Brudekjole til under en milliard?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf Zonta » 8. mar 2019, 22:24

Du skal helt klart smutte en tur forbi Fuhrmanns i Køge. Jeg er farvet af selv at have købt min kjole der, men de er så søde og dygtige. Og de har altså også de lidt billigere modeller - og udsalg. Du kan evt. prøve at ringe til dem for at høre ad hvornår de kører med udsalg, for der prøvede jeg flere kjoler der kostede et par tusinde.
2
J, juli 2018.
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 9. mar 2019, 09:27

Zonta skrev:Du skal helt klart smutte en tur forbi Fuhrmanns i Køge. Jeg er farvet af selv at have købt min kjole der, men de er så søde og dygtige. Og de har altså også de lidt billigere modeller - og udsalg. Du kan evt. prøve at ringe til dem for at høre ad hvornår de kører med udsalg, for der prøvede jeg flere kjoler der kostede et par tusinde.


De var/er helt sikkert også på den potentielle liste, men vil da give dem er kald. Bor vist ret tæt på :)
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf LaMariposa » 9. mar 2019, 14:37

Bubbleroom kunne måske også være et bud? :)

https://www.bubbleroom.dk/da/wedding/kv ... oIEALw_wcB
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf Lumin » 9. mar 2019, 17:27

Zonta skrev:Du skal helt klart smutte en tur forbi Fuhrmanns i Køge. Jeg er farvet af selv at have købt min kjole der, men de er så søde og dygtige. Og de har altså også de lidt billigere modeller - og udsalg. Du kan evt. prøve at ringe til dem for at høre ad hvornår de kører med udsalg, for der prøvede jeg flere kjoler der kostede et par tusinde.


Helt bestemt også et besøg værd, det eneste der ærgede mig var at jeg fx prøvede kjoler på der pga snører sad perfekt uden tilretning, men når vi så talte om bestilling ville de med vilje bestille kjolen alt for lang så deres skrædder skulle tilrette ud fra mine sko. Dvs en ekstra regning på flere tusinde oveni. Kjolens længde på prøve modellen var perfekt og jeg kunne ikke få lov at bestille den i den længde fra start af.
Det fik mig til at springe fra da jeg så endte over budgettet
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf POCKETKITTEN » 9. mar 2019, 17:33

H&Ms er ikke så tossede, jeg prøvede lige to i dag og kvaliteten virkede helt ok - omend jeg ærlig talt ikke har ret stor forstand på blonder (de er en størrelse for små, så ignorer mavebulen :D). Men udvalget er selvfølgelig meget begrænset.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 9. mar 2019, 17:38

LaMariposa skrev:Bubbleroom kunne måske også være et bud? :)

https://www.bubbleroom.dk/da/wedding/kv ... oIEALw_wcB


Har været der, og deres ting ser fine ud, men deres meget lunkne anmeldelser på trustpilot stoppede mig, må jeg indrømme.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 9. mar 2019, 17:39

Lumin skrev:
Zonta skrev:Du skal helt klart smutte en tur forbi Fuhrmanns i Køge. Jeg er farvet af selv at have købt min kjole der, men de er så søde og dygtige. Og de har altså også de lidt billigere modeller - og udsalg. Du kan evt. prøve at ringe til dem for at høre ad hvornår de kører med udsalg, for der prøvede jeg flere kjoler der kostede et par tusinde.


Helt bestemt også et besøg værd, det eneste der ærgede mig var at jeg fx prøvede kjoler på der pga snører sad perfekt uden tilretning, men når vi så talte om bestilling ville de med vilje bestille kjolen alt for lang så deres skrædder skulle tilrette ud fra mine sko. Dvs en ekstra regning på flere tusinde oveni. Kjolens længde på prøve modellen var perfekt og jeg kunne ikke få lov at bestille den i den længde fra start af.
Det fik mig til at springe fra da jeg så endte over budgettet


Tak for info! Den er skrevet bag øret :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 9. mar 2019, 17:41

POCKETKITTEN skrev:H&Ms er ikke så tossede, jeg prøvede lige to i dag og kvaliteten virkede helt ok - omend jeg ærlig talt ikke har ret stor forstand på blonder (de er en størrelse for små, så ignorer mavebulen :D). Men udvalget er selvfølgelig meget begrænset.


