Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf Delfin » 10. feb 2017, 19:25

kidkomb skrev:
Delfin skrev:
kidkomb skrev:Specielt mine str 75G ville gøre sig godt i den der. Måske ville de endda dække navlen. Vil det blive betraget som mere tækkeligt i så fald?


Sådan, så er jeg helt sikker på, du tager festen med storm

Billede

Det er lige mig. Og specielt sådan en lidt feminazi rød teenager. Hun ville være helt fjong med outfittet. :lol:

Måske ville hun faktisk, og så gå fuldkommen balajka med sildemad, når en mand dristede sig til bare at kigge i hendes retning :devil:


Så er den klaret og ikke mere at være nervøs over. :klap:
1
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf Delfin » 10. feb 2017, 19:29

Men ok når de dækker navlen er det måske mere i denne retning

Billede
1
14 11 14
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf kidkomb » 10. feb 2017, 19:29

Delfin skrev:Men ok når de dækker navlen er det måske mere i denne retning

Billede

Jeg tror vi lander på en blød mellemting :lol: :lol:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf milisa » 26. feb 2017, 22:49

kidkomb skrev:
godtnavn skrev:
FruDulle skrev:En af de bedste fester i mit liv var på min tidligere arbejdsplad hvor der skulle holdes bryllup. Det var SÅ fedt. Alle fik fine håndskrevne invitationer med "Kære brud, svigerfar, stive onkel Allan, studiekammerater osv. Det var mega fedt. Da det var en it virksomhed var det begrænset hvor mange kvinder der var, så der var 6-7 friske fyre der var damer. Jeg var brud iøvrigt og vores administerende direktør var min far. Der var taler, sange, show og en masse indlagte ting som bare gjorde det hele virkelig skægt og bizart. Hold op hvor var det sjovt og totalt gennemført.

Der var kun en der nægtede at påtage rollen, hun skulle være fodboldfan fra det modsatte hold af det hun i virkeligheden holdt med.

Men hvis der er nogle der skal med til jeres fest som ikke har roller eller andet og konceptet halter- for det lyder din rolle som, så er det jo ikke fedt.


Men der er altså forskel på en fest blandt kollegaer der kender hinanden, eller i hvert fald kender en del af de andre, og så en "lær hinanden at kende"-fest, til sidstnævnte fest giver det absolut ingen mening at folk ikke må være dem selv.

Men selv med folk jeg kender gider jeg ikke spille skuespil en hel aften, kan stadig bedst lide at være mig selv og at folk omkring mig er dem selv. Men nu er mine venner også ret awesome som dem selv :P Var jeg til det andet ville jeg gå til rollespil.

Specielt hvis det skal være sådan noget med at ingen ved HVEM der har fået roller og hvem der bare er dem selv.
Jeg gider fandme ikke give indtryk af at være en kontræt EL-vælger.
Det er kun en "lær de andre at kende-fest" for mig et et par andre :mellow: De andre kender hinanden nogenlunde.


Du kunne jo også vælge christiania-udgaven med dreadlocks og blomster og guitar og "vi skal altzå lizzom føøøøøøøøle hinanden" - og ved optræk til pinlig tavshed eller skænderier eller begge dele, hiver du guitaren frem og begynder at synge kumbayamylord - og nej, du behøver ikke kunne akkorderne.....
1
Tally-ho
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf kidkomb » 26. feb 2017, 22:54

Jeg valgte at være klædt normalt, omend ungdommeligt og afslappet, og té mig røvtvært og belære andre om kommunismens glæder.
Det var nemt fordi kommunister gør mig irriteret, så jeg blev irriteret på mig selv :lol:
Festen gik fint. Det bliver bestemt aldrig min yndlings måde at være til fest på, men jeg overlevede og havde det endda hyggeligt og sjovt (specielt da vi ligesom gled mere ud af rollerne og var os selv.
Tak for al hjælpen :D
10
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf LaScrooge » 27. feb 2017, 09:57

kidkomb skrev:Jeg valgte at være klædt normalt, omend ungdommeligt og afslappet, og té mig røvtvært og belære andre om kommunismens glæder.
Det var nemt fordi kommunister gør mig irriteret, så jeg blev irriteret på mig selv :lol:
Festen gik fint. Det bliver bestemt aldrig min yndlings måde at være til fest på, men jeg overlevede og havde det endda hyggeligt og sjovt (specielt da vi ligesom gled mere ud af rollerne og var os selv.
Tak for al hjælpen :D


