Tema: MGP (whattodo?!)

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf achillaxedprune » 19. apr 2019, 18:20

hotlips skrev:Bucks fizz.. Colour blocks.

Det kan laves rimeligt nemt og billigt og det er til at holde ud at have på.

Jeg mener det var to eller tre gange de deltog, det er dem der har lavet making your mind up.


Jeg er ikke selv ekspert i MGP, så jeg forstår faktisk slet ikke dit indlæg. :genert: ... Men jeg vil rigtig gerne have gode idéer, så hvis du gider prøve at forklare dit forslag lidt mere, så ville jeg sætte pris på det. :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf Misantropen » 19. apr 2019, 18:44

achillaxedprune skrev:
Misantropen skrev:Den her ligner lidt en vindmaskine, men den er lidt dyrere end andre små ventilatorer. Den koster 89,95 kr., men måske man kan finde den et sted der giver mængderabat :-D

https://www.bauhaus.dk/proklima-handhol ... -9-cm.html
Billede


Haha, den ville være fantastisk at gå rundt med, til når man lige trænger til lidt luft i håret. :lol: Du er et MGP-geni!

Jo tak. Det tager jeg som et kompliment :lol:

Et forslag til bestikkelse kunne være nogle gyldne sko..
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf Lys » 19. apr 2019, 22:39

achillaxedprune skrev:
Lys skrev:Der ligger en flagbutik på Nørre Voldgade lige ved Nørreport station, hvor du kan få papirflag fra mange lande. Det er i hvert fald oplagt pynt.

Bestikkelse kunne måske godt være et kunstigt fuldskæg eller en glimmervest - hvis der gerne må være noget humor inkluderet?


Kommer ikke til Nørreport lige foreløbig. Men tak for tippet! Er glimmerveste da specielt MGP-agtigt? ... og fuldskæg til dommerne i stedet for os? Interessant tanke! :gogo:


Flagbutikken har vist også en webshop.

MGP er bare glimmer, glitter og pailletter, synes jeg.
0
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf Myresluger » 20. apr 2019, 14:20

Altså ud over palietter og vind i håret er mikrofoner vel også et must. Og så et indskudt royaume unit douze point ind imellem.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf Fru Sunshine » 22. apr 2019, 21:50

achillaxedprune skrev:
hotlips skrev:Bucks fizz.. Colour blocks.

Det kan laves rimeligt nemt og billigt og det er til at holde ud at have på.

Jeg mener det var to eller tre gange de deltog, det er dem der har lavet making your mind up.


Jeg er ikke selv ekspert i MGP, så jeg forstår faktisk slet ikke dit indlæg. :genert: ... Men jeg vil rigtig gerne have gode idéer, så hvis du gider prøve at forklare dit forslag lidt mere, så ville jeg sætte pris på det. :)

Bucks Fizz vandt i 1981 med sangen Makin' your mind up (i øvrigt den eneste gang de deltog.).
Deres tøj var meget farvestrålende, og de to kvinder lavede "vi smider det lange skørt og har lårkort under"-tricket.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf Fru Sunshine » 22. apr 2019, 21:52

Bestikkelsen kunne i øvrigt være en stak skilte med "douze point", der hver udløser et shot af en art.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf Mangoness » 22. apr 2019, 22:47

Misantropen skrev:[...]

Et forslag til bestikkelse kunne være nogle gyldne sko..


Man kunne måske finde nogle gyldne sko lavet af chokolade :lol:

https://chokodesign.dk/p/mokkasin-herre ... k-i-70-gr/
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf Misantropen » 22. apr 2019, 23:36

Fru Sunshine skrev:Bestikkelsen kunne i øvrigt være en stak skilte med "douze point", der hver udløser et shot af en art.

Eller 12 shots.. :lol: :tie:
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf vibbsen » 23. apr 2019, 20:43

achillaxedprune skrev:
Lys skrev:Der ligger en flagbutik på Nørre Voldgade lige ved Nørreport station, hvor du kan få papirflag fra mange lande. Det er i hvert fald oplagt pynt.

Bestikkelse kunne måske godt være et kunstigt fuldskæg eller en glimmervest - hvis der gerne må være noget humor inkluderet?


