Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
bluetof1
Kort karma: 651
Likede indlæg: 4143

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf bluetof1 » 7. feb 2018, 11:27

Ficus skrev:Jeg synes også dit tøj lyder fint!

Når man er medlem i en bryllupsgruppe på FB, så ser man virkelig mange “stilforvirrede” bryllupper synes jeg. Du havde nok ikke været i tvivl, hvis tonen og invitationen, havde passet bedre med festtypen. Ikke nødvendigvis at det er på rådhus, det siger efterhånden ikke så meget om festen. Men campingpladsen peger måske ikke rigtig i retning af super formelt og slet ikke galla.

Nej, det er nemlig lidt træls at det ikke passer sammen. Det ville være nemmere at regne sig frem til hvad de gerne ville have. Selv dem, der er ligeglade er jo ikke helt ligeglade.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
godtnavn
Kort karma: 424
Likede indlæg: 3570

Indlægaf godtnavn » 7. feb 2018, 11:55

bluetof1 skrev:
Ficus skrev:Jeg synes også dit tøj lyder fint!

Når man er medlem i en bryllupsgruppe på FB, så ser man virkelig mange “stilforvirrede” bryllupper synes jeg. Du havde nok ikke været i tvivl, hvis tonen og invitationen, havde passet bedre med festtypen. Ikke nødvendigvis at det er på rådhus, det siger efterhånden ikke så meget om festen. Men campingpladsen peger måske ikke rigtig i retning af super formelt og slet ikke galla.

Nej, det er nemlig lidt træls at det ikke passer sammen. Det ville være nemmere at regne sig frem til hvad de gerne ville have. Selv dem, der er ligeglade er jo ikke helt ligeglade.

Jeg er vitterlig ligeglad så længe de hverken har brudekjole på eller er nøgne. Er folk tilpasse og følers sig smukke er jeg glad. Der er dog enkelte personer jeg ikke er ligeglad med påklædningen hos, f.eks. min mand, søster (hun er brudepige, her betaler jeg tøjet så har medindflydelse) og far.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 528
Likede indlæg: 8794

Indlægaf Lemonella » 7. feb 2018, 14:11

Jeg bryder mig slet ikke om dresscodes. Slet ikke efter min ældste søns bryllup, hvor min svigerdatter udtrykkeligt havde skrevet “galla”. Vi var 2 i galla. Resten kom i, hvad de nu mente var fint nok. Der var både kort og langt, buksedragter og sorte kjoler.
Jeg ville ønske jeg selv havde købt en pæn lang maxikjole i H&M til en pris, der var overkommelig og noget, der kunne bruges flere gange.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 53
Likede indlæg: 902

Indlægaf Alphilia » 24. feb 2018, 11:27

Hvornår er det normalt man sætter SU ift festen? 1 måned,2 måneder før?
0
godtnavn
Kort karma: 424
Likede indlæg: 3570

Indlægaf godtnavn » 24. feb 2018, 11:45

Alphilia skrev:Hvornår er det normalt man sætter SU ift festen? 1 måned,2 måneder før?

Tror en måned før er det normale, men vi har sat den små to måneder før, så er der tid til at rykke for svar til dem der ikke har svaret til tiden (dem synes jeg altid der er nogle stykker af) og så har vi god tid til at få styr på alt. Jeg tænker folk alligevel godt ved om de kommer et par måneder før.
1
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 155
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Zonta » 24. feb 2018, 23:57

Alphilia skrev:Hvornår er det normalt man sætter SU ift festen? 1 måned,2 måneder før?

Vi havde SU to måneder før.
1
Aquadorable
Kort karma: 128
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 1412

Indlægaf Aquadorable » 26. feb 2018, 06:09

Vi havde SU præcis en måned før :)
0
:love:
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 442
Likede indlæg: 6654

Indlægaf Joe » 13. mar 2018, 20:27

Hvad er jeres erfaring med udsyning af kjoler?
Jeg skal til tilretning med min brudekjole på lørdag. I mellemtiden er jeg blevet lidt rund på maven, og jeg bliver forhåbentlig kun mere rund inden brylluppet 5/5, hvor jeg altså vil være gravid i 22. Uge.

