Den værste fest du har været til?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26584

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Santa » 28. jul 2020, 16:09

Ado skrev:
Santa skrev:En anden kandidat til mit livs værste fest er fra mine unge år, jeg var i starten af tyverne.


Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Hvordan kan mennesker være sådan? :(

Nej, de var langt ude. Men en helt almindelig, pæn familie med gode jobs og styr på sagerne. Lige bortset fra deres indbyrdes dynamik og så tror jeg altså at morens alkolholmisbrug spillede en stor rolle.
Men det talte man slet ikke om.
Kan huske jeg engang sagde det til kæresten, at hun da drak. Han var virkelig, oprigtig et kæmpe spørgsmålstegn. Og så talte vi ikke mere om det.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
AlmostFamous35
Indlæg: 241
Tilmeldt: 4. jan 2016, 08:41
Kort karma: 30
Likede indlæg: 372

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf AlmostFamous35 » 28. jul 2020, 22:22

Jeg tror at mine to værste fester er disse:

1) En julefrokost, da jeg i sin tid arbejdede i Bilka, som ungarbejder. Festen var sådan set sjov, men “underholdningen”, hvor slagtersvendene havde booket en stripper og hev varehuschefen på scenen til en virkelig heftig lapdance var SÅ tåkrummende. Det var så pinligt, ikke mindst for chefen, som virkelig altid forsøgte at optræde rolig og myndig. Han virkede SÅ ydmyget, det var så synd. Og for os andre, så var det ret specielt at stå som 16-17 årig og se en række af lederne/cheferne være meget fulde og meget optændte af stripperen. Det var pinligt hele vejen rundt.

2) Et bryllup, hvor jeg var med min daværende kæreste, og derudover ingen kendte. Ingen. Ikke engang brudeparret. Min kæreste og to af hans kammerater drak gommen så fuld at han knækkede sig ud over gulvet, min kæreste var sejlende, jeg gik helt kold over at han bød mig det, så tror jeg satte mig grædende ud i bilen til sidst. Selvfølgelig endte festen med at jeg skulle tvinge min kæreste med hjem, fuld og sur og umulig. Og da vi så kom frem til det hus, hvor vi skulle sove på en luftmadras på ét af værelserne, gik han helt kold. Næste morgen huskede han intet, og jeg følte mig så svigtet over at han havde kørt det druk-show og ladet mig klare mig selv. Og havde så ondt af bruden, at deres bryllupsnat blev ødelagt af gommens kammerater, der ikke kendte grænser.
11
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Selma156 » 29. jul 2020, 06:31

Det var ikke min værste fest, men alligevel lidt sjovt. Min far fyldte 60 sidste år, og det var faktisk en virkelig god fest. Men DJ'en... I guder. Min far er sådan en typisk provinsiel mand, som rigtig gerne vil spare penge. Så han havde hyret en udenlandsk DJ (uden at vide det), som absolut intet kendte til de danske klassikere, der jo er et must ved enhver provinsfest. Flere gange blev der sat helt forkerte sange på.

Men ikke nok med det - DJ'en brugte simpelthen Youtube til at finde sange, og han havde ikke engang gjort sig den ulejlighed at betale for Premium. Så mellem hver eller hveranden sang hørte vi lige annoncer for optikere, rejser, vaskemiddel og kattemad.
46
Afrodites
Indlæg: 664
Tilmeldt: 11. mar 2020, 09:14
Kort karma: 56
Likede indlæg: 955

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Afrodites » 29. jul 2020, 06:47

Ado skrev:Festanledning: Min faster fyldte rundt, og ville for første gang i mange år (mindst 15 år), samle hele familien. Søskende, ægtefæller, børn, nye medlemmer af familien - hele familien. Så vi mødte op i forsamlingshuset.
Jeg blev placeret sammen med mine brødre og en bunke fætre og kusiner. Over os var der en ret stor loftlem, som min fætter insisterede på at åbne, fordi han svedte. Resultat: Vi sad i iskold træk hele aftenen.

Ved et andet bord sad en anden kusine. Hun havde sin nye kæreste med. En københavner. Og det provokerede åbenbart min idiotiske fætter så meget, at han -mens han serverede mad (han er søn af min faster) - hvislede nedsættende kommentarer til københavneren. Jo mere fuld han blev, jo mere provinstræls og provokerende blev han.
Middagen blev færdig, og så skulle der være fri bar. Det ville min faster gerne. Og herfra gik alt så galt.

