De bedste danske julemarkeder?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: De bedste danske julemarkeder?

Indlægaf sigge » 29. nov 2021, 10:51

Ikke et decideret julemarked, men jeg synes Jul på Hjerl Hede er ret hyggeligt. De havde, da jeg var der, nogle små boder med hjemmelavet julepynt og den slags, lige ved indgangen, men ellers er der åbent i Hjerl Hedes gamle butikker, der er arbejdende værksteder, og vi fik en ganske kvalificeret julefrokost i deres restaurant.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: De bedste danske julemarkeder?

Indlægaf Artem » 29. nov 2021, 11:56

Wizzze skrev:
Artem skrev:Hmm kunne være man skulle prøve sådan et julemarked en dag for det lyder da meget hyggeligt.
Dog er det mit indtryk at det koster penge mange steder at komme ind? Og det virker for ulogisk i min mening at skulle give penge for at komme ind på et marked... :gruble:
Ja og så tvivler jeg også lidt på at jeg reelt vil købe noget der... For hvad skulle det være...


Er det ikke kun Tivoli og den gamle by som koster indgang, og det er jo forlystelser, som så også har et julemarked/stader. Dem på de forskellige bytorv koster vel ikke noget i adgang? :gruble:

Som sagt tror aldrig at jeg har været på et julemarked, men det er netop mit indtryk at det mange steder koster penge.
Er feks. ikke så længe siden at jeg så en lokal reklame for et på en gammel lejrskole. Hvor jeg tænkte det lyder hyggeligt men nej tak til at give penge for at komme ind og evt bruge penge :lol:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: De bedste danske julemarkeder?

Indlægaf fisken80 » 29. nov 2021, 13:59

Artem skrev:
Wizzze skrev:
Artem skrev:Hmm kunne være man skulle prøve sådan et julemarked en dag for det lyder da meget hyggeligt.
Dog er det mit indtryk at det koster penge mange steder at komme ind? Og det virker for ulogisk i min mening at skulle give penge for at komme ind på et marked... :gruble:
Ja og så tvivler jeg også lidt på at jeg reelt vil købe noget der... For hvad skulle det være...


Er det ikke kun Tivoli og den gamle by som koster indgang, og det er jo forlystelser, som så også har et julemarked/stader. Dem på de forskellige bytorv koster vel ikke noget i adgang? :gruble:

Som sagt tror aldrig at jeg har været på et julemarked, men det er netop mit indtryk at det mange steder koster penge.
Er feks. ikke så længe siden at jeg så en lokal reklame for et på en gammel lejrskole. Hvor jeg tænkte det lyder hyggeligt men nej tak til at give penge for at komme ind og evt bruge penge :lol:


Jeg kender kun til, at der kræves entre hos steder, hvor man altid betaler for at komme ind. Egeskov, Tivoli og den slags. Julemarkeder på torve og andre åbne lokaliteter er da gratis.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Fest og bryllup"