Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Mangoness » 2. mar 2020, 16:52

Jeg fejrede den nok ikke.
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Selma156 » 2. mar 2020, 17:18

Jeg elsker at fejre fødselsdag, og ulig mange i min omgangskreds, holder jeg fest hver år. Det har jeg gjort siden jeg fyldte 16, tror jeg.

Min 29 års blev fejret med 16 venner til spisning (havde fejret det med min familie og nogle venner på selve dagen, som var en hverdag). Jeg havde lavet lækker buffet, sjov quiz og så var der diskolys og stopdans/stoledans. Vi endte i byen, og jeg kan sgu ikke huske så meget fra den del :D

Min 30 års ved jeg ikke med. Det bliver nok enten en større fest i et lejet lokale, eller også skrider jeg nok langt væk på en øde ø og plejer min alderskrise.

Jeg er i øvrigt vildt misundelig på alle jer, der har fødselsdag om sommeren og kan holde havefest!
1
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf superboa » 2. mar 2020, 19:25

For knapt 9½ år siden da jeg blev 30, holdt jeg udklædningsfest for familie og venner. Fetlokalet var pyntet uhyggeligt op p.g.a. Halloween, og vi fik en lækker buffet + kaffe og kage. Mener vi var omkring 30 personer i alt.

Senere på året fylder jeg 40. Jeg overvejer kraftigt, at dette skal fejres med en lækker brunch på et lækkert hotel med familie og venner - tænker vi bliver en 40-50 stykker. Ville egentlig gerne holde aften-fest igen, men det er vigtigere for mig, at kunne få mine ældre (og knapt så friske) familiemedlemmer med, og i så fald må fejringen rykkes tidligere op på dagen :)
1
rosena
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. feb 2016, 11:26
Kort karma: 8
Likede indlæg: 182

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf rosena » 2. mar 2020, 19:55

Min sidste var 40 års for knap 1,5 år siden og den holdt jeg i festlokale med ca. 30 mennesker og mad udefra med en køkkenhjælp inkl. Det var guld værd. Venner og familie blandet. Havde inviteret til kl. 13, men med "rigtig" mad som hvis det havde været til aften. Jeg magter ikke at holde mig i gang til langt ud på natten, så derfor blev tidspunktet sådan, men sidst i november bliver det alligevel så tidligt mørkt, at man hurtigt glemmer at klokken ikke er ret mange. De sidste gik efter natmad i form af rester kl. 23.30. Det var meget fint.

Jeg gider faktisk ikke rigtig holde noget stort og slet ikke at arrangere det. Det sidste fik jeg hjælp og inspiration til af en veninde og her efterfølgende er jeg rigtig glad for at jeg tog mig sammen. Der er noget specielt ved at være den der kender alle, synes jeg.
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Joe » 2. mar 2020, 20:25

Jeg fyldte 30 i oktober. Her havde jeg et par og tyve venner og søskende på besøg i min toværelses. Min dejlige mor havde lavet buffet af forskellige små retter/pindemads-agtigt ting. Så drak vi øl og vin og gin hass og gik i byen efter midnat. Alle kvinderne smuttede dog hjem, da lejligheden lukkede ned, og jeg endte på ølbar med otte flotte mænd (inkl ham, jeg er gift med.) Ikke dårligt!

Det var en skøn aften. Og min søn underholdt min svigermor hjemme hos hende imens.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25602

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Delfin » 2. mar 2020, 20:33

Jeg mener ikke, at jeg fejrede den, men hvis jeg gjorde var jeg nok ude at spise med min datter. Jeg holder heller ikke noget i år, men vi smutter en tur i sommerhus omkring det tidspunkt.
1
14 11 14
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Wizzze » 2. mar 2020, 20:42

Jeg stak af :genert:
Da jeg fyldte 40 kunne jeg ikke lige overskue stor fest, og være midtpunkt og alt det der, så vi stak af til New York, og hyggede os der, var ude på lækker restaurant på selve dagen, og jeg fik morgenbrunch på sengen, føs´da´s kage senere og :slem: om aftenen (altså efter restauranten :lol: )

Og så holdt vi nogen mere uformelle grillaftenen/minifødselsdage i løbet af sommeren da vi kom hjem, så alle venner og familer blev "serviceret" men ikke på det der store vilde brag måde, men sådan 8-10-12 ad gangen.
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. mar 2020, 21:04

DetSorteCirkus skrev:Jeg fejrede tre dage i træk, da jeg blev 30.
Fredag havde jeg inviteret seks tætte venner ud at spise, lørdag var mine forældre og jeg ude at spise frokost, efter vi havde ordnet festlokale til om søndagen, hvor der var brunch for ca 30 venner, familiemedlemmer og daværende kolleger.
At det skulle være brunch skyldtes bl.a., at en baby på fem måneder var æresgæst :D

Jeg har ingen anelse om, hvad jeg vil næste år, men jeg kan godt lide det koncept, som min far har valgt til sin kommende runde dag. Det er en slags Åbent Hus med tilbagemelding og fælles ankomsttidspunkt kl. 14. Først er der kagebord, så, hvis vejret tillader det, mulighed for en gåtur langs stranden, og til sidst en lille uformel buffet med skrub-hjem-aftensmad.


