Rør blot ikke ved min gamle jul... eller hvad?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Rør blot ikke ved min gamle jul... eller hvad?

Indlægaf TinaW » 31. dec 2020, 07:14

Med årene er jeg nok blevet mere omgængelig mht. at alt ikke behøver at være som det plejer.
Mit største juleønske er, at prøve at holde jul et sted med snegaranti. Ikke decideret afsides i en skov, men alligevel derhen af.
Så tror jeg faktisk godt, jeg kan afvige ret meget fra menuen og pynten. Gaverne skal dog være der.
0
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2313
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2270

Re: Rør blot ikke ved min gamle jul... eller hvad?

Indlægaf Elverpigen » 1. jan 2021, 23:50

De seneste år jeg det blevet mere og mere klart for mig, hvor lidt juletraditioner i sig selv betyder.

God mad, hyggeligt selskab og rigelig afslapning værdsætter jeg.

Der er nogle julefrokoster og -komsammener i mit netværk, som jeg savner under corona, men om det lige er juletema er ikke vigtigt.

Med de nuværende begrænsninger har det faktisk været helt rart at slippe for en del af ræset med alle de traditioner, der helst skulle nås i familien, så jeg har haft det overraskende fint, på trods af de ting, jeg savner.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Rør blot ikke ved min gamle jul... eller hvad?

Indlægaf Kommodedyret » 2. jan 2021, 00:13

Tror faktisk ikke at der er noget der SKAL være der.
Jeg er blevet velsignet med en fantastisk svigerfamilie gennem min kæreste, og selvom det meste her er anderledes end det var i min egen familie, så er jeg simpelthen så taknemmelig over at opleve al den kærlighed og tryghed som de har I familien.
2
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Fest og bryllup"