Nej, det var da imponerende! Virkelig smukke begge to faktisk, og meget i den stil, jeg også har kigget en del på.

Dem havde jeg slet ikke overvejet, så tak!!

Synes du bærer dem pisseflot! Er stadig lidt i tvivl om, om de går til min figur, men det kan man jo kun finde ud af ved at prøve :D
4
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf Lumin » 9. mar 2019, 17:51

Synes dem fra h&m er mega flotte. Man kan fx tilsætte et satinbælte med lidt pynt foran til, det gør looket lidt "dyrere"
Er især vild med den i blonde på hele kjolen, flotte detaljer med knapper på ærmerne. Var selv forelsket i en ligende model da jeg skulle finde kjole.
Den anden er lidt sværere at vurdere, stoffet på skørtet er svært at se
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 9. mar 2019, 17:57

Lumin skrev:Synes dem fra h&m er mega flotte. Man kan fx tilsætte et satinbælte med lidt pynt foran til, det gør looket lidt "dyrere"
Er især vild med den i blonde på hele kjolen, flotte detaljer med knapper på ærmerne. Var selv forelsket i en ligende model da jeg skulle finde kjole.
Den anden er lidt sværere at vurdere, stoffet på skørtet er svært at se


Ja, jeg er også pjattet med den med bloderne :lun:
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf LaMariposa » 9. mar 2019, 18:00

MyGirl skrev:
LaMariposa skrev:Bubbleroom kunne måske også være et bud? :)

https://www.bubbleroom.dk/da/wedding/kv ... oIEALw_wcB


Har været der, og deres ting ser fine ud, men deres meget lunkne anmeldelser på trustpilot stoppede mig, må jeg indrømme.


Fair point, dem har jeg ikke tjekket :genert:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 9. mar 2019, 18:27

LaMariposa skrev:
MyGirl skrev:
LaMariposa skrev:Bubbleroom kunne måske også være et bud? :)

https://www.bubbleroom.dk/da/wedding/kv ... oIEALw_wcB


Har været der, og deres ting ser fine ud, men deres meget lunkne anmeldelser på trustpilot stoppede mig, må jeg indrømme.


Fair point, dem har jeg ikke tjekket :genert:


Alle forslag er som sagt meget velkomne! Så skal jeg nok selv sortere efterfølgende. Det er bare SÅ fedt at få lidt inspiration udefra :)
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf MyGirl » 9. mar 2019, 20:36

Trappestige skrev:
MyGirl skrev:
LaMariposa skrev:
MyGirl skrev:
LaMariposa skrev:Bubbleroom kunne måske også være et bud? :)

https://www.bubbleroom.dk/da/wedding/kv ... oIEALw_wcB


Har været der, og deres ting ser fine ud, men deres meget lunkne anmeldelser på trustpilot stoppede mig, må jeg indrømme.


Fair point, dem har jeg ikke tjekket :genert:


Alle forslag er som sagt meget velkomne! Så skal jeg nok selv sortere efterfølgende. Det er bare SÅ fedt at få lidt inspiration udefra :)

Jeg har handlet flere gange på bubbleroom og altid fået mine ordrer lynhurtigt. Og retur er også gået gnidningsfrit.


Det er godt at høre!
0
FrkSkovmose
Indlæg: 20
Tilmeldt: 9. sep 2015, 22:36
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf FrkSkovmose » 9. mar 2019, 20:47

Jeg har lige brugt 8000 kr på denne, som jeg skal giftes i til august :lun: Mit eget max lå på 10K, min kærestes på 15K, så jeg endte godt tilfreds. Det er sgu mange penge på en kjole uanset! Forhandleren havde kjoler fra ca 3000 kr (tror jeg nok) og op, og ligger i det nordvestjyske, men har kunder fra hele landet. Spørg bare, hvis du vil vide mere.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Brudekjole til under en milliard?

Indlægaf bluetof1 » 10. mar 2019, 12:22

Zetterberg kunne også være en mulighed. Det er en svensk designer.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Fest og bryllup"