Julegavetråd 2019

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Little_Woman » 11. okt 2019, 19:08

Jeg tror min lille, rødhårede søn på 13 md til den tid, skal have en rødhåret dukke :lun: https://www.boernibalance.dk/36-cm-dukk ... gKnzvD_BwE

Ellers er jeg på bund - bortset fra med gaver til ham, jeg kunne købe hele Reshopper til den dreng!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf godtnavn » 11. okt 2019, 19:11

Jeg overvejer at give mine døtre et badekar der er stort nok til dem begge i fælles gave (den store elsker at bade, den lille opfatter jo alligevel ikke jul), og så lader jeg dem hver give en legetøjs ting til hinanden, tænker de får legetøj nok af andre, men ved ikke helt...
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14803
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24910

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf sigge » 15. okt 2019, 06:35

Jeg har lige valgt min firmajulegave for i år. Der var 16 fine ting at vælge imellem, men der var bare ingen af dem, jeg for alvor vurderede, at jeg ville få brugt eller havde plads til. Så jeg har valgt noget til min søster lige som sidste år. Og det er i samme kategori som det, hun fik sidste år, så det er perfekt. :-D Jeg tror dog, at hun selv får en firmajulegave i år, hendes nye chef er i hvert fald ret gavmild generelt. Men i min bog kan man aldrig få for mange gaver (i hvert fald ikke, hvis de har en vis kvalitet og ikke bare er billigt skrammel fra Wish).
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf musling » 15. okt 2019, 07:36

Apropos firmajulegaver - kan man tillade sig at bytte dem?

Jeg er ansat et lille sted (kun med hun-køn) og efter vi blev flere ansatte end bare mig og min kollega, har min chef besluttet sig for, at vi får det 'samme' hvert år = en fin kop m. underkop dog med nyt motiv.
Gaven er fin! Ingenting der. Det er bare ikke lige min smag.

Min ene kollega er super meget fan - men de to, jeg indtil videre har modtaget, står stadig bare i kassen og jeg har ingen planer om at tage dem i brug. Én har rådet mig til, at jeg skal gemme dem, da jeg jo kan blive 'klogere' senere i livet - alternativt kan kopperne nok gå hen og blive penge værd for samlere. Én mener, at jeg skal bytte dem til noget, jeg her og nu kan bruge og bliver glad for - måske til noget, jeg i stedet kan samle på og som jeg vil blive glad for.

Jeg føler mig bare utaknemmelig, hvis jeg bytter?!
Min chef behøver jo intet få at vide - eller mine kollegaer for den sags skyld.

Hvad tænker du/I?
(og ja, der er byttemærke på....)
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Lull » 15. okt 2019, 07:40

musling skrev:Apropos firmajulegaver - kan man tillade sig at bytte dem?

Jeg er ansat et lille sted (kun med hun-køn) og efter vi blev flere ansatte end bare mig og min kollega, har min chef besluttet sig for, at vi får det 'samme' hvert år = en fin kop m. underkop dog med nyt motiv.
Gaven er fin! Ingenting der. Det er bare ikke lige min smag.

Min ene kollega er super meget fan - men de to, jeg indtil videre har modtaget, står stadig bare i kassen og jeg har ingen planer om at tage dem i brug. Én har rådet mig til, at jeg skal gemme dem, da jeg jo kan blive 'klogere' senere i livet - alternativt kan kopperne nok gå hen og blive penge værd for samlere. Én mener, at jeg skal bytte dem til noget, jeg her og nu kan bruge og bliver glad for - måske til noget, jeg i stedet kan samle på og som jeg vil blive glad for.

Jeg føler mig bare utaknemmelig, hvis jeg bytter?!
Min chef behøver jo intet få at vide - eller mine kollegaer for den sags skyld.

Hvad tænker du/I?
(og ja, der er byttemærke på....)


jeg ville ingen skrupler have med at bytte det til noget, der faldt i min smag.
tænker chefen nok er klar over det ikke nødvendigvis falder i alles smag, men det er nemmest for hende at købe det samme til alle :)
5
03.05.2017 :lun:
MissB
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2196

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf MissB » 15. okt 2019, 08:05

musling skrev:Apropos firmajulegaver - kan man tillade sig at bytte dem?

Jeg er ansat et lille sted (kun med hun-køn) og efter vi blev flere ansatte end bare mig og min kollega, har min chef besluttet sig for, at vi får det 'samme' hvert år = en fin kop m. underkop dog med nyt motiv.
Gaven er fin! Ingenting der. Det er bare ikke lige min smag.

Min ene kollega er super meget fan - men de to, jeg indtil videre har modtaget, står stadig bare i kassen og jeg har ingen planer om at tage dem i brug. Én har rådet mig til, at jeg skal gemme dem, da jeg jo kan blive 'klogere' senere i livet - alternativt kan kopperne nok gå hen og blive penge værd for samlere. Én mener, at jeg skal bytte dem til noget, jeg her og nu kan bruge og bliver glad for - måske til noget, jeg i stedet kan samle på og som jeg vil blive glad for.