Nåjo! Jeg ved én ting om min kommende runde dag. Der skal være pålægsmand! :banan2:
4
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Aquadorable » 3. mar 2020, 05:40

Rapfisk skrev:Sidst, som er godt 9 år siden, blev holdt for familien med Jul i Tivoli, efterfølgende aftensmad på Hard Rock Café og så hjem til kaffe.

Næste gang er jo så til jul. Jeg svinger mellem ikke at gøre noget og at invitere venner og familie til noget kæmpestort.

Jeg havde egentlig store planer om at drikke drinks på en rooftop bar i Cape Town - men da jeg har en datter på 14 måneder til den tid, er det lidt skudt til hjørne :fløjt:


Jeg tager gerne med og babysitter :D
1
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9013
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Purple Haze » 3. mar 2020, 11:36

Aquadorable skrev:
Rapfisk skrev:Sidst, som er godt 9 år siden, blev holdt for familien med Jul i Tivoli, efterfølgende aftensmad på Hard Rock Café og så hjem til kaffe.

Næste gang er jo så til jul. Jeg svinger mellem ikke at gøre noget og at invitere venner og familie til noget kæmpestort.

Jeg havde egentlig store planer om at drikke drinks på en rooftop bar i Cape Town - men da jeg har en datter på 14 måneder til den tid, er det lidt skudt til hjørne :fløjt:


Jeg tager gerne med og babysitter :D


Jeg vil gerne med, så kan jeg underholde dig mens du passer M :P
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Vixen » 3. mar 2020, 12:16

Min kæreste fyldte 30 her i februar, og det fejrede vi slet ikke nok. Vi var ude at spise fancy ham og jeg, og til lækker (dyr) brunch med hans mor og lillebror. Men efterfølgende har jeg faktisk fået lidt dårlig samvittighed over, at jeg ikke arrangerede en surprisefest til ham.

Jeg fylder 30 til september, og lige nu overvejer vi kraftigt at holde fælles fejring der. Vi har adgang til et superfedt festlokale, og så ville det blive med lækker mad, drikke og fest hele natten. Men nu må vi se :)
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Aquadorable » 3. mar 2020, 14:03

Purple Haze skrev:
Aquadorable skrev:
Rapfisk skrev:Sidst, som er godt 9 år siden, blev holdt for familien med Jul i Tivoli, efterfølgende aftensmad på Hard Rock Café og så hjem til kaffe.

Næste gang er jo så til jul. Jeg svinger mellem ikke at gøre noget og at invitere venner og familie til noget kæmpestort.

Jeg havde egentlig store planer om at drikke drinks på en rooftop bar i Cape Town - men da jeg har en datter på 14 måneder til den tid, er det lidt skudt til hjørne :fløjt:


Jeg tager gerne med og babysitter :D


Jeg vil gerne med, så kan jeg underholde dig mens du passer M :P


Det lyder hyggeligt :D
2
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Rapfisk » 3. mar 2020, 19:59

Aquadorable skrev:
Purple Haze skrev:
Aquadorable skrev:
Rapfisk skrev:Sidst, som er godt 9 år siden, blev holdt for familien med Jul i Tivoli, efterfølgende aftensmad på Hard Rock Café og så hjem til kaffe.

Næste gang er jo så til jul. Jeg svinger mellem ikke at gøre noget og at invitere venner og familie til noget kæmpestort.

Jeg havde egentlig store planer om at drikke drinks på en rooftop bar i Cape Town - men da jeg har en datter på 14 måneder til den tid, er det lidt skudt til hjørne :fløjt:


Jeg tager gerne med og babysitter :D


Jeg vil gerne med, så kan jeg underholde dig mens du passer M :P


Det lyder hyggeligt :D

Debattur :lol:
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf Rapfisk » 3. mar 2020, 20:00

DetSorteCirkus skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg fejrede tre dage i træk, da jeg blev 30.
Fredag havde jeg inviteret seks tætte venner ud at spise, lørdag var mine forældre og jeg ude at spise frokost, efter vi havde ordnet festlokale til om søndagen, hvor der var brunch for ca 30 venner, familiemedlemmer og daværende kolleger.
At det skulle være brunch skyldtes bl.a., at en baby på fem måneder var æresgæst :D

Jeg har ingen anelse om, hvad jeg vil næste år, men jeg kan godt lide det koncept, som min far har valgt til sin kommende runde dag. Det er en slags Åbent Hus med tilbagemelding og fælles ankomsttidspunkt kl. 14. Først er der kagebord, så, hvis vejret tillader det, mulighed for en gåtur langs stranden, og til sidst en lille uformel buffet med skrub-hjem-aftensmad.


Nåjo! Jeg ved én ting om min kommende runde dag. Der skal være pålægsmand! :banan2:

Det er en fremragende idé :love:
1
Livslinjen: 70 201 201
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Rund fødselsdag - hvordan fejrede du din den sidste?

Indlægaf D.itsen » 3. mar 2020, 23:28

Jeg holdt abefest for en 15 mennesker. Det var præcis så skønt og dumt, som ønsket (og var på grænsen i at ende i en kinky fest, og det var ikke lige meningen). Og så var den nærmeste familie forbi en anden dag til kage og aftensmad, men det er stadard for alle fødselsdage.

Jeg bliver 40 det år vi forventer at vende hjem fra USA. Oplagt mulighed for at invitere alle til kæmpe fødselsdag/vi er hjemme igen-fest, men nu får vi se, hvordan verden ser ud til den tid.
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Fest og bryllup"