Kombinerede fester - er det for skørt?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27073

Re: Kombinerede fester - er det for skørt?

Indlægaf ajnaM » 15. feb 2020, 18:57

Måske min undren nok også går på, at den eneste grund, jeg ser til at fejre min egen fødselsdag (med mindre der er tale om en reel fest med dans på bordene og den slags) er at samle folk. Så hvis de var samlet alligevel, fordi jeg havde samlet dem, ville jeg ærligt talt ikke have noget behov for lige at smide en fødselsdagsfejring i bunken også.

Men andre har det jo sandsynligvis anderledes med deres fødselsdage. Og det er også fint. :)
4
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Kombinerede fester - er det for skørt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 15. feb 2020, 18:58

Wow. Jeg synes, folk overtænker det her helt vildt. Jeg ville slå dagene sammen og ikke nævne gaver med mindre folk spurgte. Præcis som du selv har foreslået. Mine venner ville vide, at min fødselsdag betyder noget for mig - og at jeg aldrig kunne finde på ikke at fejre den. Det ved dine venner nok også om dig. Ellers kan de jo lære det om dig. Selvom der måtte være nogen af dem, der ikke går op i deres egen fødselsdag.

Hvis nogen tænker, du prøver at kradse gaver ind, så er det godt nok deres problem. Så dyrt og hårdt er det gudhjælpemig ikke at købe en gave en gang i mellem. Og hvis det er, så må de jo melde fra eller komme uden.

Hvis jeg skal give et input ud over det, så ville jeg være svært tilfreds med ikke at skulle finde tid i kalenderen til to arrangementer hos den samme person inden for kort tid. For mig ville det kun være en fordel, at det blev slået sammen.

Go for it.
22
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 679
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Kombinerede fester - er det for skørt?

Indlægaf Kruspersille » 19. feb 2020, 13:15

Seriøst - det ville jeg overhovedet ikke skænke en tanke.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Kombinerede fester - er det for skørt?

Indlægaf godtnavn » 25. feb 2020, 13:17

Bliver da helt bekymrer for om folk vil tænke vi gør det for gaverne når vi til sommer skår 3 fødselsdage sammen herhjemme...
1

Tilbage til "Fest og bryllup"