Vi elsker 90'erne fest - do's and dont's og gode råd!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Vi elsker 90'erne fest - do's and dont's og gode råd!

Indlægaf Skralde » 21. maj 2017, 14:56

Jeg skal for første gang afsted sammen med min veninde til 90'er festen på lørdag :pompom:

Men hvad bør man medbringe? Hvad er priserne derinde? Hvor ligger toiletterne med den korteste kø? Råd og ideer, bliver modtaget med kyshånd!
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Vi elsker 90'erne fest - do's and dont's og gode råd!

Indlægaf Studsgaard » 21. maj 2017, 15:11

Hvor er det på lørdag?
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Vi elsker 90'erne fest - do's and dont's og gode råd!

Indlægaf Studsgaard » 21. maj 2017, 15:15

Jeg har en gang være med i Århus. Og skal med i Aalborg om 14 dage.

Jeg mindes at maden havde ret forskellige priser. Et sted gav jeg 40kr for en lille bakke pommes. Men det var lige i den vi skulle hjem og jeg var fuld/træt og sulten, så der købte jeg bare ved det sted tættest på udgangen = pisse dyre og dårlige pommes :sur: men tidligere på dagen havde jeg fået en sandwich til fornuftige penge.
Jeg kan ikke hjælpe med drikkevare priser da vi køber drink and Dance billetter så vi har drikkevare med.
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Vi elsker 90'erne fest - do's and dont's og gode råd!

Indlægaf Skralde » 21. maj 2017, 15:29

Studsgaard skrev:Hvor er det på lørdag?


Rødovre! :gogo:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Vi elsker 90'erne fest - do's and dont's og gode råd!

Indlægaf Aquadorable » 22. maj 2017, 05:30

Vi var til 90'er fest i Rødovre for to år siden :)

Husker priserne som høje, men ikke mere, end man kan forvente sådan et sted. Husk kontanter, for der var laaaang kø til dankortautomaterne derinde.

Vi havde desuden fået for lidt tøj på, og jeg ville også ønske, vi havde haft nogle tæpper, for på denne årstid er der jo stadig stor temperaturforskel på eftermiddag og aften. Vi var heldige at få et af de opstillede borde/bænkesæt, fordi vi kom tidligt, men mange måtte stå eller sidde på græsset.

Ja ... ellers kan jeg ikke rigtig komme i tanke om noget. Håber for dig, at Vengaboys kommer, for de var gode :D
1
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Vi elsker 90'erne fest - do's and dont's og gode råd!

Indlægaf didas » 22. maj 2017, 10:00

Aqua er kommet med de gode råd:

- Husk kontanter
- Husk en trøje, det bliver koldt om aftenen!

Det er vist det vigtigste at medbringe, mad og drikkevarer må I ikke have med.

Jeg skal af sted for 3. år. Havde tæppe med sidste år, men brugte det slet ikke. Vores gruppe er helt klart mest til at stå oppe foran scenen og danse hele dagen :banan:

Toiletterne har nogenlunde lige lang kø uanset, hvor man er, men jeg synes det plejer at gå ok hurtigt. Hvis toiletvognene er på rækker, så tag en kø længere inde, hvor der er toiletvogne på begge sider, folk har tendens til at tage den første kø, så der kan være noget tid at spare,

Priserne er de samme som til andre typer af udendørs koncerter, Grøn Koncert osv. Vi fik en rigtig lækker burger sidste år med gode råvarer, den kostede vidst omkring 60kr.

Og kom i god tid, inden dørene til pladsen åbner! Køen udenfor er lang og alle skal have tjekket tasker, så det tager tid at komme ind.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Vi elsker 90'erne fest - do's and dont's og gode råd!

Indlægaf Skralde » 26. maj 2017, 17:41

Aquadorable skrev:Vi var til 90'er fest i Rødovre for to år siden :)

Husker priserne som høje, men ikke mere, end man kan forvente sådan et sted. Husk kontanter, for der var laaaang kø til dankortautomaterne derinde.

Vi havde desuden fået for lidt tøj på, og jeg ville også ønske, vi havde haft nogle tæpper, for på denne årstid er der jo stadig stor temperaturforskel på eftermiddag og aften. Vi var heldige at få et af de opstillede borde/bænkesæt, fordi vi kom tidligt, men mange måtte stå eller sidde på græsset.

Ja ... ellers kan jeg ikke rigtig komme i tanke om noget. Håber for dig, at Vengaboys kommer, for de var gode :D


Vengaboys kommer :banan: Tak for inputs :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Vi elsker 90'erne fest - do's and dont's og gode råd!

Indlægaf Skralde » 26. maj 2017, 17:44

didas skrev:Aqua er kommet med de gode råd:

- Husk kontanter
- Husk en trøje, det bliver koldt om aftenen!

Det er vist det vigtigste at medbringe, mad og drikkevarer må I ikke have med.

Jeg skal af sted for 3. år. Havde tæppe med sidste år, men brugte det slet ikke. Vores gruppe er helt klart mest til at stå oppe foran scenen og danse hele dagen :banan:

Toiletterne har nogenlunde lige lang kø uanset, hvor man er, men jeg synes det plejer at gå ok hurtigt. Hvis toiletvognene er på rækker, så tag en kø længere inde, hvor der er toiletvogne på begge sider, folk har tendens til at tage den første kø, så der kan være noget tid at spare,

Priserne er de samme som til andre typer af udendørs koncerter, Grøn Koncert osv. Vi fik en rigtig lækker burger sidste år med gode råvarer, den kostede vidst omkring 60kr.

Og kom i god tid, inden dørene til pladsen åbner! Køen udenfor er lang og alle skal have tjekket tasker, så det tager tid at komme ind.



Jeg er dæleme imponeret over at du kan stå op i 13 timer :rock: Tak for de gode råd! Jeg har hævet kontanter, købt et billigt tæppe der kan smides ud efterfølgende og trøjen er pakket. Jeg glæder mig! :D
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Fest og bryllup"