Det startede med, at jeg skulle på toilettet. Da jeg kom ud i gangen før toiletterne, stødte jeg ind i min kusine, som stod og græd, mens hendes københavnske kæreste sad ved siden af med blodet piskende ud af næsen.
Hvad var der mon sket?
Jo, pisse-irriterende fætter var fortsat med at provokere københavneren. Og så fik han nok. Så da fætter gik ud for at tisse, gik københavneren efter og gik ud på toilettet og sparkede fætter i skridtet, mens han stod og tissede. Herefter stak fætter så københavneren en på snuden. Og så brød helvede løs. Jeg har den dag i dag stadig ikke styr på detaljerne. Jeg valgte at sætte mig i et andet rum med en anden fætter, hvor vi valgte at drikke og grine af det hele. Så jeg har fået genfortalt en del.
Men det eskalerede. En del.
Nogen blev sur på fætter, og ville banke ham. Andre blev sur på københavneren og ville banke ham, men han og min kusine valgte at forlade festen.
Fætter var stadig oppe at køre, og fik smadret foldedøren inde i salen i forsamlingshuset. Og nu vågnede min debile fætter. Dette er en ny fætter i fortællingen. Han ER debil. Han og forældrene vælger blot, at det taler man ikke om. Debil fætter ville også banke nogen. Min far valgte så at forsøge at tysse på ham, og få ham til at falde ned.

Debil fætter slår ud efter min far.
Farbror tænder af og råber af debil fætter.
Min storebror råber af debil fætter.
Debil fætter vil nu "smadre alle" og begynder at slå og baske ud med armene i bedste tegnefilmstil.
Hans mor kommer løbende og råber: "I må ikke slå min søn ihjel".
Debil fætter flygter ud i mørket. Ingen har slået ud efter ham. Men han har nok indset, at denne kamp er tabt. Så han forsvinder og vi ser ham ikke mere den aften. Forsamlingshuset lå langt ude på landet. Så mit gæt er at han er gået den lange vej tilbage til byen.

Faster (fødselaren) græder.

Min svigerinde, min mor, min (normale fætter) og jeg er så paf og chokerede, at vores reaktion bliver et krampelatteranfald.

Festen stopper før tid. Men imponerende nok fortsætter den trods alt nogle timer efter ovenstående.


Jeg har ikke rigtig kontakt til den del af familien mere. Kun min far (sjovt nok) og et par kusiner.


Ej jeg ved godt, at det er ondt og er mega synd for din faster.. Men kan simpelthen ikke lade være med at grine af den historie :lol: .. Kan lige se det for mig
1
Brugeravatar
Badmomma
Indlæg: 21
Tilmeldt: 29. jul 2020, 05:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 20

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Badmomma » 29. jul 2020, 06:53

Jeg har ikke været til helt så slemme fester som jer :D sidste sommer var jeg til en 50 års fødselsdag, hvor værten havde hyret et svinedyrt band, som han havde hørt på en festival tidligere. Problemet var bare at bandet spillede i et alt for lille lokale og alt for højt, så i de 2,5 timer de var på sad vi i musik, der var så højt at man skulle råbe hinanden direkte ind i øret, hvis man skulle tale sammen. Det var godt nok en anstrengende familiefest. Man kunne kun danse, der var ikke noget sted, musikken var i en lydstyrke, hvor man kunne tale sammen.
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Ghattner » 29. jul 2020, 06:57

Jeg var en gang til en fest hvor der ikke blev serveret øl. Kun drinks. Hvis de i det mindste så havde opfordret folk til selv at købe drikkevarer med, hvis man ville have noget andet end drinkst, men nej.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46089

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf LadyFox » 29. jul 2020, 07:02

En 18 års fødselsdag hos en ven, hvor det var blandet familie og venner og eneste spiritus af en eller anden grund var absinthe og en masse druklege. Det kan teenagere jo slet ikke styre, og så sammen med fødselarens voksne familie som kunne krumme tæer og forlængst har glemt hvordan det er at være teenager. Ingen vågnede dagen efter uden moralske tømmermænd.
1
...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Ado » 29. jul 2020, 07:44

Afrodites skrev:
Ej jeg ved godt, at det er ondt og er mega synd for din faster.. Men kan simpelthen ikke lade være med at grine af den historie :lol: .. Kan lige se det for mig

Jeg griner også selv af det. :D Det er vi flere i familien der gør.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Hunkat » 29. jul 2020, 08:14

Ikke min personligt men min søster var engang til en fest hos sin ex-svigerfamilie hvor der blev diskuteret politik i højt tempo indtil en onkel udfordrede hendes ex-mand til at gå udenfor at gå det afgjort fordi han forsvarede min søster (som onklen egentlig havde set sig sur på).

