Firmajulegaver?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Æble » 6. nov 2021, 06:51

Jeg kan vælge mellem de samme ting som jer andre, Georg Jensen, stelton kander, weekendtaske osv. Har valgt nogle royal Copenhagen fade.

Derudover har jeg købt noget sengetøj (vi kan købe gaverne også)

Jeg er rigtig glad for at vi får en julegave, synes det er en flot gave vi får. Der er altid noget for enhver smag og hvis man ikke er til boligdims er der vin/chokoladekassen.
0
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Sue-Ellen » 6. nov 2021, 15:40

Jeg er ansat i Københavns Kommune, og sidste år fik vi ingenting. Har ingen forventninger overhovedet, er bare glædeligt overrasket over vi får et "symbolsk" tilskud til afholdelse af julefrokost, som forhåbentligt bliver en realitet ( hvis Corona ikke slukker for festen igen)
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Luffegås » 20. nov 2021, 19:04

Jeg valgte Royal Copenhagen skålene :) Min mand og jeg plejer at vælge Comwell ophold men vi har ikke fået dem brugt pga. corona, og da han så savlede over knivene tænkte jeg at jeg også vil noget andet. Samtidig med synes jeg mine kollegaer og chef tit snakker om de gaver de har fået af firmaet, så jeg vil også have noget mindeværdigt. Jeg har heller ikke nogle flotte serveringsskåle, så jeg tænkte hvorfor ikke, så kan jeg altid sige jeg har fået dem af firmaet :)
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Wizzze » 18. dec 2021, 17:34

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Æble » 18. dec 2021, 17:47

Wizzze skrev:HOLD DA KÆFT en fadæse :tie:

https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2021-12-1 ... ve-tilbage


Og hold kæft en klaphat. Så giv dog en julegave mand!
3
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Pandesteg » 21. dec 2021, 06:55

For en gangs skyld har jeg (ansat i sygehusvæsenet) fået juelgaver, kan ikke huske hvornår det sidst er sket! Fra direktionen fik vi en lille æske med summerbird-chokolade, fra vores egen ledelse fik vi to flasker vin. Jeg synes det er så skønt og er rigtig glad for det, det var så hyggeligt at få!
5
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Spjaerten » 21. dec 2021, 07:39

Jeg har også fået julegave, det har ellers aldrig været cotumen. Har valgt noget RC fra det vi kunne vælge imellem.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2611
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Anlewi » 21. dec 2021, 07:41

Jeg er ansat på en folkeskole i Storkøbenhavn
Vi fik tre flasker vin
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10070
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1211
Likede indlæg: 18116

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf .Magic. » 26. dec 2021, 00:11

Jeg havde faktisk troet jeg ville få en lille julegave fordi det er en lille arbejdsplads og de kun har 1 ansat.
Men ingen julegave til mig - Til gengæld har de købt en kæmpe BMW til hinanden i julegave.
Så der var nok ikke råd til en gave til mig :lol:

Disclaimer:
Jeg er ikke grådig eller bitter.
Det er anden gang jeg arbejder derude og første gang fik jeg et gavekort på 200 kr. til en tøjbutik.
Så derfor troede jeg at jeg ville få en lille ting :-)
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Artem » 26. dec 2021, 06:05

Æble skrev:
Wizzze skrev:HOLD DA KÆFT en fadæse :tie:

https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2021-12-1 ... ve-tilbage


Og hold kæft en klaphat. Så giv dog en julegave mand!

Hvis det er en direktionsbeslutning at der ikke gives julegaver i kommunen så skal det naturligvis være sådan.

Så gerne at vi i min kommunen havde en fast politik der, for kan mærke at det prikker lidt til min retfærdighedssans at skole, børnehaver osv giver julegaver, mens vi ikke får i administrationen.

Ind til for få år siden troede jeg slet ikke at der blev givet julegaver i det offentlige, måske fordi jeg selv har haft brugt ti år i forsvaret, både som militær og civil, hvor der ikke bliver givet gaver. Men har siden fundet ud af at der jo faktisk bliver givet gaver en del steder, som på gymnasiet, og som nævnt på vores kommunale skoler.

Ud fra den omtalte sag i Frederikshavn er der også en som har stillet spørgsmålet på FB i en gruppe for kommunen hvor politikerne deltager.
Ind til videre er det dog kun den nyvalgte mand fra NB der har svaret, og han mener ikke at kommunen skal bruge penge på sådan noget, men manden ved intet om hvordan det allerede fungerer i dag, og at der bliver givet julegaver nogle steder.

Personligt ville jeg gerne have at kommunalbestyrelsen tog det op, så det var politikerne som besluttede om vi skal bruge penge på det eller ej.
Ja eller at regeringen besluttede fra centralt hold at man ikke bruger penge på julegaver i det offentlige. Som er det jeg selv foretrækker.
For synes det er noget rod at det er så forskelligt.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7405
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23352

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Aragorn » 26. dec 2021, 08:30

Jeg fik en Weber gas grill. Det er naturligvis én af de mindre modeller men den ser faktisk fin ud. Jeg var overrasket over at få noget jeg rent faktisk kan bruge.

Når jeg har fået vin er det røget op på loftet og så er flaskerne givet videre som gaver til folk jeg ikke har vidst hvad jeg ellers skulle give, eller til folk der havde hjulpet mig med noget etc. Forrige år fik jeg noget Georg Jensen sengetøj, men jeg kan bedre lide det vi har fra Jysk af bomuldssatin. Denne gang tror jeg faktisk vi får gaven brugt.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf Daine » 26. dec 2021, 08:38

Jeg fik en XL gaveæske fra Rituals. Forskellige cremer, duftlys etc.

Jeg er i et lille firma, så gaven er købt direkte i butikken og kan dermed byttes - hvilket den skal, for indholdet er alt for kraftigt parfumeret, det kan jeg ikke tåle (jeg bruger derfor også kun sjældent parfume). Hvis jeg kan få pengene retur (der er en bon vedlagt så :kryds: ), skal jeg bruge pengene til en Le Creuset TNS Sauterpande.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf POCKETKITTEN » 26. dec 2021, 08:43

Valgte trådløse earplugs. Ved ikke om det er sandsynligt, at jeg får dem brugt. Men mere sandsynligt end de øvrige valgmuligheder. :)
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Firmajulegaver?

Indlægaf D.itsen » 26. dec 2021, 15:33

I år fik vi ikke noget lavet af ge brugsmateriale, som det ellers har været de sidste par år.
Vi fik badelagner fra Georg Jensen, en bluetoothhøjtaler, olie, chokolade og lakrids.
Manden havde en bunke valgmuligheder og valgte en ledningsløs lampe. Den er ret fed
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Fest og bryllup"