Alternativt nytår :)

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf godtnavn » 18. nov 2016, 17:11

Strangas kager er så gode! Har spist kage der et par gange, det er sådan jeg kan glæde mig i ugevis hvis jeg ved jeg skal derhen :genert: De laver en nytårskage hvert år og har savlet over billeder i årevis, i år skal det være har jeg besluttet :D Kæresten har dog snakket om isdessert fra LaGlace men det kan han godt glemme :lol:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf LadyFox » 18. nov 2016, 17:15

godtnavn skrev:Strangas kager er så gode! Har spist kage der et par gange, det er sådan jeg kan glæde mig i ugevis hvis jeg ved jeg skal derhen :genert: De laver en nytårskage hvert år og har savlet over billeder i årevis, i år skal det være har jeg besluttet :D Kæresten har dog snakket om isdessert fra LaGlace men det kan han godt glemme :lol:

LaGlace OG Strangas lyder da ellers ikke dårligt :P Om end måske alligevel lidt for meget, men jeg takkede nu ikke nej :lol:
1
...
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf godtnavn » 18. nov 2016, 17:21

LadyFox skrev:
godtnavn skrev:Strangas kager er så gode! Har spist kage der et par gange, det er sådan jeg kan glæde mig i ugevis hvis jeg ved jeg skal derhen :genert: De laver en nytårskage hvert år og har savlet over billeder i årevis, i år skal det være har jeg besluttet :D Kæresten har dog snakket om isdessert fra LaGlace men det kan han godt glemme :lol:

LaGlace OG Strangas lyder da ellers ikke dårligt :P Om end måske alligevel lidt for meget, men jeg takkede nu ikke nej :lol:


Min kæreste mener kun vi skal have én af delene når vi kun er 2 :sur: Dumme mand!
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf Sangius » 18. nov 2016, 17:35

Da jeg var gravid drak jeg en alkofri champagne nytårsaften. Den var faktisk udmærket, omend lidt sød. Det gav mig lov at poppe proppen - så jeg var glad. Købte den i kvickly :)
Alkofri hvidvin er også udmærket. Hold jer fra rødvin. Det smager af usødet, tynd saftevand :S
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf LadyFox » 18. nov 2016, 17:41

Sangius skrev:Da jeg var gravid drak jeg en alkofri champagne nytårsaften. Den var faktisk udmærket, omend lidt sød. Det gav mig lov at poppe proppen - så jeg var glad. Købte den i kvickly :)
Alkofri hvidvin er også udmærket. Hold jer fra rødvin. Det smager af usødet, tynd saftevand :S

Jeg har nu smagt en overraskende god alkoholfri rødvin, jeg glemte desværre bare at få navnet. :(
Kan du huske hvad champagnen hed? :)
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf LadyFox » 18. nov 2016, 17:42

godtnavn skrev:
LadyFox skrev:
godtnavn skrev:Strangas kager er så gode! Har spist kage der et par gange, det er sådan jeg kan glæde mig i ugevis hvis jeg ved jeg skal derhen :genert: De laver en nytårskage hvert år og har savlet over billeder i årevis, i år skal det være har jeg besluttet :D Kæresten har dog snakket om isdessert fra LaGlace men det kan han godt glemme :lol:

LaGlace OG Strangas lyder da ellers ikke dårligt :P Om end måske alligevel lidt for meget, men jeg takkede nu ikke nej :lol:


Min kæreste mener kun vi skal have én af delene når vi kun er 2 :sur: Dumme mand!

Hvis det er ham der begrænser så er det kun rimeligt at det er dig der bestemmer hvilken dessert det bliver :D
0
...
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf godtnavn » 18. nov 2016, 17:45

LadyFox skrev:
godtnavn skrev:
LadyFox skrev:
godtnavn skrev:Strangas kager er så gode! Har spist kage der et par gange, det er sådan jeg kan glæde mig i ugevis hvis jeg ved jeg skal derhen :genert: De laver en nytårskage hvert år og har savlet over billeder i årevis, i år skal det være har jeg besluttet :D Kæresten har dog snakket om isdessert fra LaGlace men det kan han godt glemme :lol:

LaGlace OG Strangas lyder da ellers ikke dårligt :P Om end måske alligevel lidt for meget, men jeg takkede nu ikke nej :lol:


Min kæreste mener kun vi skal have én af delene når vi kun er 2 :sur: Dumme mand!

