Nytårs bum bum - indendørs

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Nytårs bum bum - indendørs

Indlægaf Madam Pomfrey » 30. dec 2018, 12:15

Mit ene barn har investeret lommepengene i en kæmpe pose nytårs-propper og knaldperler, den anden købte et børne sortiment "uden lunter" så massere af dims at trække i, sjernekastere, knaldperler osv. :D
Dertil lidt bordbomber, konfettirør, og massere af stjenekastere, dét hører sig jo til :D
Har heldigvis trægulv i køkken/alrum/stue, så det er nemt at feje skidtet sammen efter endt fest.
Knaldperlerne får de dog ikke lov at bruge inde, dem må de tage med ud.

Og så lige en familiepakke med krudt, de 250 kr der går op i røg, er al fornøjelsen værd for ungerne. De elsker det.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Nytårs bum bum - indendørs

Indlægaf Misantropen » 30. dec 2018, 16:10

Trappestige skrev:
Misantropen skrev:
Trappestige skrev:Bare lige for at spille lidt dum, ik’ - kan det ikke skade gulvet at kaste knaldperler indenfor? Jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om nogen kaste dem indenfor, før nu.
Jeg forestiller mig sådan små, sorte brændmærker på gulvet. :genert: Hvis det ikke gør noget, behøver mine unger jo ikke stå derude i alle de hundrede år det tager for dem at knalde dem.

Er der mærker på asfalten og fliserne når de bliver brugt udenfor? Ellers brug dem evt. på et flisegulv i stedet, men det er måske ikke så sjovt hvis I kun har det på badeværelset :-D

Næh, men sådan et sart, lyst trægulv kunne jo måske godt få mærker. Vi har ikke fliser nogle steder i hjemmet. :D De bliver sendt ud i gården.

Ja, det var også derfor jeg foreslog at tjekke det først :D
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Nytårs bum bum - indendørs

Indlægaf Lykke » 30. dec 2018, 17:27

Her i hytten er der stjernekastere, knaldperler, knaldsnore, bordbomber og forskellige trækpropper. Derudover er der indkøbt sort velourdug, kiksede nytårsservietter, diskokuglebordkortholdere og forskellige knallerter.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"