Jeg er virkelig glad for min kjole og ville være ked af at skulle have en anden. Sidder og nærstuderer billederne for at se om der kunne være plads til en lille mave og nogle større bryster (som i forvejen var lidt for store til kjole ved køb.)

Er der nogen af jer der har erfaringer med at få syet ud? Kan I ikke lige sige til mig, det godt kan lade sig gøre?
0
Man sku’ nok ha’ været der...
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 13. mar 2018, 20:37

Joe skrev:Hvad er jeres erfaring med udsyning af kjoler?
Jeg skal til tilretning med min brudekjole på lørdag. I mellemtiden er jeg blevet lidt rund på maven, og jeg bliver forhåbentlig kun mere rund inden brylluppet 5/5, hvor jeg altså vil være gravid i 22. Uge.

Jeg er virkelig glad for min kjole og ville være ked af at skulle have en anden. Sidder og nærstuderer billederne for at se om der kunne være plads til en lille mave og nogle større bryster (som i forvejen var lidt for store til kjole ved køb.)

Er der nogen af jer der har erfaringer med at få syet ud? Kan I ikke lige sige til mig, det godt kan lade sig gøre?

Hvordan ser kjolen ud?
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Joe

Indlægaf Joe » 13. mar 2018, 20:46

bluetof1 skrev:
Joe skrev:Hvad er jeres erfaring med udsyning af kjoler?

Hvordan ser kjolen ud?

For en stund... Taget før nogen mente, ubeskyttet sex var en god idé.
Senest rettet af Joe 14. mar 2018, 15:24, rettet i alt 1 gang.
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 13. mar 2018, 20:51

Ja, man skal holde sig fra ubeskyttet sex. Man får tvillinger af det. Har jeg hørt.

Virkelig fin kjole, men alt efter hvor meget plads der er i taljen og hvor meget den kan give sig så tror jeg godt det kan blive et problem.
På den anden side er du 1.gangs gravid og du kan være heldig at din mave stort set ikke vokser før uge 25.
1
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 13. mar 2018, 20:51

Hov, og virkelig fin kjole :love:
1
Brugeravatar
Joe

Indlægaf Joe » 13. mar 2018, 21:17

bluetof1 skrev:Ja, man skal holde sig fra ubeskyttet sex. Man får tvillinger af det. Har jeg hørt.

Virkelig fin kjole, men alt efter hvor meget plads der er i taljen og hvor meget den kan give sig så tror jeg godt det kan blive et problem.
På den anden side er du 1.gangs gravid og du kan være heldig at din mave stort set ikke vokser før uge 25.

Tak. Jeg har dog allerede tydelig mave. Den er nemlig rigtigt fin, og helt vildt meget mig, og jeg er ikke sikker på, jeg kan finde noget i en bedre størrelse, der er helt lige så meget mig.
Men jeg finder ud af det på lørdag. Ville bare helst vide det nu!nu!nu!
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 13. mar 2018, 21:19

Joe skrev:
bluetof1 skrev:Ja, man skal holde sig fra ubeskyttet sex. Man får tvillinger af det. Har jeg hørt.

Tak. Jeg har dog allerede tydelig mave. Den er nemlig rigtigt fin, og helt vildt meget mig, og jeg er ikke sikker på, jeg kan finde noget i en bedre størrelse, der er helt lige så meget mig.
Men jeg finder ud af det på lørdag. Ville bare helst vide det nu!nu!nu!

Spanx?
0
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 155
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Zonta » 13. mar 2018, 21:45

Måske kan taljebåndet sættes lidt højere, så den skærer længere oppe under brystet? Det snakkede de om med min, hvis det var nødvendigt. Selvfølgelig vil det ændre lidt på kjolens snit og det kræver, at den er lang nok til at kunne blive hævet, men det kunne være en mulighed?
1

Tilbage til "Fest og bryllup"