Bryllup i det grønne 12.08.2017

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf flicka » 13. jun 2017, 20:04

Kalimsofie skrev:
flicka skrev:Jeg ved godt, at de ikke er gule, men....

Billede

Billede

Billede

Cashmere og herfra (jeg kender dog ikke hjemmesiden): http://www.boden.co.uk/en-gb/clearance/womens-knitwear/cashmere-cardigans/wu049-dbl/womens-prussian-blue-cashmere-crop-cardigan


De ser til gengæld vildt lækre ud! Cashmere ville passe totalt godt til broderie anglaise :lun:


Det var det, jeg tænkte. En varmset cardigan ville passe godt til kjolen. Måske mohair'ish, hvis det skal være mere fluffy?
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 13. jun 2017, 20:08

flicka skrev:
Kalimsofie skrev:
De ser til gengæld vildt lækre ud! Cashmere ville passe totalt godt til broderie anglaise :lun:


Det var det, jeg tænkte. En varmset cardigan ville passe godt til kjolen. Måske mohair'ish, hvis det skal være mere fluffy?


Ja, mohair helt sikkert også. Det ville være en god teksturel kontrast.
1
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 13. jun 2017, 20:14

Neenah skrev:
Kalimsofie skrev:
Ja, helt klart sådan noget. Men måske med lange ærmer? Når man nu som mig er lidt kuldskær :genert:


Det findes også :-D Jeg hader bare at have lange ærmer, så derfor blev det lige den :blush2:


Jeg ææælsker ærmer :-D
Hvor fandt du den?
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Neenah » 13. jun 2017, 20:17

Kalimsofie skrev:
Neenah skrev:
Kalimsofie skrev:
Ja, helt klart sådan noget. Men måske med lange ærmer? Når man nu som mig er lidt kuldskær :genert:


Det findes også :-D Jeg hader bare at have lange ærmer, så derfor blev det lige den :blush2:


Jeg ææælsker ærmer :-D
Hvor fandt du den?


Google-søgning :genert: Den er fra Mango, men den var bare på Polyvore, så jeg tror det er en gammel model.
0
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 13. jun 2017, 20:22

Neenah skrev:
Kalimsofie skrev:
Neenah skrev:
Kalimsofie skrev:
Ja, helt klart sådan noget. Men måske med lange ærmer? Når man nu som mig er lidt kuldskær :genert:


Det findes også :-D Jeg hader bare at have lange ærmer, så derfor blev det lige den :blush2:


Jeg ææælsker ærmer :-D
Hvor fandt du den?


Google-søgning :genert: Den er fra Mango, men den var bare på Polyvore, så jeg tror det er en gammel model.


Det er det nok så.

Jeg overvejer, om jeg ikke bare skal strikke noget selv... men det kræver jo, at jeg får tid :gruble:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Filipai » 14. jun 2017, 06:23

Kalimsofie skrev:
Jeg overvejer, om jeg ikke bare skal strikke noget selv... men det kræver jo, at jeg får tid :gruble:


Husk nu lige det der speciale og resten af bryllupstingene der skal ordnes :D

Har det nemlig med at glemme det selv :genert:
0
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 14. jun 2017, 06:43

Filipai skrev:
Kalimsofie skrev:
Jeg overvejer, om jeg ikke bare skal strikke noget selv... men det kræver jo, at jeg får tid :gruble:


Husk nu lige det der speciale og resten af bryllupstingene der skal ordnes :D

Har det nemlig med at glemme det selv :genert:


Haha, ja! Det er lige netop det!
Jeg har dog ikke så mange bryllupsting at ordne lige nu, synes jeg, andet end at finde mit outfit (men det er sandsynligvis, fordi jeg har glemt et eller andet vildt vigtigt :rulle:)
0
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 16. jun 2017, 18:30

flicka skrev:Jeg ved godt, at de ikke er gule, men....

