Pindsvinets laaangsomme bryllup

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Pindsvinet
Indlæg: 10
Tilmeldt: 16. aug 2016, 18:54
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Pindsvinets laaangsomme bryllup

Indlægaf Pindsvinet » 16. aug 2016, 19:06

Vi synes ikke rigtig pengene og tiden er til det, men vi har længe planlagt at nu skulle det være. Så kom baby og så kom der så meget andet eksempelvis ønske om hus.

Nu pønser vi så på sommeren 2017 et lille havebryllup.


Det vigtigste er selvfølgelig kjolen så derfor har jeg bestilt en kjole. Er spændt på om den lever op til mine forventninger.
Har bestilt ekstra langt slæb cathedral længde, og skal have en bolero uden over så man ikke ser udskæringen hverken foran eller bagved.
Ja det er kina kjole køb :blush2: og jeg er også selv spændt men har haft mange tilsendte billeder og efterhånden lært hvad der er no-go og hvad de lige kan finde ud af lave :P så håber på det bedste
Senest rettet af Pindsvinet 28. sep 2016, 18:13, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Pindsvinets laaangsomme bryllup

Indlægaf Luffegås » 29. aug 2016, 11:35

Spændende :D Glæder mig til når du får kjolen. Hvad er jeres budget, når nu I synes pengene ikke er der helt til det?
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Pindsvinet
Indlæg: 10
Tilmeldt: 16. aug 2016, 18:54
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: Pindsvinets laaangsomme bryllup

Indlægaf Pindsvinet » 25. sep 2016, 09:14

Så er kjolen kommet og jeg er helt forelsket i den..meget tilfreds, den er lidt for stor i størrelsen og slæbet er blevet alt for lang haha... men det kan en skrædder jo ordne. Og så synes jeg perlerne på den er lidt tacky så dem piller jeg alle sammen af når jeg får tid :) Der er ikke så mange.

jamen budgettet er vel ca 30.000-40.000 kr. alt efter hvad vi ender med at vælge.
Datoen er ikke sat da vi begge har en uddannelse at færdiggøre her i år. Men efter det regner vi med at skulle giftes.

Jeg synes det er så imponerende når andre bare siger nu vil jeg giftes så finder jeg bare pengene et eller andet sted :D
0
Pindsvinet
Indlæg: 10
Tilmeldt: 16. aug 2016, 18:54
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: Pindsvinets laaangsomme bryllup

Indlægaf Pindsvinet » 25. sep 2016, 18:46

Mine hår ideer.. jeg har pandehår og brunt hår :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Pindsvinet
Indlæg: 10
Tilmeldt: 16. aug 2016, 18:54
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: Pindsvinets laaangsomme bryllup

Indlægaf Pindsvinet » 25. sep 2016, 18:48

Lidt mere hår..
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Pindsvinet
Indlæg: 10
Tilmeldt: 16. aug 2016, 18:54
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: Pindsvinets laaangsomme bryllup

Indlægaf Pindsvinet » 28. sep 2016, 18:10

Min drømmekjole :banan:

Den skal som sagt gøres ca. 1/2 kortere i slæbet og toppen ses ikke så meget da jeg skal have blondetop ud over..

Jeg har lige fjernet alle de tacky perler så det bare er ren silky stof all the way :love: :panik:

Jeg er bare så forelsket i den men også lidt nervøs for om de kan lægge den ind (på billedet har jeg en stor madklemme bagpå til at hive ind)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6

Tilbage til "Fest og bryllup"