Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Neenah » 19. jun 2017, 20:19

Filipai skrev:
Neenah skrev:Ej, de rosa øreringe er to die for :love:


Ja de er virkeligt skønne. Havde ellers ikke troet det gik med hængere, går nærmest altid med stik, fordi jeg har haft strecthers i (heldigvis meget små), men de er nærmest vokset helt i nu, så man kan slet ikke se det, og de er så lette at de ikke hiver i øreflippen.
Ih dilemma. Skulle jo ellers ikke bruge penge på smykker :D På den anden side har jeg stadig min julegave til gode fra arbejdet, så ville kun skulle smide 100/200 agtigt for dem.


I say do it :slem:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 27. jun 2017, 19:08

SUUUK. Jeg mangler frisør og en til at ordne negle... Jeg hader sådan noget. Jeg har psoriasis og slidt kruset hår. Og da min psoriasis sidder i neglene og i hårbunden, skal jeg altid høre kommentarer om slidt hår og negle, og at jeg burde gøre dit og dat. Men vil jo gerne have det ser godt ud den dag, og på den positive side er mit hår mega nemt at sætte fordi det er så kruset. Hvis jeg krøller mit hår er krøllerne der til jeg vasker det.

Jeg har ingen fast frisør, og ved slet ikke hvor jeg skal starte med at lede.
Gud og en til at ordne øjenvipper mangler jeg også. Ej men altså.
0
Indomie
Indlæg: 207
Tilmeldt: 31. jul 2016, 18:44
Kort karma: 6
Likede indlæg: 166

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Indomie » 27. jun 2017, 19:12

Kommer lige ind fra høre, jeg brugte stylebox by Matas (Århus) til let hår og makeup. Jeg ved de også laver negle, måske har du en i nærheden
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 27. jun 2017, 19:22

Indomie skrev:Kommer lige ind fra høre, jeg brugte stylebox by Matas (Århus) til let hår og makeup. Jeg ved de også laver negle, måske har du en i nærheden


Ja, bor 5 minutter fra en stylebox, og de giver faktisk noget medarbejder rabat til dem der arbejder i centeret, som jeg gør. Kunne være jeg skulle høre dem. Tak for tipper :)

Hvorfor mon man ikke kan se priserne uden at gå ind for at bestille tid, eller det er måske bare mig?
0
Indomie
Indlæg: 207
Tilmeldt: 31. jul 2016, 18:44
Kort karma: 6
Likede indlæg: 166

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Indomie » 27. jun 2017, 19:34

Min søster bookede tiden for mig og jeg fik let håropsætning og makeup for 695 kr. Da jeg selv snakkede med dem så ville de have 2900 for brudemakeup og hår men det var også inkl en prøveopsætning og prøvemakeup men så meget ville jeg ikke have.
Vi var en smut på rådhuset og havde de nærmeste hjemme til frokost, men jeg ville bare godt noget andet lige den dag
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 27. jun 2017, 19:49

Indomie skrev:Min søster bookede tiden for mig og jeg fik let håropsætning og makeup for 695 kr. Da jeg selv snakkede med dem så ville de have 2900 for brudemakeup og hår men det var også inkl en prøveopsætning og prøvemakeup men så meget ville jeg ikke have.
Vi var en smut på rådhuset og havde de nærmeste hjemme til frokost, men jeg ville bare godt noget andet lige den dag


Av, det er lige en halv måneds SU. Må ned og høre dem. Skal ikke have ordnet make-up, men håret skal op i en rigtig opsætning. Men det lyder umiddelbart til at være over mit budget for en decideret brudeopsætning.
0
Indomie
Indlæg: 207
Tilmeldt: 31. jul 2016, 18:44
Kort karma: 6
Likede indlæg: 166

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Indomie » 27. jun 2017, 19:52

Det var også derfor jeg gik efter den lille løsning, resultatet blev godt men jeg tror ikke det havde holdt til en hel aften, håret altså. Men det var lige så meget fordi det var lidt for kort til frisuren
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Aquadorable » 28. jun 2017, 04:11

Frisør Vinholt i Sorgenfri er min faste frisør, og de er virkelig dygtige! Og søde! Hvis jeg skulle giftes herovre, ville jeg ikke tøve med at spørge dem :)
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 28. jun 2017, 04:54

Aquadorable skrev:Frisør Vinholt i Sorgenfri er min faste frisør, og de er virkelig dygtige! Og søde! Hvis jeg skulle giftes herovre, ville jeg ikke tøve med at spørge dem :)


Så er det bare at jeg tænker det må være voldsom dyrt når de ikke skriver pris derinde :D
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Aquadorable » 28. jun 2017, 05:37

Filipai skrev:
Aquadorable skrev:Frisør Vinholt i Sorgenfri er min faste frisør, og de er virkelig dygtige! Og søde! Hvis jeg skulle giftes herovre, ville jeg ikke tøve med at spørge dem :)


Så er det bare at jeg tænker det må være voldsom dyrt når de ikke skriver pris derinde :D


Jeg tror ikke, du får noget hos en frisør herovre for under 1500,- :) Så hvis det er for dyrt, skal du selvfølgelig gå en anden vej. Men deres priser er ikke urimelige, synes jeg. Som jeg husker det, koster en klipning 350, og det er vist meget normalt.