Billede

Billede

Billede

Cashmere og herfra (jeg kender dog ikke hjemmesiden): http://www.boden.co.uk/en-gb/clearance/womens-knitwear/cashmere-cardigans/wu049-dbl/womens-prussian-blue-cashmere-crop-cardigan



Nå men, nu har jeg simpelthen købt sådan en cashmeresag fra Boden. Jeg fandt nemlig en gul på ebay (så var prisen også lidt mere spiselig :-p ). Så er spændt på, hvordan det ser ud, når den kommer.
2
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 16. jun 2017, 18:35

Åh, så er det i morgen, der er polterabend (eller at jeg møder en farlig kidnapper, det er stadig en mulighed). Jeg fik en sms i går, hvor der stod, at jeg skal møde op på Islands Brygge st. med min cykel om formiddagen. Jeg skal medbringe tøj til inde og ude, solcreme, og så står der, at jeg skal huske cykellygter, for jeg skal cykle rundt hele dagen og natten! Jeg er spændt, men også lidt stresset over det :lol:

Jeg er jo sådan en, der altid pakker til alle tænkelige og utænkelige situationer, så det der med, at jeg ikke ved præcis, hvad jeg skal, gør mig helt panikagtig. Hvad menes der med ude? Kan jeg klare mig med sneakers? Hvordan bliver vejret?! Og og og... Så jeg ender helt sikkert med at pakke en maaaaasse ting, som slet ikke bliver nødvendige. Men altså... ik'?
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Neenah » 16. jun 2017, 18:55

Kalimsofie skrev:Åh, så er det i morgen, der er polterabend (eller at jeg møder en farlig kidnapper, det er stadig en mulighed). Jeg fik en sms i går, hvor der stod, at jeg skal møde op på Islands Brygge st. med min cykel om formiddagen. Jeg skal medbringe tøj til inde og ude, solcreme, og så står der, at jeg skal huske cykellygter, for jeg skal cykle rundt hele dagen og natten! Jeg er spændt, men også lidt stresset over det :lol:

Jeg er jo sådan en, der altid pakker til alle tænkelige og utænkelige situationer, så det der med, at jeg ikke ved præcis, hvad jeg skal, gør mig helt panikagtig. Hvad menes der med ude? Kan jeg klare mig med sneakers? Hvordan bliver vejret?! Og og og... Så jeg ender helt sikkert med at pakke en maaaaasse ting, som slet ikke bliver nødvendige. Men altså... ik'?


Jeg ville helt klart bare nøjes med sneakers. Du kommer sikkert til at traske rigeligt rundt i morgen, så det tror jeg er en god ide. I det mindste ved du noget. Jeg ved ingenting. I princippet ved jeg ikke engang hvornår det er.
0
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 16. jun 2017, 19:59

Neenah skrev:
Kalimsofie skrev:Åh, så er det i morgen, der er polterabend (eller at jeg møder en farlig kidnapper, det er stadig en mulighed). Jeg fik en sms i går, hvor der stod, at jeg skal møde op på Islands Brygge st. med min cykel om formiddagen. Jeg skal medbringe tøj til inde og ude, solcreme, og så står der, at jeg skal huske cykellygter, for jeg skal cykle rundt hele dagen og natten! Jeg er spændt, men også lidt stresset over det :lol:

Jeg er jo sådan en, der altid pakker til alle tænkelige og utænkelige situationer, så det der med, at jeg ikke ved præcis, hvad jeg skal, gør mig helt panikagtig. Hvad menes der med ude? Kan jeg klare mig med sneakers? Hvordan bliver vejret?! Og og og... Så jeg ender helt sikkert med at pakke en maaaaasse ting, som slet ikke bliver nødvendige. Men altså... ik'?


Jeg ville helt klart bare nøjes med sneakers. Du kommer sikkert til at traske rigeligt rundt i morgen, så det tror jeg er en god ide. I det mindste ved du noget. Jeg ved ingenting. I princippet ved jeg ikke engang hvornår det er.


Helt sikkert sneakers, ja!

Ja, på den ene side er det rart at vide noget. På den anden side så... :panik: :panik:
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Skralde » 16. jun 2017, 20:29

Kalimsofie skrev:
Neenah skrev:
Kalimsofie skrev:Åh, så er det i morgen, der er polterabend (eller at jeg møder en farlig kidnapper, det er stadig en mulighed). Jeg fik en sms i går, hvor der stod, at jeg skal møde op på Islands Brygge st. med min cykel om formiddagen. Jeg skal medbringe tøj til inde og ude, solcreme, og så står der, at jeg skal huske cykellygter, for jeg skal cykle rundt hele dagen og natten! Jeg er spændt, men også lidt stresset over det :lol:

Jeg er jo sådan en, der altid pakker til alle tænkelige og utænkelige situationer, så det der med, at jeg ikke ved præcis, hvad jeg skal, gør mig helt panikagtig. Hvad menes der med ude? Kan jeg klare mig med sneakers? Hvordan bliver vejret?! Og og og... Så jeg ender helt sikkert med at pakke en maaaaasse ting, som slet ikke bliver nødvendige. Men altså... ik'?


