Morgengave?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Morgengave?

Indlægaf Comfortzone » 18. apr 2017, 10:39

Ficus skrev:
Comfortzone skrev:Jeg har givet ham et citrontræ. Jeg har ikke fået min gave af ham endnu eftersom vi jo først skal giftes om godt tre uger, men træet fik han nu fordi jeg vidste at han selv var ved at undersøge hvor han kunne få et pænt et i en god størrelse.

Jeg synes egentlig selv det er en ret lam gave, men han er vild med det og blev endda lidt misty eyed, hvilket er lidt sjovt :lol: Min store stærke mand med fuldskæg und alles stod der med tårer i øjnene fordi jeg gav ham et træ :lun:


Det er en fin gave :lun:

Min kæreste vil også gerne have et citrontræ! Kan se at han har googlet sorter og pleje, men han blev vist enig med sig selv om at vente til vi har en have.

Jeg har virkelig undret mig meget over det ønske :gruble:

Så hvad giver man til manden der har alt? Åbenbart citrontræer :-D


Han elsker det :) Men det er lidt sjovt at hans morgengave er købt i haveafdelingen i Bilka :lol:

Han kunne selvfølgelig ikke lade være med at give mig min gave. Han blev ved med at tale frem og tilbage fordi han egentlig gerne ville vente, men samtidig også bare gerne ville give mig den. Så det var "altså, det kan sagtens vente" til "men på den anden side vil det faktisk give mening hvis du får den før brylluppet" indtil han havde fået overtalt sig selv :lol: Jeg var ikke nogen stor hjælp for jeg sagde at det måtte han helt selv bestemme :-D
Men jeg fik nogle fine, fine diamantøreringe, der er købt til at passe til min forlovelsesring, som er sådan en american style kæmpesten. Han er virkelig god til at finde gaver :lun:
3
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2206
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3228

Re: Morgengave?

Indlægaf flicka » 29. apr 2017, 13:18

Jeg tror, jeg ønsker mig en Jielde gulvlampe i morgengave :gruble:
Og ellers prøver jeg at finde smykker, sko eller tasker, jeg kan lide og som er indenfor budgettet på 4-5000.
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Jan25
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14. jun 2017, 12:49
Kort karma: 0

Re: Morgengave?

Indlægaf Jan25 » 14. jun 2017, 12:56

Hej :)

Jeg har lige været på bryllup hvor brudgommen fik træ-butterfly. Jeg synes det var rigtig spændene :) Håber det hjælper!

Jan
0

Tilbage til "Fest og bryllup"