15 års - nonfirmation - fødselsdagsfest

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

15 års - nonfirmation - fødselsdagsfest

Indlægaf Madam Pomfrey » 3. feb 2019, 14:37

Mit ældstebarn fylder 15 år, og skal fejres med en stor fest, med familie og venner.
Han har fravalgt konfirmation, og får istedet en stor fødselsdagsfest i tilsvarende størrelse/form. Vi inviterer familie og venner, samt hans nærmeste venner til mad, øvrige venner af ham inviteres til fest senere på aftenen, så det hele bliver kombineret og jeg kan nøjes med at være værtinde en enkelt dag :D

temaet er AMERICAN BBQ - som han selv har fundet på, og jeg synes det er en super god og hyggelig ide.
Dato: 25/5 - han har fødselsdag i Marts, men ønsker at holde en fest i (forhåbebntlig) godt vejr
Lokale booket - kan låne faciliteter gratis igennem mit job, imod at vi køber maden på stedet, de laver vildt god mad, til en absolut fair pris. Drikkevarer må vi gerne selv medbringe, uden at betale "proppenge" - hvilket er super da vi så kan køre drikkevarer ifht tema :)
gæsteliste er under udarbejdelse, har stort set styr på hvem der skal inviteres med.
invitationer arbejder jeg lidt med, regner med at bestille nogle via etsy, de har mange super fede til temaet
bordpynt og div pynt går jeg snart igang med, det bliver delvist købt og delvist hjemmelavet

Mad:
Der bliver en stor buffet ud fra temaet AMERICAN BBQ, knægten ønsker bl.a. sliders og spareribs, div salat, - vi tager en menu snak med stedet senere.
Desserten regner jeg med at de og jeg selv delvis står får. Det bliver kagebord tænker jeg, evt. med lidt is til. Der skal ihvertfald være brownies, cheesecake, cupcakes og cookies, og frisk frugt.
Natmad: hjemmelavet pizza

Der er gårdhave på feststedet, så jeg regner med vi skal ha et par bålfade, og så skal der være s'mores.


Underholdning:
beerpong spil
andre sjove /hurtige havespil for alle aldre - overvejer sådan noget som at vælte dåser, kaste ring -(forslag modtages gerne )
Og så skal vi ha en gang kahoot med div spørgsmål om fødselaren :)
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4816

Re: 15 års - nonfirmation - fødselsdagsfest

Indlægaf milisa » 4. feb 2019, 21:31

Jeg vil med!!! :lol: Super god idé!
0
Tally-ho
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: 15 års - nonfirmation - fødselsdagsfest

Indlægaf Sophies-mor » 4. feb 2019, 21:37

Hvor mange må vi komme?
Fed idé.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: 15 års - nonfirmation - fødselsdagsfest

Indlægaf Madam Pomfrey » 24. mar 2019, 21:35

Er lidt bagud - andre ting har fyldt...

Men nu har jeg købt invitationerne på etsy, - det blev nedenstående som self. er rettet til med alder, og dansk tekst :) Men synes de var ret fine.
Knægten totalt ligeglad :lol:
dog lidt mere engageret da jeg sendte link med et par fede bukser han meget gerne ville ha, så bukser og skjorte er bestilt idag.
Han vil ikke gøre mere ud af det tøjmæssigt "det er rigeligt fint mor" :rulle:

Billede
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Fest og bryllup"