Jeg ville helt klart bare nøjes med sneakers. Du kommer sikkert til at traske rigeligt rundt i morgen, så det tror jeg er en god ide. I det mindste ved du noget. Jeg ved ingenting. I princippet ved jeg ikke engang hvornår det er.


Helt sikkert sneakers, ja!

Ja, på den ene side er det rart at vide noget. På den anden side så... :panik: :panik:


De tager sikkert pis på dig, så det ender med at du ikke skal bruge en disse af det :fløjt:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 17. jun 2017, 06:21

Skralde skrev:
Kalimsofie skrev:
Neenah skrev:
Kalimsofie skrev:Åh, så er det i morgen, der er polterabend (eller at jeg møder en farlig kidnapper, det er stadig en mulighed). Jeg fik en sms i går, hvor der stod, at jeg skal møde op på Islands Brygge st. med min cykel om formiddagen. Jeg skal medbringe tøj til inde og ude, solcreme, og så står der, at jeg skal huske cykellygter, for jeg skal cykle rundt hele dagen og natten! Jeg er spændt, men også lidt stresset over det :lol:

Jeg er jo sådan en, der altid pakker til alle tænkelige og utænkelige situationer, så det der med, at jeg ikke ved præcis, hvad jeg skal, gør mig helt panikagtig. Hvad menes der med ude? Kan jeg klare mig med sneakers? Hvordan bliver vejret?! Og og og... Så jeg ender helt sikkert med at pakke en maaaaasse ting, som slet ikke bliver nødvendige. Men altså... ik'?


Jeg ville helt klart bare nøjes med sneakers. Du kommer sikkert til at traske rigeligt rundt i morgen, så det tror jeg er en god ide. I det mindste ved du noget. Jeg ved ingenting. I princippet ved jeg ikke engang hvornår det er.


Helt sikkert sneakers, ja!

Ja, på den ene side er det rart at vide noget. På den anden side så... :panik: :panik:


De tager sikkert pis på dig, så det ender med at du ikke skal bruge en disse af det :fløjt:[/quote]

Ja, det skulle helt sikkert ligne dem :sur:
0
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 18. jun 2017, 15:45

Åh ha, sikke en dag i går :lol:

Jeg tog jo ud til Islands Brygge med min cykel (og jeg var meget dygtig og havde kun pakket solcreme og regntøj!), hvor jeg mødte en flok på 6 friske piger, der pyntede min cykel med hæklede blomster, vindmølle og de der farvede kugler, man sætter på egerne :-D Og så fik jeg en fiiiin lyserød kasket, yay!
Så cyklede vi ned til havnen, hvor de havde lejet en Goboat, som vi sejlede rundt i et par timer, mens vi quizzede og tøsesnakkede og drak både Asti og shots og spiste jordbær, kage og sandwiches. Åh, det var lækkert. Perfekt temperatur og både sol og frisk vind!

Efter det cyklede vi til Frederiksberg, hvor vi lå og dasede lidt i solen i en park og spiste mere kage og drak cider. Og så skulle vi ned til en butik på Gammel Kongevej, hvor man kan male porcelæn. Så der blev lige malet skåle, fade og en enkelt vase til at pynte herhjemme - de bliver glaseret og kan hentes i næste uge. Er meget spændt på, hvor kønne de egentlig er :lol:

Og så bagefter hjem til min veninde til grill, rosévin og kongespil på græsset i gården. Og da det blev koldt, gik vi op i lejligheden og lavede sjove drinks og spillede spil. Efter midnat var vi bare tre tilbage, som gik amok på dansegulvet og dansede til den lyse morgen til gamle danske 80'er hits - helt perfekt :lun:

En helt perfekt dag i rigtig dejligt selskab!
10
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Bryllup i det grønne 12.08.2017

Indlægaf Kalimsofie » 18. jun 2017, 15:55

...Det bedste var næsten, at jeg fik lov til at sove længe i dag. Helt til kl. 10! Det er stort, når man ellers bliver hevet tidligt ud af sengen af troldebarnet hver morgen :lol:
1

Tilbage til "Fest og bryllup"