Godt at høre! Jeg er lige kommet ind i tråden nu og jeg ville også have hadet det. Og én ting jeg synes er underligt generelt, det er at skabe en negativ rolle til en fest, hvor det er meningen, at man skal have det sjovt. Er det fedt at have negative gæster? Skaber det en fed stemning at der er en træls, demonstrativ teenager, der er sur og kritisk og ikke gider være der? Hvorfor ikke lave roller der bidrager med noget godt og sjovt, varmt og venligt?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf paint » 27. feb 2017, 14:38

Der er et par, i min umiddelbare venne/bekendtskabs-kreds, som elsker den slags arrangementer. De er frygtet viden om. Når rygtet går, at de snakker om snart at holde en fest, begynder folk at skrive løs i kalendere og på Facebook, om alle de ting de skal til i den nærmeste fremtid.
Alverdens planer om smutture til storbyer, og en forlænget weekend i onkel Ejners sommerhus i Jylland eller nogen man kender, der har en ødegård langt oppe i Sverige., som har inviteret – myldrer pludselig frem.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf Purple Haze » 27. feb 2017, 18:02

paint skrev:Der er et par, i min umiddelbare venne/bekendtskabs-kreds, som elsker den slags arrangementer. De er frygtet viden om. Når rygtet går, at de snakker om snart at holde en fest, begynder folk at skrive løs i kalendere og på Facebook, om alle de ting de skal til i den nærmeste fremtid.
Alverdens planer om smutture til storbyer, og en forlænget weekend i onkel Ejners sommerhus i Jylland eller nogen man kender, der har en ødegård langt oppe i Sverige., som har inviteret – myldrer pludselig frem.


Det er egentlig ret ucharmerende.
Synes bare folk skal melde ud at de ikke kan, hvis ikke de gider.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf paint » 27. feb 2017, 18:41

Purple Haze skrev:
paint skrev:Der er et par, i min umiddelbare venne/bekendtskabs-kreds, som elsker den slags arrangementer. De er frygtet viden om. Når rygtet går, at de snakker om snart at holde en fest, begynder folk at skrive løs i kalendere og på Facebook, om alle de ting de skal til i den nærmeste fremtid.
Alverdens planer om smutture til storbyer, og en forlænget weekend i onkel Ejners sommerhus i Jylland eller nogen man kender, der har en ødegård langt oppe i Sverige., som har inviteret – myldrer pludselig frem.


Det er egentlig ret ucharmerende.
Synes bare folk skal melde ud at de ikke kan, hvis ikke de gider.


Tjah. Det kan du egentlig have ret i. Men som jeg har hørt det (jeg er ikke personligt involveret) så synes folk vist rigtig godt om parret - de er også altid inviteret med til diverse ting - og netop derfor kan det måske være svært at sige, at man ikke rigtig har lyst til deres avancerede fester (som de selv synes er rigtig sjove)
Mange mennesker, har det jo sådan at der kan være ting, de synes er svære at sige, uden at såre folk - og så prøver man at knibe uden om.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvordan ser jeg ud hvis jeg er 18 og ungdomspolitisk?

Indlægaf vibbsen » 28. feb 2017, 07:23

Jeg er sådan en som ville synes at det var alle-tiders festkoncept. Jeg ELSKER rollespil. Og jeg ville gå op i opgaven med liv og sjæl.

Hr.vibbsen derimod. Han ville blankt nægte at deltage. Ikke på vilkår om jeg ville kunne få ham slæbt med. Fremmede mennesker. Alkohol. Udklædning. Han vil hellere have neglene hevet langsomt af med en tang.

Den slags koncepter fungere rigtig godt for mennesker som har en grad af ekstrem ekstrovert i sig.. Men det fungere til gengæld rigtig rigtig dårligt for de fleste andre. Nogen kan måske liiiige få det til at fungerer hvis de får et vist mål af alkohol. Men i min - forholdsvis store - omgangskreds kan jeg faktisk kun komme på 2 eller 3 udover mig som ville synes at det var sådan rigtig sjovt. Resten ville synes det var pinligt og træls.

Så jeg tænker sådan lidt at det er et koncept som man måske skal være liiiidt varsom med.

Men godt at det trods alt blev en god fest.
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Fest og bryllup"