Du kan jo altid spørge :D

Jeg skal selv give 1200,- for brudehår i det jyske :)
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 28. jun 2017, 05:44

Aquadorable skrev:
Filipai skrev:
Aquadorable skrev:Frisør Vinholt i Sorgenfri er min faste frisør, og de er virkelig dygtige! Og søde! Hvis jeg skulle giftes herovre, ville jeg ikke tøve med at spørge dem :)


Så er det bare at jeg tænker det må være voldsom dyrt når de ikke skriver pris derinde :D


Jeg tror ikke, du får noget hos en frisør herovre for under 1500,- :) Så hvis det er for dyrt, skal du selvfølgelig gå en anden vej. Men deres priser er ikke urimelige, synes jeg. Som jeg husker det, koster en klipning 350, og det er vist meget normalt.

Du kan jo altid spørge :D

Jeg skal selv give 1200,- for brudehår i det jyske :)


Har været til en frisør og få farvet hår nede på en sidegade til hovedgaden, og hun var rigtig dygtig til ihvertfald farvning, og skulle vidst kun have 1100 for opsætning.
Må høre dem og din frisør.. Øv hvor jeg hader at gå til frisør, dyrt og får ondt i maven over det.. Kunne man droppe specialet og melde sig til frisørkurser i stedet, så jeg selv kan opsætte det :genert:
2
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 28. jun 2017, 05:44

Ballademager skrev:
Filipai skrev:
Aquadorable skrev:Frisør Vinholt i Sorgenfri er min faste frisør, og de er virkelig dygtige! Og søde! Hvis jeg skulle giftes herovre, ville jeg ikke tøve med at spørge dem :)


Så er det bare at jeg tænker det må være voldsom dyrt når de ikke skriver pris derinde :D


Det er i det hele taget vildt dyrt at gå til frisør :D Jeg tager stadig ind på Nørrebro, fordi jeg simpelthen ikke gider betale 3-400 kr for at få lave etager i mit danske standard-hår.


Jeg er medlem af frisørelever inde på facebook :genert:
0
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Aquadorable » 28. jun 2017, 06:59

Filipai skrev:
Aquadorable skrev:
Filipai skrev:
Aquadorable skrev:Frisør Vinholt i Sorgenfri er min faste frisør, og de er virkelig dygtige! Og søde! Hvis jeg skulle giftes herovre, ville jeg ikke tøve med at spørge dem :)


Så er det bare at jeg tænker det må være voldsom dyrt når de ikke skriver pris derinde :D


Jeg tror ikke, du får noget hos en frisør herovre for under 1500,- :) Så hvis det er for dyrt, skal du selvfølgelig gå en anden vej. Men deres priser er ikke urimelige, synes jeg. Som jeg husker det, koster en klipning 350, og det er vist meget normalt.

Du kan jo altid spørge :D

Jeg skal selv give 1200,- for brudehår i det jyske :)


Har været til en frisør og få farvet hår nede på en sidegade til hovedgaden, og hun var rigtig dygtig til ihvertfald farvning, og skulle vidst kun have 1100 for opsætning.
Må høre dem og din frisør.. Øv hvor jeg hader at gå til frisør, dyrt og får ondt i maven over det.. Kunne man droppe specialet og melde sig til frisørkurser i stedet, så jeg selv kan opsætte det :genert:


Fedt, hvis du kan nøjes med 1100,- for det! Det skal du da undersøge :)

Kender godt det der med, at man er ukomfortabel. Sådan har jeg det med mine tånegle, og jeg er så lykkelig for, at min mor er pivdygtig til den slags og derfor kan ordne dem. Så behøver jeg ikke spekulere på at skulle smække tæerne op i hovedet på en eller anden fremmed :genert:
1
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf Filipai » 1. jul 2017, 07:17

Jeg ved ikke om det skyldes manglen på slikindtag for tiden (minus 4 kg på 3 uger :banan: ) eller om det er for megt tid på bryllupsforums, men jeg er blevet helt hooked på ideen om en slikbuffet :genert:

På den måde blander gæsterne sin egen skål eller pose med slik, og så slipper personalet for at skulle stå og anrette det og huske at sætte frem. Når jeg selv er ude og servere er det altid deromkring man får rigtigt travlt, fordi en masse skal tages af bordene, og der konstant skal brygges kaffe :P
Kan man mærke jeg prøver at retfærdiggøre det :genert: ?

Nå, men vi skal et smut til sverige på søndag, og så ser vi om hvad slikket koster der. I tyskland kan man få det til 40 kr/kg, og der skal vi alligevel til for at shoppe drikkevarer.

Billede

Billede
3
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Filipais store bryllups tråd , 09.09.17 - Bridezillaen er her

Indlægaf godtnavn » 1. jul 2017, 08:36

Skumfidus kuglerne er fine :love:

Jeg synes I skal gøre det! De har nogle egnede glas billigt i Ikea (som det sidste billede), ved jeg fra min terminsgruppe på facebook hvor nogen har lavet det til barnedåb, så har ikke selv set dem.

Do it :banan:


...og sejt med vægttabet! Jeg har smidt 1½ kg siden kæresten friede for 1 uge siden, jeg ender med at forsvinde hvis det fortsætter med et år til brylluppet :lol: (planen var vægttab da jeg er lidt slasket efter en graviditet, det er et tilfælde at det falder sammen med frieriet)
0

Tilbage til "Fest og bryllup"