Gavehjælptråden

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Gavehjælptråden

Indlægaf lillebjoern » 17. dec 2019, 11:52

TakeAChanceOnMe skrev:
Spjaerten skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Peanutbutt skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:

Tak for bud! Jeg kigger lige nærmere på dem :)
Det er tiny treasures og Drink Up hun har skrevet på.

Jeg bor i England, men hun er i DK og jeg kommer ikke til at kunne have flere væsker med over end mine egne, så det skal helst være noget jeg kan købe i DK eller der kan sendes til DK uden at det koster kassen.


Magasin har 20% på Beauty (kun) i morgen - de har en del forskelligt inkl. Origins :)


Tusind tak, det vil jeg helt hundrede lige kigge på :blomst:


Salling.dk har origins ønsket til 135kr - sidste mulighed for online bestilling er idag inden midnat hvis man skal nå at modtage inden jul



I to - Spjaerten og Peanut Butt - er mine helte :love:


Man kan også ofte få Chanel neglelakker på tilbud :) I både Matas og Magasin.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Gavehjælptråden

Indlægaf LadyFox » 17. dec 2019, 11:56

lillebjoern skrev:
LadyFox skrev:Jeg skal købe en skjorte, men jeg er ret meget i tvivl om materialet. Det er til en mand i start 50'erne der vist er til ret klassiske skjorter - altså ikke sådan noget skovmandsskjorter og denim osv. Hvis han ikke er i skjorte er hans stil ret meget polo og pæne jeans eller bukser. Prismæssigt er jeg et sted mellem 300-500 kroner. Hvad skal jeg kigge efter?


Kaufman, Din Tøjmand og Magasin har et god udbud. Jeg ville vælge bomuld - der er forskellige kvaliteter af bomuld, men det er noget, de har helt styr på. Du boede vist i Nordvest, ikke sandt? :) Der er gode butikker i Nørrebrocenteret og på Nørrebrogade.


Var i tøjeksperten i både Nørrebro Bycenter og på Nørrebrogade og alle dem jeg synes var pænt i hans stil kunne man ikke få i hans størrelse så det gav jeg på på.
Endte dog med at finde en fra Selected Homme i Magasin som jeg tænker vil passe godt til ham.
0
...
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Gavehjælptråden

Indlægaf Æble » 23. dec 2019, 06:49

Jeg har købt nogle comedy billetter og bestil et bord på en restaurant og det skal udgøre min mands gave, “en date”. Men hvordan giver jeg ham gaven? altså hvad skal han pakke op?
0
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Gavehjælptråden

Indlægaf Tiger » 23. dec 2019, 07:55

Æble skrev:Jeg har købt nogle comedy billetter og bestil et bord på en restaurant og det skal udgøre min mands gave, “en date”. Men hvordan giver jeg ham gaven? altså hvad skal han pakke op?


Måske lave et papir med en tekst, der beskriver hans gave og så klippe de forskellige ord fra hinanden, lægge dem i en kasse og lade ham pakke gave op og “samle” puslespillet?

Så kan han få udleveret billetterne efterfølgende, når han har “opklaret” gaven.
2
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)

Tilbage til "Fest og bryllup"