Kommer ikke til Nørreport lige foreløbig. Men tak for tippet! Er glimmerveste da specielt MGP-agtigt? ... og fuldskæg til dommerne i stedet for os? Interessant tanke! :gogo:


Altså....Jeg er jo sådan en gammel Grandprix nørd.....Og jeg tænker umiddelbart at det klart mest oplagte at bestikke dommerne med er enten en knaldrød gummibåd....Som måske ikke liiiiige er skide praktisk....

Men det er Gyldne Sko derimod....Herreys Diggilo-Diggilay....Luxenburg 5.maj 1984.....

Billede

Fat i nogen gamle tennissko. En dåse guldspray....Og WUPTI.....Bestikkelsen ingen kan sige nej til.....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf vibbsen » 23. apr 2019, 21:04

Ind i en eller anden genbrugsbix....Find nogen gamle videobånd....Guldspray....WUPTI....Et uvurderligt klenodie fra 1982 hvor Brixx vandt med Video-Video.....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf vibbsen » 23. apr 2019, 21:06

Find noget krøll-uld...Helst mørkt....Smæk det ind i en billig træramme fra Ikea (Husk Guldspray)....

Og TAAAAADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA : Originale krøller fra 1981 hvor Tommy Seeback og Debbie Cameron vandt med "Krøller eller ej"
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf vibbsen » 23. apr 2019, 21:14

Billedramme....Guldspray......

Billede med nogen autografer og måske et lile læbestiftkys fra Signe pigen på....

Og VUPTI.....Der står et billede af dem på dommerens bord.....Originalt....Med autografer....Og Signe-kys....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf Fru Sunshine » 23. apr 2019, 22:08

vibbsen skrev:
achillaxedprune skrev:
Lys skrev:Der ligger en flagbutik på Nørre Voldgade lige ved Nørreport station, hvor du kan få papirflag fra mange lande. Det er i hvert fald oplagt pynt.

Bestikkelse kunne måske godt være et kunstigt fuldskæg eller en glimmervest - hvis der gerne må være noget humor inkluderet?


Kommer ikke til Nørreport lige foreløbig. Men tak for tippet! Er glimmerveste da specielt MGP-agtigt? ... og fuldskæg til dommerne i stedet for os? Interessant tanke! :gogo:


Altså....Jeg er jo sådan en gammel Grandprix nørd.....Og jeg tænker umiddelbart at det klart mest oplagte at bestikke dommerne med er enten en knaldrød gummibåd....Som måske ikke liiiiige er skide praktisk....

Men det er Gyldne Sko derimod....Herreys Diggilo-Diggilay....Luxenburg 5.maj 1984.....

Billede

Fat i nogen gamle tennissko. En dåse guldspray....Og WUPTI.....Bestikkelsen ingen kan sige nej til.....

Ej. Den knaldrøde gummibåd er ikke en Grand Prix-sang.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Tema: MGP (whattodo?!)

Indlægaf vibbsen » 24. apr 2019, 00:33

Fru Sunshine skrev:
vibbsen skrev:
achillaxedprune skrev:
Lys skrev:Der ligger en flagbutik på Nørre Voldgade lige ved Nørreport station, hvor du kan få papirflag fra mange lande. Det er i hvert fald oplagt pynt.

Bestikkelse kunne måske godt være et kunstigt fuldskæg eller en glimmervest - hvis der gerne må være noget humor inkluderet?


Kommer ikke til Nørreport lige foreløbig. Men tak for tippet! Er glimmerveste da specielt MGP-agtigt? ... og fuldskæg til dommerne i stedet for os? Interessant tanke! :gogo:


Altså....Jeg er jo sådan en gammel Grandprix nørd.....Og jeg tænker umiddelbart at det klart mest oplagte at bestikke dommerne med er enten en knaldrød gummibåd....Som måske ikke liiiiige er skide praktisk....

Men det er Gyldne Sko derimod....Herreys Diggilo-Diggilay....Luxenburg 5.maj 1984.....

Billede

Fat i nogen gamle tennissko. En dåse guldspray....Og WUPTI.....Bestikkelsen ingen kan sige nej til.....

Ej. Den knaldrøde gummibåd er ikke en Grand Prix-sang.


Du har da ret....Det var sgu da "Vi maler BYEN rød" der var Grand Prix.....

Meget nemmere....Stik dommeren en dåse RØD spray maling.......Og WUPTI.....bestikkelse på højt plan :-D
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Fest og bryllup"