Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Filipai » 31. jan 2017, 09:36

Comfortzone skrev:http://www.asos.com/asos/asos-bridal-maxi-prom-skirt/prd/6635256?iid=6635256&clr=Cream&SearchQuery=&cid=21606&pgesize=36&pge=3&totalstyles=147&gridsize=3&gridrow=5&gridcolumn=3

Og så har de fanme sat den ned siden jeg købte den i sidste uge :sur: røvhatte! Det er lige før jeg sender den tilbage og køber den igen-igen bare for at spare 300 kr.


Det havde jeg gjort. Der er fri fragt, og hvis du ellers sørger for at bestille først og så sende den anden retur, er det da en lille indsats for 300 kr. Men altså jeg er også på SU, 300 kr er meget :D
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 31. jan 2017, 09:40

Filipai skrev:
Comfortzone skrev:http://www.asos.com/asos/asos-bridal-maxi-prom-skirt/prd/6635256?iid=6635256&clr=Cream&SearchQuery=&cid=21606&pgesize=36&pge=3&totalstyles=147&gridsize=3&gridrow=5&gridcolumn=3

Og så har de fanme sat den ned siden jeg købte den i sidste uge :sur: røvhatte! Det er lige før jeg sender den tilbage og køber den igen-igen bare for at spare 300 kr.


Det havde jeg gjort. Der er fri fragt, og hvis du ellers sørger for at bestille først og så sende den anden retur, er det da en lille indsats for 300 kr. Men altså jeg er også på SU, 300 kr er meget :D


Way ahead ;) Jeg bestilte den med det samme og den anden går retur når min kæreste er hjemme fra arbejde og kan køre på posthuset for mig (jeg er syg :rulle:).
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Filipai » 31. jan 2017, 09:42

Comfortzone skrev:
Filipai skrev:
Comfortzone skrev:http://www.asos.com/asos/asos-bridal-maxi-prom-skirt/prd/6635256?iid=6635256&clr=Cream&SearchQuery=&cid=21606&pgesize=36&pge=3&totalstyles=147&gridsize=3&gridrow=5&gridcolumn=3

Og så har de fanme sat den ned siden jeg købte den i sidste uge :sur: røvhatte! Det er lige før jeg sender den tilbage og køber den igen-igen bare for at spare 300 kr.


Det havde jeg gjort. Der er fri fragt, og hvis du ellers sørger for at bestille først og så sende den anden retur, er det da en lille indsats for 300 kr. Men altså jeg er også på SU, 300 kr er meget :D


Way ahead ;) Jeg bestilte den med det samme og den anden går retur når min kæreste er hjemme fra arbejde og kan køre på posthuset for mig (jeg er syg :rulle:).


Haha, jeg så det godt lige da jeg havde sendt det. Fornuftigt, det er jo penge lige i lommen.
Øv med sygdom (know the feeling, vi er begge ramt herhjemme, selvom det nok er mest jetlag for mit vedkommende)
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 31. jan 2017, 09:44

Planen er at nederdelen skal lægges op så den får en lille bue op over fødderne. Den skulle jo egentlig være gulvlang, men jeg gider ikke gå og sparke til den. Den er så lang at jeg også kan få et lillebitte slæb :love:
Det bliver så fint.

flicka foreslog en tynd cashmeretrøje til og det tror jeg at jeg gør også. Bare fordi at temperaturen kan svinge ret meget i San Francisco i maj (siger Excoastal :-D ) og jeg gider ikke gå og fryse :)
1
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 14. feb 2017, 12:15

Nå, jeg har lige haft fat i kommunen. Kunne ikke forstå at ægteskabsattesten ikke var kommet. Der stod op til fire ugers sagsbehandlingstid og nu er der gået en måned.
Den var da sendt d. 23/1. Med posten.

Vi får en ny og så henter vi den selv på fredag. Jeg er da helt glad for at jeg var i god tid!