Hvis det er ham der begrænser så er det kun rimeligt at det er dig der bestemmer hvilken dessert det bliver :D


Ja! Jeg tror lige nu hedder planen at se hvad smagene er i Strangas nytårskage i år, er der f.eks. kokos eller lakrids i så vinder La Glace da kæresten ikke kan lide lakrids (udover når det er lakrids, men han kan ikke lide det i kager osv.). Jeg krydser fingre for noget med passionsfrugt, karamel eller hvid chokolade.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf Sangius » 18. nov 2016, 17:47

:træt:
LadyFox skrev:
Sangius skrev:Da jeg var gravid drak jeg en alkofri champagne nytårsaften. Den var faktisk udmærket, omend lidt sød. Det gav mig lov at poppe proppen - så jeg var glad. Købte den i kvickly :)
Alkofri hvidvin er også udmærket. Hold jer fra rødvin. Det smager af usødet, tynd saftevand :S

Jeg har nu smagt en overraskende god alkoholfri rødvin, jeg glemte desværre bare at få navnet. :(
Kan du huske hvad champagnen hed? :)


Nej, desværre ikke. Men der var den eneste der var i Kvickly som ikke var en børnechampagne :) .

Vil gerne høre navnet på den der rødvin hvis du kommer på det, har kun været uheldig hver gang jeg har prøvet :p
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf LadyFox » 18. nov 2016, 17:52

Sangius skrev::træt:
LadyFox skrev:
Sangius skrev:Da jeg var gravid drak jeg en alkofri champagne nytårsaften. Den var faktisk udmærket, omend lidt sød. Det gav mig lov at poppe proppen - så jeg var glad. Købte den i kvickly :)
Alkofri hvidvin er også udmærket. Hold jer fra rødvin. Det smager af usødet, tynd saftevand :S

Jeg har nu smagt en overraskende god alkoholfri rødvin, jeg glemte desværre bare at få navnet. :(
Kan du huske hvad champagnen hed? :)


Nej, desværre ikke. Men der var den eneste der var i Kvickly som ikke var en børnechampagne :) .

Vil gerne høre navnet på den der rødvin hvis du kommer på det, har kun været uheldig hver gang jeg har prøvet :p

Jeg må kigge i Kvickly en af dagene :D Og jeg giver besked hvis jeg nogensinde møder hende der gav alkoholfri rødvin igen :D
0
...
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf JoyNips » 18. nov 2016, 18:01

Vi holdet altid tomands-nytår. Stille og roligt med lidt ekstragod mad, brætspil, film, kransekage, slik, chips og tidligt i seng når det er slut med at buldre. Vi har udsigt over søerne i Kbh, så vi kigger bare ud ad vinduet når det bliver midnat.
Vi plejer at være spontane med maden og købe ind på dagen, men i år er jeg gået på barsel i starten af december og det er vores sidste år som bare to, så måske planlægger vi i god tid for en gangs skyld.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf Buller » 20. nov 2016, 18:29

Jeg ville tage til nytårsgalla i koncerthuset.

Eller rettere, det skal jeg men jeg ville anbefale det til jer også :D Man behøver ikke have gallatøj på, det er mest henvendt til orkesteret.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Alternativt nytår :)

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. nov 2016, 19:52

Vi plejer at gøre meget ud af maden, når vi holder det alene derhjemme.

Så planlægger vi flere retter, som kræver det meste af eftermiddagen i køkkenet, og pynter op med serpentiner og det pæne stel.

Ved midnat tager vi Asti, glas og kransekage samt et tæppe med i ud naturen og finder en god udkigspost til at se de andres fyrværkeri.

Måske når vi også at se en film - men jeg synes virkelig, at hele dagen plejer at gå med madlavning, og det er virkelig hyggeligt at gå i køkkenet sammen.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Fest og bryllup"