, de par gange det har været tilfældet. Normalt er jeg ellers ikke imponeret af postDK
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 23. apr 2018, 20:31

Filipai skrev:
godtnavn skrev:
Filipai skrev:
godtnavn skrev:Se lige hvor langt vores ringe er :banan: Jeg kan slet ikke vente, håber de er så smukke som jeg tror :love:
Nu venter vi vel bare på told/moms regning, ved slet ikke hvordan den slags fungerer, men vi får vel en regning og så ringene udleveret når den er betalt eller?

Jeps, der kommer bare sådan et brev hvor der står hvordan og hvorledes, og de sender det hurtigt efterfølgende.


Intet er jo hurtigt med posten i Danmark :lol: Jeg havde håbet vi bare fik en regning og efterfølgende kunne hente det på posthuset. Jeg har slet ikke tålmodighed. Jeg er spændt på regningen, er de der toldberegnere på nettet helt præcise?

Hos mig har de passet på kroner og ører. Og der er faktisk kun gået 2 dage fra jeg har overført til jeg har stået med pakken i hånden, de par gange det har været tilfældet. Normalt er jeg ellers ikke imponeret af postDK


Tolden bliver højere hvis jeg skriver det beløb der står i dollars end det beløb jeg rent faktisk gav så troede man skulle dokumenterer hvad man havde betalt. Men det er ikke den store forskel, så det går nok :) Krydser så fingre for at vi modtager regningen i morgen så vi kan nå at få dem i denne uge, det kunne være en fin eksamensgave til mig.

I dag er der præcis 2 måneder til dagen :lun:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Filipai » 23. apr 2018, 20:35

godtnavn skrev:
Tolden bliver højere hvis jeg skriver det beløb der står i dollars end det beløb jeg rent faktisk gav så troede man skulle dokumenterer hvad man havde betalt. Men det er ikke den store forskel, så det går nok :) Krydser så fingre for at vi modtager regningen i morgen så vi kan nå at få dem i denne uge, det kunne være en fin eksamensgave til mig.

I dag er der præcis 2 måneder til dagen :lun:


Er der eksamener allerede nu :gisp:
Og tillykke :D Det er lige om snart
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 23. apr 2018, 20:41

Filipai skrev:
godtnavn skrev:
Tolden bliver højere hvis jeg skriver det beløb der står i dollars end det beløb jeg rent faktisk gav så troede man skulle dokumenterer hvad man havde betalt. Men det er ikke den store forskel, så det går nok :) Krydser så fingre for at vi modtager regningen i morgen så vi kan nå at få dem i denne uge, det kunne være en fin eksamensgave til mig.

I dag er der præcis 2 måneder til dagen :lun:


Er der eksamener allerede nu :gisp:
Og tillykke :D Det er lige om snart


Ja, eller det var en del eksamen, men et matematikprojekt vi afleverede torsdag og i dag skulle op og forsvarer mundtligt som er 1/4 af vores endelige mat1karakter, så nu mangler der kun den sidste eksamen i mat1 :D Jeg synes dog stadig det var møgskræmmende med første mundtlige eksamen, men fik et 10-tal :banan: Så skal den sidste bare gå lige så godt ;)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf Filipai » 23. apr 2018, 20:45

godtnavn skrev:
Ja, eller det var en del eksamen, men et matematikprojekt vi afleverede torsdag og i dag skulle op og forsvarer mundtligt som er 1/4 af vores endelige mat1karakter, så nu mangler der kun den sidste eksamen i mat1 :D Jeg synes dog stadig det var møgskræmmende med første mundtlige eksamen, men fik et 10-tal :banan: Så skal den sidste bare gå lige så godt ;)


Er mat1 blevet mundtlig :nerve: Christ. Godt det ikke er mig. Kæmpe tillykke med 10-tallet :D Det er sgu godt gået :banan:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 23. apr 2018, 21:08

Filipai skrev:
godtnavn skrev:
Ja, eller det var en del eksamen, men et matematikprojekt vi afleverede torsdag og i dag skulle op og forsvarer mundtligt som er 1/4 af vores endelige mat1karakter, så nu mangler der kun den sidste eksamen i mat1 :D Jeg synes dog stadig det var møgskræmmende med første mundtlige eksamen, men fik et 10-tal :banan: Så skal den sidste bare gå lige så godt ;)


Er mat1 blevet mundtlig :nerve: Christ. Godt det ikke er mig. Kæmpe tillykke med 10-tallet :D Det er sgu godt gået :banan:


Der er 3 eksamner i mat1 nu, samt at nogle afleveringer også tæller som 1/4, og den endelige karakter er så et gennemsnit af de 4 :) Det var heldigvis en mundtlig gruppe eksamen, dog var vi inde i næsten 1½ time :panik:
Glæder mig til at lave absolut ingenting i morgen, og nyde at der er næsten en måned til flere eksamner :lol:
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Bryllup 23.06.18

Indlægaf godtnavn » 24. apr 2018, 12:16

Dollarkursen ahr været til vores fordel da de beregnede told/moms for kom af med 50 kr mindre end ventet :banan: Og der står de leverer dem i morgen :love:

I aften skal vi til møde med præsten, så hvis I har nogle gode ideer til salmer så byd endelig ind, vi ved kun én vi vil have...
1

Tilbage til "Fest og bryllup"