Det eneste, der står i vejen nu er, at min kæreste netop har fået nyt arbejde og han vil ikke spørge om ferie allerede før han starter. Det kan godt gøre mig en lille smule skør...!
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf MissHindenburg » 28. feb 2017, 15:02

Comfortzone skrev:http://www.asos.com/asos/asos-bridal-maxi-prom-skirt/prd/6635256?iid=6635256&clr=Cream&SearchQuery=&cid=21606&pgesize=36&pge=3&totalstyles=147&gridsize=3&gridrow=5&gridcolumn=3

Og så har de fanme sat den ned siden jeg købte den i sidste uge :sur: røvhatte! Det er lige før jeg sender den tilbage og køber den igen-igen bare for at spare 300 kr.


http://www.asos.com/asos/asos-deep-plun ... =246345966

Her er toppen. Den er udsolgt nu og jeg nåede selvfølgelig at betale fuld pris for den :rulle: Den var ellers nede i 135 kr.
Nå, mindre end 1000 kr. for hele min brudekjole er også okay. Især fordi alternativet kostede det tidobbelte :lol:


Hvor er det nogle fine ting - og fedt at du fik mulighed for at spare penge (jvf. det du skriver nedenunder!)

Jeg kan godt forstå at du bliver lidt skør af det med din kæreste og jeres ferie - jeg håber at han snart får spurgt! Jo før han får det sagt jo bedre, både for hans arbejdsplads men så sandelig også for jer. Mon ikke nok han skal få fri, hvis han fortæller hvad I skal på jeres ferie? Altså i al fortrolighed, til hans chef.
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 6. mar 2017, 09:59

MissHindenburg skrev:
Comfortzone skrev:http://www.asos.com/asos/asos-bridal-maxi-prom-skirt/prd/6635256?iid=6635256&clr=Cream&SearchQuery=&cid=21606&pgesize=36&pge=3&totalstyles=147&gridsize=3&gridrow=5&gridcolumn=3

Og så har de fanme sat den ned siden jeg købte den i sidste uge :sur: røvhatte! Det er lige før jeg sender den tilbage og køber den igen-igen bare for at spare 300 kr.


http://www.asos.com/asos/asos-deep-plun ... =246345966

Her er toppen. Den er udsolgt nu og jeg nåede selvfølgelig at betale fuld pris for den :rulle: Den var ellers nede i 135 kr.
Nå, mindre end 1000 kr. for hele min brudekjole er også okay. Især fordi alternativet kostede det tidobbelte :lol:


Hvor er det nogle fine ting - og fedt at du fik mulighed for at spare penge (jvf. det du skriver nedenunder!)

Jeg kan godt forstå at du bliver lidt skør af det med din kæreste og jeres ferie - jeg håber at han snart får spurgt! Jo før han får det sagt jo bedre, både for hans arbejdsplads men så sandelig også for jer. Mon ikke nok han skal få fri, hvis han fortæller hvad I skal på jeres ferie? Altså i al fortrolighed, til hans chef.


Har helt glemt min tråd :lol:
Har været noget ophængt med arbejde, men har lige et par rolige dage nu.
Min kæreste har fået ferie (hans nye chef var pænt misundelig :-D ) og i aften får vi styr på marriage license og civil ceremony :lun:

Shit, det kommer tæt på lige pludselig :panik:
5
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 7. mar 2017, 09:41

Så er der booket tid til at hente marriage license d. 10/5 kl. 12 og til civil ceremony d. 11/5 kl. 11 :banan:
Så er der bare tilbage at håbe på at vores kufferter kommer frem sammen med os (så vi ikke skal giftes i joggingtøj...!) og at vores dommer/giftefoged synes, der er stille nok i bygningen til at vi kan blive gift i the rotunda. Så vidt jeg er blevet fortalt så finder de fleste non-private ceremonies sted der, men hvis der er tryk på med mange turister og/eller bryllupper, så bliver det i et mere privat værelse i stueetagen.

Oh my GOD (tilsæt selv Janice), det kommer tæt på nu :nerve:

Jeg sidder lige så stille på kontor med åndenød og koldsved. En kollega var lige forbi mens jeg sad og bestilte tiderne og han spurgte lidt bekymret om jeg var okay for jeg var helt hvid i ansigtet.
Jeg ved faktisk ikke om jeg er helt okay. Det er en pænt stor beslutning, det der med at blive gift og nu er det virkeligt. Altså, sådan helt ægte virkeligt :nerve:
Min comfort zone er pludselig meget langt væk og min kæreste, der ellers er en tryghedsnarkoman af de større, er bare sådan helt "Yay :banan: " og ellers bare helt rolig og afklaret omkring det. Jeg er mere til den grådlabile side og skifter mellem at have bobler i maven fordi det er så FEDT og at have en syden i maven fordi det er så STORT :genert: :lol: :tie:

:panik:
4
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Akehurst2 » 7. mar 2017, 09:46

Hvor er det bare fantastisk! :love:

Men jeg ville overveje at putte bryllupstøjet i håndbagagen. Bare just in case.
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 7. mar 2017, 09:51

Akehurst2 skrev:Hvor er det bare fantastisk! :love:

Men jeg ville overveje at putte bryllupstøjet i håndbagagen. Bare just in case.


