Reunion for gymnasieklassen - gode råd?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
uptowngirl
Indlæg: 125
Tilmeldt: 5. feb 2017, 21:12
Kort karma: 21
Likede indlæg: 178

Reunion for gymnasieklassen - gode råd?

Indlægaf uptowngirl » 10. aug 2019, 17:43

I år er det 10 år siden jeg blev student. Derfor er jeg i gang med at arrangere en reunion for min gamle gymnasieklasse. Der er heldigvis god opbakning og jeg er sikker på det bliver en fantastisk aften!

Alligevel søger jeg lidt gode tips til lidt af hvert.

1) Gode ideer til hvor det kan afholdes? Vi bliver 12-15 mennesker og de fleste bor i Kbh. Ingen har meldt sig til at afholde arrangementet. Ville synes det var lidt ærgerligt på en restaurant, hvor man ikke har mulighed for at snakke mere så mange forskellige.
2) Underholdning til aftenen
- Jeg forestiller mig en leg, hvor alle skal sende 3 hemmeligheder/informationer ind om sig selv fra de seneste 10 år (man bestemmer selv hvor slibrig). Så skal vi gætte hvem den tilhører. Ved ikke helt, hvordan man gør i praksis?
- Andre gode lege, hvor vi lærer hinanden lidt at kende påny?

Håber på gode råd fra jer :klap:
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Reunion for gymnasieklassen - gode råd?

Indlægaf Zonta » 11. aug 2019, 07:03

Hep hey, jeg er også student anno 2009 :D

Vi gør det på den måde, at vi mødes en eftermiddag i Kongens Have til hygge, øl og kongespil og hvis folk har lyst til at blive, henter vi noget takeaway hen på aftenen. Og så krydser vi for godt vejr. Ingen af os gider stå og arrangere en hel masse, så det er sådan vi har gjort det. Meget lidt planlagt :D
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Reunion for gymnasieklassen - gode råd?

Indlægaf Miss_no_More » 11. aug 2019, 07:10

Du kunne også lave sådan en, "alt det vi deler"-leg.
Hvor du skriver en masse sedler med forskellige ting, f.eks. "alle dem der har 3 børn", "dem der har kysset en her i rummet" eller hvad nu. Så skal alle dem, der har gjort det, rejse sig op og skåle med hinanden.
Så bestemmer du jo selv, hvor slibrigt det skal være, du kender din klasse bedst.

Og du kan jo vælge at læse det hele op selv eller lave en skål med sedler i som så går på runde.
3
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Reunion for gymnasieklassen - gode råd?

Indlægaf Slettet bruger » 11. aug 2019, 07:23

Mht. legene så husk at når man tvinger sådan noget ned over en gruppe, sidder der næsten altid nogle som synes det er latterligt. Jeg synes den slags lege er en dårlig idé.
8
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Reunion for gymnasieklassen - gode råd?

Indlægaf Artem » 11. aug 2019, 19:28

Nu er jeg ikke selv rigtig party typen, så med den reunion fra folkeskolen jeg har prøvet synes jeg det mest spændende var at mødes på den gamle folkeskole, sammen med vores gamle klasselærer, og hvor vi havde en omgang i en af de gamle klasselokaler, hvor folk en efter en fortalte hvad der siden er sket i deres liv med uddannelse, job, familie osv...
Det efterfølgende spisning og bytur kunne vi godt have sprunget over for min skyld.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Reunion for gymnasieklassen - gode råd?

Indlægaf Fru Sunshine » 11. aug 2019, 20:01

Vi fik udleveret to skemaer med diverse spørgsmål. Det ene besvarede vi hver især, og så det andet skulle vi gætte hvor mange procent, der havde svaret det ene eller det andet.
Som jeg husker det, var det ja og nej-spørgsmål.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Fest og bryllup"