Jeg føler mig bare utaknemmelig, hvis jeg bytter?!
Min chef behøver jo intet få at vide - eller mine kollegaer for den sags skyld.

Hvad tænker du/I?
(og ja, der er byttemærke på....)


Jeg ville uden tvivl bytte. Jeg kan ikke forestille mig at din chef ville blive ked af at du rent faktisk fik noget du kan bruge.

Og om
1
Kanga
Indlæg: 2927
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 181
Likede indlæg: 3661

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Kanga » 15. okt 2019, 11:18

musling skrev:Apropos firmajulegaver - kan man tillade sig at bytte dem?

...

Jeg føler mig bare utaknemmelig, hvis jeg bytter?!
Min chef behøver jo intet få at vide - eller mine kollegaer for den sags skyld.

Hvad tænker du/I?
(og ja, der er byttemærke på....)


Byt! Jeg fik en gang en masse glas, som var købt engros, så de kunne ikke byttes. Det er selvf en gave og alt det der, men det er jo lidt spild, at give en gave, som ikke kan byttes og som bare står og samler støv.

Jeg er spændt på firmajulegaven i år. Sidste år fik vi et teambuildingkursus i julegave. Året før 12 flasker vin.
Jeg lægger ikke så meget i firmagaven mere. 25 mennesker, der skal have det samme, kan ikke ramme alle. Jeg ville ønske, vi fik det der koncept, hvor man kan vælge mellem forskellige ting.

Kanga
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Spjaerten » 22. okt 2019, 09:27

Kan ikke rigtig få en ønskeseddel igang men so far:

RC mega mussel asietter (små kvadratiske tapasfade)
Produkter fra the ordinary
Tilskud til en special ramme til en plakat
Måske en rygsæk til dagsture / en dags trekking
(Skal lige tjekke om den min mor har kan bruges)
Årskort til Tivoli

Damn er på bar bund, mangler ikke rigtig parfume osv. og tøj kan andre ikke købe til mig.
0
Tryk på * :slem:
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9465

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Sorenspige » 1. nov 2019, 14:51

Jeg har købt min mands julegave! To billetter til et show med Niels Hausgaard (vi er åbenbart begge mindst 60 år inden i). Det var lidt spontant, da jeg troede, at billetterne ville være umulige at få fat i, men da jeg kiggede var der stadig lidt pladser. Det er dog ret langt tilbage, men trods alt nogenlunde midt i salen. Håber, han bliver glad!
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Persnikedy » 1. nov 2019, 15:25

Jeg har købt biletter til Omar Marzouk Afdanskningsbal til min bedste ven i julegave. 2stk så vi selvfølgelig kan tage ind sammen
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf musling » 1. nov 2019, 15:30

Persnikedy skrev:Jeg har købt biletter til Omar Marzouk Afdanskningsbal til min bedste ven i julegave. 2stk så vi selvfølgelig kan tage ind sammen


:love2: har han lavet nyt show? :ivrig: :ivrig: :ivrig:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Daine » 1. nov 2019, 15:31

Persnikedy skrev:Jeg har købt biletter til Omar Marzouk Afdanskningsbal til min bedste ven i julegave. 2stk så vi selvfølgelig kan tage ind sammen

Ej, snyd! Gad jeg virkelig godt, men han kommer ikke til Herning :(
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Persnikedy » 1. nov 2019, 15:59

musling skrev:
Persnikedy skrev:Jeg har købt biletter til Omar Marzouk Afdanskningsbal til min bedste ven i julegave. 2stk så vi selvfølgelig kan tage ind sammen


:love2: har han lavet nyt show? :ivrig: :ivrig: :ivrig:


Jep, og der er masser af biletter (i hvert fald i musikhuset) til kun 210kr
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Persnikedy » 1. nov 2019, 15:59

Daine skrev:
Persnikedy skrev:Jeg har købt biletter til Omar Marzouk Afdanskningsbal til min bedste ven i julegave. 2stk så vi selvfølgelig kan tage ind sammen

Ej, snyd! Gad jeg virkelig godt, men han kommer ikke til Herning :(


Roadtrip er ikke en mulighed?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36801

Re: Julegavetråd 2019

Indlægaf Daine » 1. nov 2019, 16:04

Persnikedy skrev:
Daine skrev:
Persnikedy skrev:Jeg har købt biletter til Omar Marzouk Afdanskningsbal til min bedste ven i julegave. 2stk så vi selvfølgelig kan tage ind sammen

Ej, snyd! Gad jeg virkelig godt, men han kommer ikke til Herning :(


Roadtrip er ikke en mulighed?

Ikke med offentligt transport. Silkeborg er tættest på, men det er jo et aftenshow og så bliver transport en bitch (+en ekstra omkostning) :(
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Fest og bryllup"