Det har vi også gjort, overvejet det altså, men der er ikke plads. Vi prøver at se om vi kan gøre et eller andet, men det er også træls hvis det kommer frem og min kjole er krøllet til ukendelighed.

Lige nu er jeg glad for at jeg skal være alene i aften så jeg lige kan få det hele på plads i mit hoved :lol:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Fru Sunshine » 7. mar 2017, 12:49

Det er fantastisk.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 15. mar 2017, 12:40

Så kom håret også på plads :love:
Jeg har virkelig meget hår og det er ret langt så jeg var inde i en overvejelse om simpelthen at klippe det skulderlangt, men nu lader jeg det være og har fundet en måde at sætte det op på, der passer til kjolen, som passer til mig om og som jeg selv kan sætte.

Kunne så også lige konstatere at jeg har taget et par kilo på og de har sat sig direkte på maven :shock: Hvilket betyder at jeg ikke kan lukke kjolen ordentligt. Har vist levet for godt. Må hellere få gang i løbeskoene og hvis nogen har et tip til at tabe sig lidt, ret hurtigt, så sig endelig til!
1
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 26. mar 2017, 20:06

Så er alting vist på plads.
Der er bestilt overnatning på Island, jeg har arrangeret min kærestes morgengave, ExCoastal er kørt i stilling som vidne/fotograf/guide/moralsk opbakning (måske/måske ikke sammen med sin kone), Alcatraz-billetter er købt og efter min kærestes ønske er der indlagt besøg på Mikkeller Bar :lol:

Mein Gott im Himmel, hvor kommer det dog tæt på nu! Jeg er skiftevis kold og klam af panik og totalt head over heels in love i min kæreste og bare sådan verden i al almindelighed :lun:
8
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf flicka » 28. mar 2017, 19:13

Comfortzone skrev:Så er alting vist på plads.
Der er bestilt overnatning på Island, jeg har arrangeret min kærestes morgengave, ExCoastal er kørt i stilling som vidne/fotograf/guide/moralsk opbakning (måske/måske ikke sammen med sin kone), Alcatraz-billetter er købt og efter min kærestes ønske er der indlagt besøg på Mikkeller Bar :lol:

Mein Gott im Himmel, hvor kommer det dog tæt på nu! Jeg er skiftevis kold og klam af panik og totalt head over heels in love i min kæreste og bare sådan verden i al almindelighed :lun:


Hvor er det bare vildt! Det er jo lige om lidt.. :dåne:

Det bliver så godt!
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Han sagde ja og jeg sagde ja - alle sagde ja

Indlægaf Comfortzone » 29. mar 2017, 06:49

flicka skrev:
Comfortzone skrev:Så er alting vist på plads.
Der er bestilt overnatning på Island, jeg har arrangeret min kærestes morgengave, ExCoastal er kørt i stilling som vidne/fotograf/guide/moralsk opbakning (måske/måske ikke sammen med sin kone), Alcatraz-billetter er købt og efter min kærestes ønske er der indlagt besøg på Mikkeller Bar :lol:

Mein Gott im Himmel, hvor kommer det dog tæt på nu! Jeg er skiftevis kold og klam af panik og totalt head over heels in love i min kæreste og bare sådan verden i al almindelighed :lun:


Hvor er det bare vildt! Det er jo lige om lidt.. :dåne:

Det bliver så godt!


I dag er der seks uger til vi skal hente vores marriage license :dåne:

Det er jo helt vildt!
Vi sad og skrev sammen over messenger den anden dag og kom til at tale om det. Han er lidt en træmand så der bliver ikke sat så mange ord på følelser. Anyway, han skrev at han aldrig havde glædet sig så meget til noget i sit liv og at han temmelig sikkert ville få tårer i øjnene når vi stod der.
Årh :lun:
6

Tilbage til "Fest og bryllup"