Jeg tror ikke det blev til en egentlig slåskamp men hun fortalte at hun aldrig diskuterede politik i den familie igen.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Animi » 29. jul 2020, 09:13

Okay, det er ikke fordi, det ligefrem var særlig slemt, men det er dem bedste "Wtf" historie jeg kan komme med til emnet :-D

Jeg var til en firmafest. Det startede rigtig hyggeligt, med god mad og god stemning.
Min arbejdsplads hvade deres eget band. Op til festen havde min arbejdsplads udgivet en jubilæumssang, som bandet havde indspillet. Så selvfølgelig skulle de optræde med den til festen. Det var godt og hyggeligt. Efter det spillede de et par ekstra covernumre. Også hyggeligt.
Men det, som jeg troede, skulle være et par numre, endte med at være en 3 timers lang koncert... Og bevares, de var søde og gode, men mere fantastiske var de trods alt heller ikke..

Og problemet var, at vi holdt festen i en lille kantine. Hvilket gjorde, at deres musik overdøvede ALT. Det var nærmest umuligt at føre en samtale. Og selv hvis man lige formastede sig til at tale med sin sidemand, var der en ved bordet, der så ondt på en og højlydt sagde "SHH!"

Efter en time gik jeg og min ven en lille tur for at få noget luft. Vi var væk en lille time, men da vi kom tilbage, var de stadig i gang :lol:

De stoppede dog trods alt til sidst og så gik den "rigtige" fest i gang :-D
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21226

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Nesnay » 29. jul 2020, 12:51

Da jeg var nystartet projektleder på mit gamle arbejde (havde skiftet internt i organisationen, som er meget stor, så kendte ikke mange af mine nye kolleger på forhånd), sagde jeg ja til at deltage i afdelingens julefrokost. Jeg skriver "afdelingen", fordi det faktisk kun var en af dem, jeg arbejdede sammen med i det daglige, de resterende havde helt andre funktioner, og vi hørte kun til samme afdeling rent organisatiorisk, fordi det var den samme chef, der var ansvarlige for vores områder.

Jeg var eneste kvinde, og så var der seks mænd. Tilsyneladende var det en tradition, at julefrokosten foregik i den enes sommerhus, og at de drak sig fuldstændig i hegnet og havde en stripper på besøg. Det var første gang, der skulle en kvinde med til julefrokosten, og jeg havde (lidt naivt) ikke forestillet mig, at de kunne finde på at bestille en stripper, når jeg også skulle med. Det var dumt, for det gjorde de.

Det var sindssygt akavet. Jeg var temmelig ædru, for jeg havde migræne under opsejling, og jeg havde i øvrigt ikke lyst til at drikke mig i hegnet sammen med forholdsvist nye kolleger. Jeg synes i forvejen, strip er temmelig kikset, for ikke at sige decideret low-life og dårlig smag, og det er altså ikke fedt som kvinde at være til stede under et stripshow sammen med seks mandlige kolleger. For at gøre det hele værre, var stripperen (der såmænd var sød nok), max 20, og den ældste deltager (et sted i 60'erne) var meget glad for hende og meget, meget handsy, så hun måtte gentagne gange fjerne hans hænder. Jeg kunne slet ikke være i det, og jeg havde overhovedet heller ikke behov for at se mine kolleger i den situation. Heller ikke, da min nærmeste kollega som yngstemand fik æren af at være den, der fik lapdance, skulle fjerne hendes g-streng med tænderne osv. Jeg spacede ud efter bedste evne i de 15-20 minutter, det varede, men det føltes som en evighed. Set i bakspejlet skulle jeg bare være gået ud så længe, men jeg var totalt paf og tænkte ikke så langt. Det var virkelig ubehageligt.

Derudover var det tilsyneladende en tradition, at samme ældre kollega holdt en laaang tale og blev sur over at blive afbrudt, så på et tidspunkt i løbet af aftenen brugte han 30 min. udenfor, før han blev god igen. En af de andre (ældre) mænd blev så fuld, at han faldt og slog ryggen så meget, at han knapt kunne gå dagen efter. En tredje syntes, det var evigt sjovt at joke med, at vi da bare kunne have fået enten mig eller en fjerde kollegas kone til at smide tøjet, så havde de sparet pengene til stripperen. I det hele taget var tonen ret præget af det, man kunne kalde værkstedshumor, og selv om de fleste af dem var søde og rare til daglig, var det ret tydeligt, at jeg ikke passede ind i den kontekst.

Under de (ellers ret hyggelige) samarbejdsøvelser tidligere på dagen var det i øvrigt planen, at vi skulle have en tillidsøvelse, der gik ud på, at vi skulle slå søm i to og to. En skulle holde sømmet, anden hamre. Der protesterede jeg og fik lavet det om til en enkeltmandsøvelse - ikke om jeg vil holde et søm, mens en kollega efter en god portion øl og snaps forsøger at ramme det :nerve:

Om natten fik jeg det eneste enkeltværelse, da jeg var eneste kvinde, men sengen var lavet på tværs af de meget korte rum og var tydeligvis lavet til et barn, så jeg lå helt sammenkrummet med et semislemt migræneanfald og fik knap lukket et øje. Til gengæld kunne jeg høre på snorkelydene fra resten af huset, at det var der andre, der gjorde :D

Dagen efter skulle jeg heldigvis køre hjem med en af dem, der havde holdt lidt igen med alkoholen (og i øvrigt var mindre drengerøvsagtig end resten), men nogle af de andre burde godt nok ikke have kørt bil.

