Nytårshyggetråden 2023

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4503
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 943
Likede indlæg: 4733

Re: Nytårshyggetråden 2023

Indlægaf Panton » 2. jan 2024, 09:55

Mani skrev:
Panton skrev:Ang alt det med dronningen, der er jeg sgu lidt sådan mæhhh. Jeg går ikke ind for kongehuset, og synes de burde nedlægge det, de lever sgu godt på statens regning! Det er de dyreste på overførselsindkomst i DK, det burde stoppe.

Jeg forsøger ikke at skabe en dårlig stemning, men jeg har det bare anstrengt med kongehuset og hvordan de agere og bare fyrer penge af! Vores alle sammens penge!
Jeg tænker bare vi ville komme til at betale for en præsident i stedet. Men jeg er ikke særlig passioneret omkring det - synes sgu Margrethe har gjort det meget godt.
Men jeg er glad for det ikke er mig, der er født ind i den familie. Jeg vil gerne være fri for at skulle være så offentlig.



Helt enig
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
EmoJanice
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 4. dec 2017, 15:17
Kort karma: 13
Geografisk sted: Rødovre
Likede indlæg: 331
Kontakt:

Re: Nytårshyggetråden 2023

Indlægaf EmoJanice » 2. jan 2024, 10:35

Panton skrev:Ang alt det med dronningen, der er jeg sgu lidt sådan mæhhh. Jeg går ikke ind for kongehuset, og synes de burde nedlægge det, de lever sgu godt på statens regning! Det er de dyreste på overførselsindkomst i DK, det burde stoppe.

Jeg forsøger ikke at skabe en dårlig stemning, men jeg har det bare anstrengt med kongehuset og hvordan de agere og bare fyrer penge af! Vores alle sammens penge!


Selv hvis de skulle blive afskaffet, skal et alternativ nok finde en måde at bruge pengene på. Afdankede has-been politikere kan godt finde et eller andet skørt at besøge udenfor Danmark og skulle nogen stille kritik har de central-administrationen under Bertelsen til at forsvare sig og slette beviser på burner-telefonerne.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"