Pakkekalender tråden 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. nov 2015, 14:09

KitKat skrev:Nå, jeg er i weekenden blevet færdig med at købe gaver til både de 2 adventskalendere, og de 2 "hverdags-pakkekalendere"
(undskyld wizzze)

Men nu kommer det værste... skidtet skal jo pakkes ind :8:

Er der nogen smarte tricks når man skal pakke 48 bittesmå ting ind, eller er det "bare" at starte fra en ende af og lade være med at klynke? :gruble:


Jeg kan godt finde på at bruge gaveposer :engel:
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf Filipai » 2. nov 2015, 14:16

KitKat skrev:Nå, jeg er i weekenden blevet færdig med at købe gaver til både de 2 adventskalendere, og de 2 "hverdags-pakkekalendere"
(undskyld wizzze)

Men nu kommer det værste... skidtet skal jo pakkes ind :8:

Er der nogen smarte tricks når man skal pakke 48 bittesmå ting ind, eller er det "bare" at starte fra en ende af og lade være med at klynke? :gruble:


Jeg er ude i at hapse lidt ekstra søstrene greene poser med, nu hvor jeg alligevel skal købe noget juledims deroppe. Men altså 48 gaver er ikke så mange :D bare lav samlebånd med at klippe en masse stykker papir
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf girl_beat » 2. nov 2015, 14:36

KitKat skrev:Nå, jeg er i weekenden blevet færdig med at købe gaver til både de 2 adventskalendere, og de 2 "hverdags-pakkekalendere"
(undskyld wizzze)

Men nu kommer det værste... skidtet skal jo pakkes ind :8:

Er der nogen smarte tricks når man skal pakke 48 bittesmå ting ind, eller er det "bare" at starte fra en ende af og lade være med at klynke? :gruble:


Start en god film eller serie på fjernsynet og sørg for at have alle remedierne inden for rækkevidde... Så er det hurtigt klaret :D
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf girl_beat » 2. nov 2015, 14:39

Jeg skal i år lave 3 adventskalendere; én til kæresten, én til min mor og én til en 4-årig dreng gennem Julehjælpen. Alle får kun gaver om søndagen, til gengæld lidt større ting :)

Status - dreng på 4 år:
Tre gaver klar, mangler noget med Spiderman til den sidste gave

Status - kæreste:
Én gave købt, mangler resten

Status - mor:
Intet købt endnu, det er faktisk lidt af en sjældenhed :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf Whoosh » 2. nov 2015, 15:03

Jeg har før brugt en pose løsning.
Og så et gammeldags juleglasbillede på, og en lille klemme med et nummereret hjerte. De klemmer jeg købte var i guld, så de passede i den gammelsgas stil.

Billede

Billede

Billede
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf Fru Sunshine » 3. nov 2015, 11:26

Nu må min mand godt tage på arbejde, så jeg kan få styr på resten af hans adventskalender.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf Persnikedy » 3. nov 2015, 18:13

Min mor fik så hendes pakkekalender idag. Jeg er ryger - det er resten af familien ikke og jeg ville ikke have at den begyndte at lugte.
Også var den ved at fylde alt for meget i min entre (skabet er nu også til at komme til).

Hun blev så glad og jeg fik et stort knus. Hun blev ved med at sige "Nej!, nej det har du ikke... hvad er det... jamen... nej"
En succes ind til videre :banan:

Hun mente dog at det var ondt at komme med den når hun ikke må pille ve den :devil:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf Fru Sunshine » 3. nov 2015, 18:52

Done!
Nu mangler jeg bare at finde den sæk, min søns pakker skal leveres i. Jeg aner seriøst ikke, hvor den blev af, da han flyttede fra Nr. Sundby til Esbjerg. Jeg ved bare, at den ikke var med flyttelæsset derned, så jeg satser på, at den befinder sig et sted blandt alt det, der måtte efterlades hos min mor.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf sigge » 8. nov 2015, 16:06

Så har jeg fået styr på adventsgaver til min søster:

1. Kalender fra Karamelkompagniet + skrabekalender (mangler at købe sidstnævnte)
2. Snemandshoptimist + juleslik (hoptimist er bestilt og på vej med posten, jeg mangler at købe snolder)
3. Paul Frank T-shirts + amerikansk slik og måske en ditto sodavand (T-shirts er på vej i posten, slik er købt, mangler evt. sodavand)
4. Gavekort til luksusbrunch for to (er indkøbt)

24. december om morgenen: Christmas Jumper i bedste, afskyelige, engelske Birdget Jones-stil. Jeg skal lige have den vasket, så hun kan tage den på til om aftenen. Satser på at købe lignende antræk til mig selv, når den model, jeg vil have, kommer til salg på Yoursclothing.

Og så har jeg også formet en plan for gaverne til adventsgaverouletten, men mangler at indkøbe et par ting.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf Neenah » 8. nov 2015, 16:26

Jeg skal lave pakkekalender til min kæreste. Indtil videre har jeg noget legetøj til dobbeltsengen (x2) :slem:, nogle skåle (x2), lidt slik, whiskey-terninger, et tegn-selv puslespil, et par sokker og tabasco med chipotlesmag, så jeg har altså lidt lang vej endnu :tie: Jeg mangler godt nok lidt inspiration. Tænker muligvis nogle boxershorts (H&M, fx), noget hjemmebag og nogle specialøl. Meeen.. hvad giver I andre der er i den lidt udgiftslette ende?
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 16:43

Jeg er hermed færdig med min venindes kalender, den til julehjælpen og min fars adventsgaver.
Nu skal de "bare" pakkes ind.
Min veninde får en brevopsprætter fra H&M formet som et stinkdyr d. 24. Det var egentlig en af hendes julegaver, men den passede dårligt til de andre gaver, synes jeg.

Min mors adventsgaver er virkelig en udfordring i år pga. hendes tilstand. Til hende har jeg indtil videre kun en pose Lindt-kugler, som hun skal have tæt på jul, når hendes smagsløg har fået det bedre.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf Filipai » 8. nov 2015, 17:08

Neenah skrev:Jeg skal lave pakkekalender til min kæreste. Indtil videre har jeg noget legetøj til dobbeltsengen (x2) :slem:, nogle skåle (x2), lidt slik, whiskey-terninger, et tegn-selv puslespil, et par sokker og tabasco med chipotlesmag, så jeg har altså lidt lang vej endnu :tie: Jeg mangler godt nok lidt inspiration. Tænker muligvis nogle boxershorts (H&M, fx), noget hjemmebag og nogle specialøl. Meeen.. hvad giver I andre der er i den lidt udgiftslette ende?


jeg har blandt andet raidet ebay og Normal. Tag til kuffert, tommestok nøglering, laserpointer/clicker dims til powerpoint præsentationer, handsker til touch skærm, kagenål, stuff-a-burger, lune strømper, lune såler, vandflaske holder med karabin hage, powerbank, slipeholder, musemåtte og en del mere jeg har glemt
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Pakkekalender tråden 2015

Indlægaf Persnikedy » 1. dec 2015, 10:56

Min mor åbnede sin første pakke idag og nøj, hvor blev hun glad.
Idag var det en lille hoptimist med et hjerte hvor der stod "Bedst Mom" og en pose spejderhagl.
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Fest og bryllup"