Mandagen efter fik jeg tilsendt to MobilePayanmodninger: En for mad og drikke (forventet), og en for min andel af stripperens honorar (ikke forventet). Det er de mest nederen penge, jeg kan huske at have brugt.

Jeg arbejder der ikke længere, men hvis jeg havde gjort det, havde jeg nok sprunget julefrokosten over i år :)
Senest rettet af Nesnay 29. jul 2020, 16:28, rettet i alt 1 gang.
30
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21226

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Nesnay » 29. jul 2020, 17:34

Marott skrev:
Nesnay skrev:.

Mandagen efter fik jeg tilsendt to MobilePayanmodninger: En for mad og drikke (forventet), og en for min andel af stripperens honorar (ikke forventet). Det er de mest nederen penge, jeg kan huske at have brugt.

Jeg arbejder der ikke længere, men hvis jeg havde gjort det, havde jeg nok sprunget julefrokosten over i år :)



Du fik simpelhen en anmodning om at betale for stripperen? Det er jo lige til WTF-tråden. :forvirret: :nerve:
Ja, de plejede jo bare at splitte udgiften, og ham, der havde lagt ud, tænkte åbenbart ikke over, at jeg nok ikke havde haft lige så stor fornøjelse af seancen som resten af dem. Mine resterende kolleger (ikke samme afdeling) syntes også, det var rimelig WTF.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Hunkat » 29. jul 2020, 17:37

Nesnay skrev:
Marott skrev:
Nesnay skrev:.

Mandagen efter fik jeg tilsendt to MobilePayanmodninger: En for mad og drikke (forventet), og en for min andel af stripperens honorar (ikke forventet). Det er de mest nederen penge, jeg kan huske at have brugt.

Jeg arbejder der ikke længere, men hvis jeg havde gjort det, havde jeg nok sprunget julefrokosten over i år :)



Du fik simpelhen en anmodning om at betale for stripperen? Det er jo lige til WTF-tråden. :forvirret: :nerve:
Ja, de plejede jo bare at splitte udgiften, og ham, der havde lagt ud, tænkte åbenbart ikke over, at jeg nok ikke havde haft lige så stor fornøjelse af seancen som resten af dem. Mine resterende kolleger (ikke samme afdeling) syntes også, det var rimelig WTF.


Jeg havde nægtet. Den måtte han tørre af på 'gutterne'. :stoned:
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27061

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf ajnaM » 29. jul 2020, 20:12

Der er noget med de strippere...

Jeg husker en housewarming for en kollega, der havde købt en lejlighed og inviteret både kollegaerne, den tætte familie, sin HELT nye kæreste og sine venner på besøg. En del af vennerne var hans gamle gymnasieslæng fra Vestegnen, som ikke helt havde fanget konstellationen og havde bestilt en stripper som indflyttergave. Den mest Vestegns-agtige stripper, jeg nogensinde har set, som endda gav den fuld gas med lapdancen ved blandt andet at hælde drinks ned over sig selv og sit underliv, så det dryppede ned i hovedet på min kollega. :shock:

Ej, men det var jo så cringe. :genert: Og stakkels hans nye kæreste, som skulle introduceres for alle den aften. Og hans mor! Hahaha, det var frygteligt.
23
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Kanga
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 180
Likede indlæg: 3633

Re: Den værste fest du har været til?

Indlægaf Kanga » 29. jul 2020, 20:24

Nesnay skrev:
Marott skrev:
Nesnay skrev:.

Mandagen efter fik jeg tilsendt to MobilePayanmodninger: En for mad og drikke (forventet), og en for min andel af stripperens honorar (ikke forventet). Det er de mest nederen penge, jeg kan huske at have brugt.

Jeg arbejder der ikke længere, men hvis jeg havde gjort det, havde jeg nok sprunget julefrokosten over i år :)



Du fik simpelhen en anmodning om at betale for stripperen? Det er jo lige til WTF-tråden. :forvirret: :nerve:
Ja, de plejede jo bare at splitte udgiften, og ham, der havde lagt ud, tænkte åbenbart ikke over, at jeg nok ikke havde haft lige så stor fornøjelse af seancen som resten af dem. Mine resterende kolleger (ikke samme afdeling) syntes også, det var rimelig WTF.


Det havde jeg simpelthen ikke betalt! Jeg er helt på din side mht. strip. Det er bare usmageligt.

Kanga
0

Tilbage til "Fest og bryllup"